Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Onderwerp: [Efteling] 2019

Re: [Efteling] 2019

100% afschermen doen ze niet (foto vanop de parking genomen, met de stoomtrein heb je een nog beter zicht op de werkzaamheden)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waterrat Bekijk Berichten
    als ik voor de middag de zone van joris en de draak en de aktraktie de baron zou willen doen.als ik in die buurt iets goedkoop wil eten(bijvoorbeeld een belegd broodje of een spaghetti).is restaurant station de oost dan een goede keuze?of hebben jullie andere suggesties?
    Ja hoor, in Station De Oost heb je een breed gamma. Vooral de pita vind ik er zeker een aanrader!

Nieuwe geruchten spreken over iets waar velen al lang op hopen... een grote renovatie van PandaDroom naar... Fabula!

Een nieuwe naam, een nieuwe look en een nieuwe film, die sprookjesachtiger zou worden. De nieuwe productie gaat over de onverwachte vriendschap tussen een beer en een eekhoorn: een verdrietige beer wordt door zijn soortgenoten met de nek aangekeken. Als hij ten einde raad is, komt hij een eekhoorn tegen. Die helpt hem met behulp van slimmigheden om alsnog in de smaak te vallen bij de andere beren.

In de film wordt niet gesproken, wat ook het internationale karakter voor de Efteling weer ten goede komt.

Het nieuwe logo van de attractie toont een pootafdruk van een beer, waarin de staart van een eekhoorn is verwerkt. Fabula is trouwens het Latijnse woord voor verhaal.

Meer info zou binnenkort vrijgegeven worden.

Het internationale karakter van de Efteling ?????

Jammer nieuws dit, ik denk dat iedereen wel liever had gezien dat de attractie plaats had gemaakt voor iets anders. Een hoop bomen ofzo.
    Mit Liebe Gemacht!
    Ontdek het nieuwste park in onze gids: Leolandia!

Dat 'streven naar een internationaal karakter' geeft me vaak een wrang gevoel bij de wereld vol wonderen. Ik heb er niets op tegen dat het park een meertalig publiek wil bedienen. Maar wat mij betreft moeten attractienamen daarom niet koste wat kost in zoveel mogelijk talen uitspreekbaar zijn.

De transformatie van 'Hartenhof' naar 'Symbolica' vond ik bijvoorbeeld een verarming. 'Symbolica' klinkt veel meer generisch dan dat eerste, ook al is er een planeet met die naam in het achtergrondverhaal van Pardoes. Dat soort truukjes halen ze steeds vaker uit de kast en naar mijn aanvoelen verliest het park daar zijn authenticiteit wat aan. Om dezelfde reden was ik bijvoorbeeld niet zo enthousiast over die twee ordinaire powered coasters: Dat attractietype vinden we al in véél andere parken terug.

Forum Rechten