X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 207
  1. #61

    Talking Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Bedankt Knessel! Zijn er nog zo'n foto's?
    We kunnen nu wel goed zien dat je vanaf Heidiland op een berg zal kijken. Volgens mij zul je daar een berg zien en geen vulkaan door de rotsenwand. Je zal volgens mij het gevoel hebben dat je echt in de bergen zit. Met uitzondering van het skelet hoofd dan. Ik hoop echt dat ze hier iets mee zullen doen, maar ik zie het wel goed komen. Ik ga vandaag alvast langs om nog eens een ritje te maken in de 'originele' baan voor deze terug heropend op 1 juli 2019.

  2. 04-11-18, 21:34


  3. #62

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Het viel me vandaag op dat er vlak voor het station van Rollerskater een deel track is geschilderd in de vermoedelijke nieuwe kleur...

  4. #63

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Gaan ze eigenlijk nog iets doen met de vorige decorstukken van de Boomstammetjes? Zou het niet mooi zijn als ze deze vaandels en borden opnieuw gebruiken in het station van de Draak?

    (Foto's:Website Plopsa Fans)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen   

  5. #64

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Themeparktwins Bekijk Berichten
    Gaan ze eigenlijk nog iets doen met de vorige decorstukken van de Boomstammetjes? Zou het niet mooi zijn als ze deze vaandels en borden opnieuw gebruiken in het station van de Draak?

    (Foto's:Website Plopsa Fans)
    Hoop het en plopsa zal het waarschijnlijk doen het is natuurlijk prachtige posters.

  6. #65

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Plopsa gaat met de tijd af willen van Samson in die zone volgens mij, dus ik zou er niet op rekenen.

  7. #66

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    welk kind (of PP-lezer) weet eigenlijk dat de burgemeester Modest heet; niemand toch ?

  8. #67

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Plopsa gaat met de tijd af willen van Samson in die zone volgens mij, dus ik zou er niet op rekenen.
    Inderdaad! Misschien hadden ze beter de Draak meegenomen in het Dino thema, maar als ze dat niet doen, hoop ik dat ze de vaandels toch hergebruiken. Op korte termijn maakt dat toch niet veel uit. We krijgen er dan voor een korte periode een mooier station door, want de dag van vandaag stelt het station van De Draak echt niet veel voor...

  9. #68

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    welk kind (of PP-lezer) weet eigenlijk dat de burgemeester Modest heet; niemand toch ?
    ikke

  10. #69

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    ja, sinds een kwartierke zeker :-).

  11. #70

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    ja, sinds een kwartierke zeker :-).
    Ik wist het toch ook hoor, je hoort het in de afleveringen wel vaker.

  12. #71

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    welk kind (of PP-lezer) weet eigenlijk dat de burgemeester Modest heet; niemand toch ?
    Ik ben ook 'niemand' blijkbaar.

  13. #72

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    welk kind (of PP-lezer) weet eigenlijk dat de burgemeester Modest heet; niemand toch ?
    Maar enfin, wie weet dat nu niet?

  14. #73

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    sorry, ik nuanceer even; wie, op een handvol liefhebbers na, weet dat de burgemeester eigenlijk Modest heet...

  15. #74

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Ik denk toch best veel mensen. Dit komt toch meermaals voor in de tv-serie en in de strips?

  16. #75

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik denk toch best veel mensen. Dit komt toch meermaals voor in de tv-serie en in de strips?
    Inderdaad, de burgemeester spreekt zichzelf soms zo aan in afleveringen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  17. #76

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    sorry, ik nuanceer even; wie, op een handvol liefhebbers na, weet dat de burgemeester eigenlijk Modest heet...
    ocharme knessel xD

  18. #77

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    De meerderheid hier is opgegroeid met Samson en Gert, dus zo'n geheim is dat ook weer niet. Beter vraag je wie Marleneke al heeft gezien!

  19. #78

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    De meerderheid hier is opgegroeid met Samson en Gert, dus zo'n geheim is dat ook weer niet. Beter vraag je wie Marleneke al heeft gezien!
    In de film Hotel op Stelten kan je haar achterkant toch even zien.

    Zo zou ze er in stripvorm uitzien:

    En toeval of niet, maar vandaag raakte bekend op JOE dat ze gebaseerd is op Marlène de Wouters... Toch weer een mysterie opgelost ;p

  20. #79

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Het stationsgebouw van De Boomstammetjes in Plopsaland De Panne werd al voor een groot deel afgebroken:





    Bron: https://www.facebook.com/PlopsaFoYou/

  21. #80

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Amai, het gaat ook snel ineens. Toch een vreemd zicht. Hadden ze niet beter een hogere wand gezet achter de kerstman en -bomen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •