X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 7 van de 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 140 van de 207
  1. #121

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Er zijn nieuwe fotos verschenen van de K3 Rollerskater op de facebook pagina van Plopsa:

    https://www.facebook.com/pg/Plopsapa...=page_internal

    De wasmachine is dan toch een muziek box geworden (wel leuk dat ze dit hebben gedaan!). Ik hoop wel dat deze foto's een paar dagen oud zijn. Er is bijvoorbeeld nog geen gras en het ziet er toch niet helemaal af uit nu.

  2. #122

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Dat klopt: ik heb ze dan ook maar hier toegevoegd:

    Naam:     56480292_2373649182647669_1713310347554717696_o.jpg
Bekeken:  2260
Groote:   312,7 KB

    Naam:     56356582_2373649142647673_8575483534582480896_o.jpg
Bekeken:  2247
Groote:   310,6 KB

    Naam:     56262529_2373649502647637_674348232414855168_o.jpg
Bekeken:  2163
Groote:   439,8 KB

    Naam:     56744691_2373649689314285_3860921517428703232_o.jpg
Bekeken:  2025
Groote:   454,6 KB

  3. #123

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Ik vraag me af of er wat met dat snoephart gebeurd is bij het transport ofzo..?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #124

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Ik vraag me af of er wat met dat snoephart gebeurd is bij het transport ofzo..?
    Ik zag foto's van vandaag waarop die barst niet te zien is, mogelijk al hersteld.

  5. #125

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Toch wel een mooie verbetering. Oké, VTM Kids valt wel op, maar toch vind ik het neutraler dan bvb. Coca-Cola of Samsung.

    De ombouw van wasmachine naar muziekbox is ook zeer geslaagd!

  6. #126

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    De verandering van de wasmachine in een muziekbox is het beste van deze hele ombouw, en dat terwijl dit niet eens op de concepts stond.

    Ik blijf het jammer vinden van het Wizzy en Woppy thema, maar begrijpelijk natuurlijk, welke kleine kinderen van vandaag kennen die figuren nog. Ik herinner mij dat wanneer ik er vroeger inzat ik maar niet uitgekeken raakte op dat groot meubilair. Nu lijkt het me voor kinderen eerder raar dat er random zo'n grote dingen staan in plaats dat je jezelf echt klein waant zoals vroeger de bedoeling was.

    Het probleem is dat men hier een omgekeerde logica gebruikt. De denkwijze zou moeten zijn "welk thema geven we onze attractie", en hier is het "welke attractie kunnen we een K3-thema geven". Ik blijf er ook bij dat een Mega Mindy thema hier beter had gestaan, maar het moet wel gezegd worden dat dit er allemaal heel netjes uitziet. Vooral met die box vind ik het toch een heel ander verhaal dan als het een wasmachine was gebleven. VTM Kids valt inderdaad op maar stoort mij niet, waarschijnlijk omdat dat iets is dat je ook al met amusement associeert en Samsung niet, of tenminste niet als het op een wasmachine staat.

  7. #127

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    W&W is niet helemaal verdwenen, ze hebben nog een plaatsje gekregen tussen het Dorpsplein en het Bos van Plop

  8. #128

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Weet er iemand wanneer Dino-Splash open zal zijn?

  9. #129

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Weet er iemand wanneer Dino-Splash open zal zijn?
    Tegen de zomer, dus ik vermoed eind juni, begin juli.

  10. #130

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Tegen de zomer, dus ik vermoed eind juni, begin juli.
    BEgin juli, maar sluit mogelijk weer in september/oktober om verder te werken. Volledige afwerking en officiele opening is voor volgend jaar.

  11. #131

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Ben ik de enigste die de poppen van Marthe, Klaasje en 'de rosse', de naam ontgaat me even... niet mooi vindt. Ik vind ze nogal simplistisch, terwijl ik denk dat Plopsa er toch wel moet in slagen om de drie dames goed in beeld te brengen. Als dat kan voor Mega Mindy, dan moet dat toch ook kunnen voor hen...

    Of zijn de figuren afgebeeld als knuffels?

  12. #132

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Of zijn de figuren afgebeeld als knuffels?
    Als poppen lijkt het mij, althans dat was ons gevoel. Os een beetje als de tekenfilmfiguurtjes, maar dan minder goed uitgewerkt.

  13. #133

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Afgelopen weekend ben ik ook enkele uurtjes naar PDP geweest. Letterlijk enkele uurtjes. Want na 1 uur waren we eigenlijk al rond... Zaterdag was het namelijk niet het beste weer, wat aan zee zorgde voor een nog iets fellere wind. Hierdoor waren ook enkele attracties gesloten... Een dagje Plopsa zonder ROX Flyer, Heidi of Anubis zorgt zo al snel voor een dagje rapper gepasseerd, en zeker als er dan nergens echt een wachtrij is ook.

    Maar goed, de "nieuwe" K3 Roller Disco kreeg uiteraard de nodige aandacht, en ik moet zeggen dat ik het er echt wel knap vindt uitzien. De figuren van de meisjes zijn inderdaad weergegeven als K3-poppen, niet als Hanne, Klaasje en Marthe zelf. De box waar je doorgaat oogt zoveel beter dan de vroegere wasmachine en de sponsoring van VTM Kids stoort me veel minder dan Samsung voorheen. Wel zijn op het stationsrek de Capri-Sun en Coca-Cola Zero behouden, maar goed. Het is een klein detail.

    De Keuken van K3 was gesloten, maar daar leek er toch ook weinig veranderd. Zelfs de Cecemel lampenkappen bleven ongewijzigd, maar dat is ook het enige wat me echt stoorde aan de ombouw. De rest oogt fris en kleurrijk, wat je ook bij K3 verwacht. Ook leuk wanneer je de Plopsa Express neemt, want je kan er weinig omheen dat je de K3 Roller Disco bereikt.

    Wizzie en Woppie zijn dan weer verhuisd. All?, hun beelden zijn verhuisd. Je vindt ze tussen het Dorpsplein en de Ploptuin (dus niet op weg naar het Bos van Plop). Ze kregen ook een opfrisbeurt, en zien er weer als nieuw uit. Op zich niet mis, maar ik denk voor de jongste bezoekers toch wel wat vreemd. Geen idee hoe vaak de serie nog ergens op tv te zien is.

    Vanop het Kasteelplein en vanuit De Draak gaven we ook onze ogen de kost aan Dino Splash. Op zich ziet het er best al knap en indrukwekkend uit, en schieten de werken ook goed op. De kleine splash is al wat verder aangekleed, en zie je ook al wat lava stromen, maar bij de grote is er nog wel wat werk. Deze is dus nog niet af. Het station zag er in mijn ogen al goed uit, maar lijkt me toch wat te gaan vloeken met de rest van de omgeving... Maar ze zijn nog niet klaar.

    Ook de wachtrij wordt al heraangelegd, en deze lijkt me wel leuk. De ingang van de wachtrij bevindt zich nog steeds op het Kasteelplein (dus niet vlak naast de horecaravan van Mega Mindy), en heeft een aantal bruggetjes over de Dino Splash ?n over De Draak. Leuke interactie met de omgeving lijkt me nu al!

    En om af te ronden met het Plopsa Hotel. Dit schiet snel uit de grond, wat een verandering sinds december, toen het nog een put was. Nu staan er al enkele verdiepingen in de ruwbouw. Sowieso zal de aanblik van het park bij aankomst heel wat veranderen tegen de zomer (met Dino Splash) en volgend jaar (met het hotel). Ik ben benieuwd!

  14. #134

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Ik ben ook naar de nieuwe K3 Roller Disco gaan kijken en vond het plaatje heel goed ogen! De nieuwe kleuren en objecten zijn veel beter dan bij de vorige thematisatie! De logo's van VTM Kids vond ik totaal niet storend. Tenslotte zijn ze een soort sponser van K3 en bij Kaatje zijn er ook Ketnet Junior logo's te zien sinds enkele jaren. Veel liever de zenders van het programma dan Coca Cola of een idiote Mercedes wagen bij een kasteel.

    De Dino Splash ziet er ook al heel goed uit al ben ik geen grote fan van de containermuur en -dak. De wachtrij lijkt al een beleving op zich en het pleintje bij de nieuwe ingang lijkt me ook leuk aangelegd met de attractie ernaast en de Draak errond. Ook hebben ze het podium niet verloren laten gaan en is er een nieuwe geinstalleerd in het gebouw! Ik dacht eerst dat het de uitgang was, maar tussen de hekkens zag ik een ander paadje naar beneden die terug op het pleintje loopt. De vulkaan lijkt me ook leuk en naast Heidiland is dat voorlopig nog aanvaardbaar. Tenslotte is verlopig het hele park wat een wirwar van thema's. Als we alleen maar al kijken naar de Samson&Gert/Bumba/Bos van Plop/Amika en Big&Betsy themazones. Bij K3 zijn ze wel een stapje vooruit gegaan. De nieuwe kleuren en voorwerpen lijken voor mij de perfecte overgang tussen Mega Mindy en Kaatje! Als we de drie gezichten en logo's van K3 wegdenken, kan de zone best overkomen als Kaatje of Mega Mindy. Niet van objecten, maar van kleur en stijl als je snapt wat ik bedoel. ;-)

    Ik ben allesinds fan van de 2019 investeringen en kijk ook uit naar de toekomst, want waar blijft die Nachtwachtzone? Het is toch wel een populair programma en thema die ze aan het mislopen zijn... Het betekent veel, denk ik, als een serie twee films krijgt in twee jaar? Niet? ;-)
    Laatst gewijzigd door Themeparktwins; 01-05-19 om 22:34.

  15. #135

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Themeparktwins Bekijk Berichten
    (...) waar blijft die Nachtwachtzone? Het is toch wel een populair programma en thema die ze aan het mislopen zijn... Het betekent veel, denk ik, als een serie twee films krijgt in twee jaar? Niet? ;-)
    De Nachtwacht lijkt me een geschikt thema voor de nieuwe iets heftigere achtbaan die zou volgen op Anubis & Heidi. Als de hype rond de serie blijft en even sterk is zoals o.a. K3 & Samson en Gert, dan zou dit perfect kunnen. Uiteindelijk zijn het allemaal merken die gewoon verder blijven bestaan waarbij de fakkel overgedragen wordt.

  16. #136

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    De Nachtwacht lijkt me een geschikt thema voor de nieuwe iets heftigere achtbaan die zou volgen op Anubis & Heidi. Als de hype rond de serie blijft en even sterk is zoals o.a. K3 & Samson en Gert, dan zou dit perfect kunnen. Uiteindelijk zijn het allemaal merken die gewoon verder blijven bestaan waarbij de fakkel overgedragen wordt.
    Ik denk dat dit thema een grote kanshebber is voor de grote achtbaan in 2022! Als inderdaad de hype errond blijft bestaan en ze kunnen ook de fakkel gemakkelijk doorgeven door drie nieuwe leden ofz er bij toe te voegen.

  17. #137

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Goh, fakkel doorgeven of niet, het is een thema waar ze volgens mij veel sfeer mee kunnen bepalen zonder dat het te saai wordt. Kijk naar Anubis, waar ook al lang geen opvolging meer van is. Toch staat deze attractie er nog steeds goed bij, met deze theming.

  18. #138

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Volgens de website met de 3 0's zou dinosplash pas volgend jaar volledig afgewerkt zijn dat werd meegedeeld.
    Ook zou het overdekte themagebied die voorzien was voor het jubileumjaar van 2020 uitgesteld worden naar 2021.

    Bron: looopings

  19. #139

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Spijtige zaak... maar ik vrees dat ze wel eens gelijk zouden kunnen hebben.

    Het station en de vulkanen zien er al best goed uit, en zitten volgens mij goed op schema, maar van de animatronics was vorige week nog geen spoor. Ergens wel logisch ook, want die zullen ze niet tijdens de grote werken daartussen al inplanten.

    Maar Plopsa kennende is het niet de eerste keer dat ze dit trucje toepassen. Kijk maar naar bvb. Heidi, welke ook pas een jaar later werd afgewerkt.

    Vooral spijtig dat het overdekte themagebied daardoor een jaar wordt uitgesteld. De 'jubileumattractie' wordt zo dus de afgewerkte Dino Splash en het Plopsa Hotel, i.p.v. een nieuw gebied voor de jongste bezoekers.

    Logisch vervolg lijkt me dan ook dat de nieuwe spectaculaire achtbaan zo ook een jaar zal opgeschoven worden...

  20. #140

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Hij noemt het de mooiste Plopsa attractie ooit, en als ik het zo zie zal dat best zo zijn. Maar echt de hele opzet van dat plein ervoor is nu wel echt volledig om zeep als je het mij vraagt... Ik vind het eigenlijk echt jammer om te zien dat Plopsa een sterkte van haar park (complete thema zones) de laatste jaren volledig om zeep heeft gedaan. Eigenlijk nemen Plopsa en bobbejaanland elkaar gewoon over. Want de laatste jaren is Bobbejaanland haar best aan het doen om completeren themazones te cre?ren, waar zij eerst het park waren met elke attractie bijna een ander thema. Terwijl Plopsa haar kasteel, circus, plop, en boerderij zone had... En het aantal thema's is ondertussen al nietmeer op twee handen te tellen.

    Hiermee wil ik niet zeggen dat ze alles slecht uitwerken en ook niet perse modder gooien op het parcours dat ze hebben afgelegd. Maar toch jammer dat ze van hun grote gebieden afgestapt zijn, en alles meer attractie per attractie bekijken terwijl dat vroeger helemaal niet zo was.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •