X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 207
  1. #181

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Spijtig dat dit in het 2019 gepost staat, en geen apart topic kreeg, maar soit.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Zou zalig zijn moest deze attractie er daadwerkelijk komen.
    Wel vraag ik me dan af waar die zou komen. Het park is nu al zo klein. Of zou het laatste stukje groen tussen de Plopzone, het Piratengebied en het Dorpsplein worden opgeofferd?
    Nog een mogelijke plek lijkt me aan de kant van het Kermisplein.

    En wat met de geluidsoverlast? Gaat dit weer niet voor problemen zorgen zoals bij Heidi?
    Zelf zie ik wel nog een paar mogelijkheden als locatie voor deze nieuwe achtbaan:
    1. Aan de achterkant van het park, tussen en naast de Dino Splash en K3 Rollercoaster is er ook wel nog wat ruimte, en zitten ze ook dichter bij hun eigen camping, dus minder last met buren lijkt me.
    2. Het Bos van Plop en de oude loodsen ernaast, waaronder ook de treinremise. Aangezien Bumba zijn eigen indoorgebied met darkride krijgt, en het Bos van Plop echt gedateerd raakt, zal deze ook op termijn verdwijnen. Wanneer ze die wegdoen, hebben ze daar ook weer een grote vrije ruimte die loopt tussen de Tractors en Wickieland.
    3. Achter het Kermisplein, maar dan komen we ook weer dicht de buren aan. Lijkt me ook de logische keuze waarom ze Bumba Indoor tot daar bouwen ook, maar ernaast heb je wel nog lege ruimte waar nog niets mee gebeurt.
    4. Het laatste bosstukje tussen Verkeerspark, de Ploptuin en de Supersplah, die ook wel nog een grote ruimte betreft. Zou meteen ook wel een eyecatcher vanaf het Dorpsplein kunnen betekenen, want die heb je op dit moment niet zo echt.
    5. Op de huidige parking, want dit is sowieso uitbreidingsgebied op langere termijn (zie doorsteek bij Heidi). Helaas denk ik dat het hiervoor te ruig zal zijn (lees: geluidsoverlast zal meebrengen), alsook dat ze daarvoor eerst de aparte afslag en parallelweg met nieuwe parkingterreinen moeten hebben.

    Dit zijn mijn denkwijzes. Benieuwd hoe jullie erover denken.

  2. #182

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Ik denk aan het bos naast de suppersplach om dan over de splach te gaan eventueel even lang het pleintje er achter.
    je zou dan kunnen bundelen in een thema. bv. Piet piraat's dolle tonnen.

    Eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden mocht het park uitbreiden. ik was er vorig jaar voor het laats en vond toch dat het park ofwel meer capaciteit nodig heeft ofwel meer attracties. Een uitbreiding zou hiervoor het best zijn. (Plopsa recycleert zijn aracties te graag naar mijn mening).

    ten slot mogen ze van mij in de panne wel wat meer intensieve attracties hebben zodat de hele familie echt iets kan doen. (vooral de grote)
    Op dit moment heb ik de indruk van plopsa als een nivo hoger dan een binnenspeeltuin.

  3. #183

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Net op de website van Plopsaland De Panne gezien dat ze voor Scare Nights 2019 een nieuwe maze zullen presenteren. De naam zal luiden als Black Swamp. Vrij vertaald zwart moeras. Heeft iemand een idee waar dit spookhuis zal worden opgebouwd en wat we mogen verwachten?

    https://www.plopsalanddepanne.be/nl/...n-scare-nights

  4. #184

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Ik had het ook afgelopen weekend gezien. Op zich wel leuk, maar stiekem had ik nog op iets meer gehoopt, zeker omdat het nu aparte vrijdagen betreft. Misschien komt er nog iets extra bij, maar wordt dus nog even afwachten.

    Waar Black Swamp komt, gok ik dat het ook in de buurt zal zijn van de andere. Ik denk dus aan het gebied tussen Wienerwalz / Carrousel en Wickieland.

  5. #185

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Volgens Plopsa Fans is Black Swamp geen spookhuis maar een scare zone en deze zal zich bevinden op het pad tussen het Dorpsplein en de piratenzone.

    Bron

  6. #186

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Zal wel kloppen, maar het lijkt me toch eerder een outdoor spookhuis te worden dan een scare zone zoals bvb. in Walibi. Plopsa zelf spreekt van afgesloten zones voor het publiek, dusja

  7. #187

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Heb net ontdekt op hun website dat er nog een extra spookhuis/scare zone komt. Deze krijgt de naam "Lumberjack" en zal zich in Heidiland bevinden.

  8. #188

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Joepie! Dat maakt het toch weer iets meer de moeite om dit jaar nog eens terug te gaan!

  9. #189

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Afgelopen weekend het park nog eens bezocht, en toen ik voorbij de werf van het hotel wandelde kwam ik dit tegen:




    Ze hebben dus een aanvraag ingediend om een vergunning te krijgen om hun darkride rond Bumba te bouwen. Volgens looopings heeft Steve Van den Kerkhof op een presentatie gezegd dat ze eerst aan de xtreme spinning coaster beginnen (zou dan in 2021 moeten openenen) waardoor de Bumba-attractie naar 2022 verplaatst wordt, al is dit nog niet bevestigd door Plopsa zelf.



    Is het daarom niet logischer om eerst een aanvraag in te dienen om hun achtbaan te bouwen en dan pas voor hun darkride of ben ik verkeerd?

  10. #190

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Gaan ze nu met zulke zever beginnen. Lumberjack is de naam van de nieuwe show in Bellewaerde. Heel zielig van Plopsa om deze naam te gebruiken.

  11. #191

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vlinderke Bekijk Berichten
    Gaan ze nu met zulke zever beginnen. Lumberjack is de naam van de nieuwe show in Bellewaerde. Heel zielig van Plopsa om deze naam te gebruiken.
    Lumberjack is ook de naam van een spookhuis in Walibi, is Bellewaerde dan ook zielig? Ik denk persoonlijk eerder dat ze daar de inspiratie haalden.

  12. #192

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Lumberjack is toch een algemene term, meer bepaald de Engelse vertaling van 'houthakker'. Ik zie daar persoonlijk niets verkeerd in... Bovendien kan je dan ook alle "curses" zielig vinden, of alle "walking / living death zombies"... Neen, ik ben blij dat ze dit jaar al zorgen voor een bredere invulling van de Scare Nights, met extra beleving voor de volwassenen!

    ***

    Ik wou ook nog even hierop reageren:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten


    Is het daarom niet logischer om eerst een aanvraag in te dienen om hun achtbaan te bouwen en dan pas voor hun darkride of ben ik verkeerd?
    De planning is inderdaad aangepast - wat we trouwens al vaker gezien hebben bij Plopsa. De presentatie is echt, dus Looopings heeft hier wel gelijk in.

    Concreet betekent dit het volgende:
    - 2020: Opening Plopsa Hotel (eindelijk!) en officiële opening Dino Splash
    - 2021: Opening Mack Extreme Spinning Coaster, waarmee ze duidelijk de concurrentie willen aangaan met WB, die dan ook zijn grootste achtbaan zal openen...
    - 2022: Opening Bumba Indoor, met kinderachtbaan en darkride.
    - 2023: Opening Plopsa Camping, welke duidelijk toch meer richting gethemed vakantiepark zal gaan dan neergeplantte bungalows.

    Ik vermoed dat ze de bouwaanvraag voor Bumba Indoor nu al vrijgeven, omdat hier al vergevorderde plannen van zijn, die een grotere impact op de buren zullen hebben dan de nieuwe coaster. Bumba Indoor komt namelijk te liggen op de locatie van het huidige Bumba-land (dus o.a. het oude Bumba Theater), maar ook nog een deel daarachter. Het nieuwe gebouw zal dus dichter bij de buren aangrenzen dan nu het geval is. Dus als die buren moeilijk doen, zal er meer overleg nodig zijn dan voor de nieuwe achtbaan, die (zie andere topic) volgens mij ook gebouwd zal worden centraler in het park.

    Gevolg van deze verschuiving geeft ook dat ze Camping Zonneschijn tijdens Halloween volgend jaar nog eens kunnen gebruiken, aangezien hier dan wellicht nog geen bouwwerf zal zijn...

    En wat de camping betreft, zien we al duidelijk een groot meer met bootjes op? Ik denk dat de naam Plopsa Camping ook nog wel gewijzigd zal worden, want het camping gevoel zal volgens mij toch wel wat verder te zoeken zijn.

  13. #193

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Scare Nights op zaterdag 12, 19, 26 oktober & 2 november met 4 gratis Scare Zones (14+), attracties die tot 22 uur openblijven, vuuranimatie en dj-sets. Met de promocode ‘HORROR’ kan je nu tickets ?1m kopen met 10 euro vroegboekkorting.
    Voorstelling van de 4 Scare Zones vanuit de nieuwsbrief van Plopsa:
    * NEW: BLACK SWAMP
    Echte durvers wagen zich aan een wandeling doorheen de nieuwe Scare Zone ‘Black Swamp’. Pas wel op voor de Piratenzombies, zij hebben nogal vaak last van een hongertje…
    * NEW: LUMBERJACK
    Heidiland wordt opgeschrikt door dolgedraaide houthakkers die het gemunt hebben op de bewoners van het dorpje. Geen enkele bewoner waagt zich nog aan een bergwandeling, durf jij wel?
    * FREAK CIRCUS
    Treed binnen in de mysterieuze opslagruimte van het rondreizende Freak Circus waar momenteel voor de nieuwe show geoefend wordt. Alle artiesten zijn druk in de weer om de show nog grootser te maken. De clown probeert er echter een stokje voor te steken...
    * CAMPING 'T ZONNETJE
    De ooit drukbezochte Camping ’t Zonnetje wordt al een tijd lang geteisterd door een epidemie die de bewoners in zombies verandert. Iedereen die in aanraking komt met de zombies dreigt zelf slachtoffer te worden van deze vreselijke epidemie. De camping is dan ook hermetisch afgesloten…

  14. #194

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Steve heeft weer €€€'s geroken. Het Plopsa theater verandert van naam en zal vanaf nu het Proximus theater genoemd worden.

  15. #195

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Steve heeft weer €€€'s geroken. Het Plopsa theater verandert van naam en zal vanaf nu het Proximus theater genoemd worden.
    Strategisch gezien is het een goede zet, want het klinkt volwassener dan Plopsa Theater, maar toch is het ook weer een commerciële beslissing.

  16. #196

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Plopsa maakte ook bekend welke DJ's voor de horrorbeats zullen zorgen tijdens de Scare Nights: het gaat om diMaro, Lennert Wolfs en Lester Williams:


  17. #197

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Steve heeft weer €€€'s geroken. Het Plopsa theater verandert van naam en zal vanaf nu het Proximus theater genoemd worden.
    Het is niet de eerste keer dat Plopsa zich verhoert aan een ander bedrijf, maar dit is wel een zeer mooi voorbeeld ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  18. #198

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Gisteren het park bezocht. Ondanks het de eerste halloweennocturne was, was het zeer rustig in het park. Nergens langer dan 5 minuten moeten wachten, behalve bij Heidi The Ride omdat ze wegens een technisch probleem maar met 1 trein konden rijden.
    Freak Circus en Camping 't Zonnetje waren hetzelfde als vorig jaar. Black Swamp is een nieuwe scare zone die zich bevindt op het pad van het Dorpsplein naar de piratenzone en was in orde.
    De andere nieuwe scare zone (Lumberjack) daarentegen, was zeer teleurstellend. Deze bevindt zich in het achterste deel van Heidiland. In kleine groepjes maak je een "wandeling" rond de winkel van Heidiland. Meer is het niet. De acteurs die er rondliepen kwamen amper op ons af en kwamen ongeïnteresseerd over. Ik had zelf ook halloweenlenzen aan en ik had het gevoel dat sommige acteurs meer bang van mij hadden dan ik van hun

  19. #199

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ExpeditionGeForce Bekijk Berichten
    Gisteren het park bezocht. Ondanks het de eerste halloweennocturne was, was het zeer rustig in het park. ...
    Heb je ook enkele foto's?

  20. #200

    Re: [Plopsaland De Panne] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Heb je ook enkele foto's?
    Nee, want anders had ik ze hier al wel gedeeld.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •