X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 6 van de 11 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 120 van de 207
  1. #101

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Op de Instagram en Facebook van Plopsaland De Panne doken de eerste foto's op van de werken aan de vernieuwde boomstammen met de dinos. Nu Neverland failliet is, vraag ik me af wie die theming daar op zich heeft ... Was het Neverland en liggen de werken nu stil? Of is er daar iemand anders bezig dinos aan het poten?
    Ik denk dat ze de opdracht al aan iemand anders gegeven hebben, want in dit artikel van Looopings zegt Steve Van den Kerkhof dat ze het hadden voelen aankomen en dat Neverland niet met grote projecten voor Plopsa bezig was:

    https://www.looopings.nl/weblog/1154...te-minuut.html

  2. #102

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Start van de thematisatie van de Dino Splash:





    Bron: https://www.instagram.com/plopsa_official/

  3. #103

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Op de bouwplaats van Dino Splash zijn er weer vorderingen gemaakt.

    Naam:     52486539_2295768737102381_4455193894245629952_o.jpg
Bekeken:  2405
Groote:   441,9 KB

    Naam:     51882865_2295768767102378_6304860064649838592_o.jpg
Bekeken:  2143
Groote:   573,4 KB

    Naam:     51549857_2295768943769027_8322192154743013376_n.jpg
Bekeken:  2240
Groote:   176,5 KB

    Naam:     52053774_2295768927102362_3406218509531742208_n.jpg
Bekeken:  2282
Groote:   125,8 KB

  4. #104

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Het gaat daar goed vooruit zo te zien.

  5. #105

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Plopsa bouwde op hun Facebook enkele foto's van het nieuwe thema en overige opknappingswerken aan de Rollerskater.









    Het verbaasd me dat de kleur onveranderd lijkt, ik had een roze laag verwacht. Van de thema-objecten word ik warm noch koud.

  6. #106

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Het verbaasd me dat de kleur onveranderd lijkt, ik had een roze laag verwacht.
    Dat vind ik ook bizar. Er was na de eindrem net voor het station een stukje in een aubergine-achtige paarstint geverfd bij wijze van test: ik veronderstelde dat dat de nieuwe kleur zou worden.

  7. #107

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Voor niemand zal mijn reactie een verrassing zijn, maar sinds wanneer is een random MEGA flamingo en een (waarom eigenlijk) plastieken ananas theming? En de Samsung sluipreclame is (nog niet) weg. Misschien kan Commercieelsaland ook een Banaan van Chiquita, een reuze kaugom van Stimerol en de rollschaatsen voorzien van een Moxi Lolly logo. Wat het spandoek aan de ingang betreft heb ik een prachtig voorstel voor een nieuwe:

    Naam:     9AA8C28E-61A7-40B9-A9F2-C3D3E2ED4CA1.jpeg
Bekeken:  1724
Groote:   12,7 KB
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #108

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Misschien kan Commercieelsaland ook een Banaan van Chiquita, een reuze kaugom van Stimerol en de rollschaatsen voorzien van een Moxi Lolly logo.
    Haha commercieelsaland ik ben wel een fan van plopsaland de panne maar daar sla je de nagel wel op de kop. De overdaad aan reclame in het park is echt een doorn in het oog

  9. #109

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    De palen zijn wel gedeeltelijk ingepakt. Is dit het resultaat van de verfbeurt, of is dit er net voor? Als je de lifthill bekijkt zie je links toch nog oneffenheden? Of is dit weerkaatsing?

    De wasmachine moet in elk geval nog aangepakt worden volgens mij, want die ziet er niet te fris uit.

  10. #110

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Voor niemand zal mijn reactie een verrassing zijn, maar sinds wanneer is een random MEGA flamingo en een (waarom eigenlijk) plastieken ananas theming? En de Samsung sluipreclame is (nog niet) weg. Misschien kan Commercieelsaland ook een Banaan van Chiquita, een reuze kaugom van Stimerol en de rollschaatsen voorzien van een Moxi Lolly logo. Wat het spandoek aan de ingang betreft heb ik een prachtig voorstel voor een nieuwe:

    Naam:     9AA8C28E-61A7-40B9-A9F2-C3D3E2ED4CA1.jpeg
Bekeken:  1724
Groote:   12,7 KB
    Flamingo komt uit Rollerdisco, Ananas uit Pina Colada.... Als Stimerol, chiquita of Moxi Lolly willen sponsoren, zullen ze zeker een plekje krijgen, dat is comercielisme... of hoe schrijf je dat.

  11. #111

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Wat de verfbeurt betreft, kijk naar de grond... De achtbaan is niet geverfd maar overspoten, goedkoper en minder lang houdbaar. zo moet je de baan ook niet volledig strippen van oude verflagen en een nieuwe grondlaag voorzien, besparing van veel geld. Wie dus een roze achtbaan wil in het K3 gebied, gewoon een jaartje of twee geduld, de goedkope spuitbeurt en de zon zorgen daar wel voor

  12. #112

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    De doek boven de ingang is weer vernieuwd:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #113

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Dat nieuwe doen ziet er veel mooier uit dan het vorige.

  14. #114

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Mooi: frisse kleuren en zeeeer ruim op tijd gehangen om 20 jaar te vieren

  15. #115

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    zeeeer ruim op tijd gehangen om 20 jaar te vieren
    Ik snap de logica wel: het is effectief het 20e seizoen dat van start gaat, maar met verjaardagen vier je zo'n zaken meestal als je het volledig jaar beleefd hebt.

  16. #116

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik snap de logica wel: het is effectief het 20e seizoen dat van start gaat, maar met verjaardagen vier je zo'n zaken meestal als je het volledig jaar beleefd hebt.
    Bwa, Disneyland Parijs heeft toch ook bijna 2 jaar zijn 25ste verjaardag gevierd. Zolang het maar geld oplevert zeker?

  17. #117

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Deze zomer kan je waarschijnlijk voor het laatst genieten van een Samson & Gert show in PDP, want deze winter is er geen Samson & Gert Kerstshow voorzien in het Plopsa Theater. Aangezien Gertje stopt als Gertje van Samson, moet Samson wellicht op zoek naar een nieuw baasje... Ter afscheid volgt wel een afscheidsshow, maar die zou vooralsnog enkel worden opgevoerd in het pop up theater in Puurs.

    Toch jammer, want dit was denk ik voor velen toch wel een jaarlijks uitje in de winter.

  18. #118

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    ah ja zegt Gertje, nog eens één keer goed cashen in Puurs voor alle nostalgische zielen.....Gelijk heeft hij.

  19. #119

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Naast het mindere nieuws van Gertje was er vandaag gelukkig ook beter nieuws!

    Net voor de start van het nieuwe seizoen kregen zowel www.plopsa.be als de aparte parkwebsites een update. De nieuwe look en feel oogt frisser en speelser, maar lijkt mij eerder op een jonger publiek gericht. Alle parken hebben nu interactieve parkplattegronden, waarbij je meer informatie kan vinden.

    Interessanter op de site van PDP is dan weer dat hier de nieuwe parkplattegrond vermeld staat:



    Enkele zaken vallen mij hierbij op:

    - Dino Splash staat al ingetekend, maar heet voorlopig wel nog De Boomstammetjes. Vermoedelijk moet dit nog aangepast worden richting zomer toe, wanneer deze terug openen voor publiek in hun nieuwe stijl. De nieuwe wachtrij en ingang kan ik er wel niet op vinden; wel grenst deze attractie nog steeds aan het Kasteelplein. Opvallend genoeg ziet de zijde van Heidi er ook uit als een vulkaan met stromende lava. Zeer jammer, want hier had ik graag de neutrale berg gezien, zoals inmiddels jullie bekend.
    - De K3 Rijschool lijkt nu een neutralere attractie geworden te zijn, en werd hernoemd tot Het Verkeerspark. Ergens logisch, want de drie meiden hebben nu achteraan in het park hun eigen zone gekregen.
    - De K3 Roller Skater staat ook al mooi op het plan ingetekend, samen met La cuisine de K3. Waarom dit een Franse naam kreeg, is mij nog een raadsel. Ofwel is dit nog een glitch in de website. Het aanbod lijkt me wel niet echt veranderd te zijn. Zonde, want hier hadden ze toch wel wat leuks mee kunnen doen met fruit en zo.
    - De banner aan de ingang is op de plattegrond ook niet vernieuwd, maar ziet er nog steeds uit zoals de oude.

    Tenslotte nog dit: de K3 Roller Skater krijgt zijn officiële grote opening in het weekend van 4 en 5 mei, maar zou vanaf zaterdag al geopend zijn voor het publiek. Let wel op: zaterdag is het park uitverkocht, dus pas zondag kan het grote publiek een ritje maken met K3.

    Bronnen: Plopsafans.be en Plopsaland De Panne

  20. #120

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Naast het mindere nieuws van Gertje was er vandaag gelukkig ook beter nieuws!

    Net voor de start van het nieuwe seizoen kregen zowel www.plopsa.be als de aparte parkwebsites een update. De nieuwe look en feel oogt frisser en speelser, maar lijkt mij eerder op een jonger publiek gericht. Alle parken hebben nu interactieve parkplattegronden, waarbij je meer informatie kan vinden.

    Interessanter op de site van PDP is dan weer dat hier de nieuwe parkplattegrond vermeld staat:



    Enkele zaken vallen mij hierbij op:

    - Dino Splash staat al ingetekend, maar heet voorlopig wel nog De Boomstammetjes. Vermoedelijk moet dit nog aangepast worden richting zomer toe, wanneer deze terug openen voor publiek in hun nieuwe stijl. De nieuwe wachtrij en ingang kan ik er wel niet op vinden; wel grenst deze attractie nog steeds aan het Kasteelplein. Opvallend genoeg ziet de zijde van Heidi er ook uit als een vulkaan met stromende lava. Zeer jammer, want hier had ik graag de neutrale berg gezien, zoals inmiddels jullie bekend.
    - De K3 Rijschool lijkt nu een neutralere attractie geworden te zijn, en werd hernoemd tot Het Verkeerspark. Ergens logisch, want de drie meiden hebben nu achteraan in het park hun eigen zone gekregen.
    - De K3 Roller Skater staat ook al mooi op het plan ingetekend, samen met La cuisine de K3. Waarom dit een Franse naam kreeg, is mij nog een raadsel. Ofwel is dit nog een glitch in de website. Het aanbod lijkt me wel niet echt veranderd te zijn. Zonde, want hier hadden ze toch wel wat leuks mee kunnen doen met fruit en zo.
    - De banner aan de ingang is op de plattegrond ook niet vernieuwd, maar ziet er nog steeds uit zoals de oude.

    Tenslotte nog dit: de K3 Roller Skater krijgt zijn officiële grote opening in het weekend van 4 en 5 mei, maar zou vanaf zaterdag al geopend zijn voor het publiek. Let wel op: zaterdag is het park uitverkocht, dus pas zondag kan het grote publiek een ritje maken met K3.

    Bronnen: Plopsafans.be en Plopsaland De Panne
    Verkeerspark is altijd Verkeerspark geweest hoor, enkel op de banner in het park staat de naam k3 verkeerspark en dat is ongewijzigd.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •