X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Océade: de allerlaatste kans

    ... want de allerlaatste 5-daagse gaat op woe 26 sept. in, dus t.e.m. zo. 30 sept.
    Meer info: http://www.oceade.be/nl/heures-ouvertures

    Uit pure nieuwsgierigheid wil ik weten of individuele forumleden / 'Glijdende Vrienden' nog een afscheidsbezoek brengen.
    Een extra motivatie: je loopt geen kans om mij tegen het niet geringe lijf te lopen, ik heb al eerder dit jaar afscheid genomen.

    RIP
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 23-09-18 om 16:14. Reden: EDIt: stomme typfout in de topic-titel

  2. #2

    Re: Océande: de allerlaatste kans

    Ik heb alvast komende vrijdag tijd gemaakt in mijn agenda voor dit ongetwijfeld pijnlijke afscheid. Ondanks dat ik de afgelopen jaren weinig bezoekjes gebracht heb, heb ik veel leuke herinneringen aan het bad. Ook van pretpark/Aquapark leken hoor ik niet anders dan afschuw op de plannen die men met de site heeft, waardoor het geliefde Océade moet wijken.

    Vrijdag dus voor de allerlaatste keer gaan genieten van dit Tropische stukje Brussel die nadien voor goed verdwijnt ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #3

    Re: Océade: de allerlaatste kans

    Wij gingen normaal gisteren gaan, maar wegens het enorm slechte weer last minute beslist om toch thuis te blijven.

    Normaal volgend weekend wel nog eens die richting uit...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •