X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #3

    Re: [TR] Bucket-list-park 22/09

    Walygator ... het park dat ik al het vaakst voorbijreed zonder te bezoeken. En ook dit najaar zullen we het park autostrade-gewijs opnieuw enkele 100en meters links laten liggen. Forumleden zullen al wel doorhebben dat dit in eerste instantie te maken heeft met een iets verder gelegen top-park in buurland Duitsland.

    Ons enige bezoek was begin juli 2014. In de voormiddag moesten we op voldoende medepassagiers wachten om de toen nog kale Monster te berijden. Ananconda werd vooraan 'bevolkt' met zandzakken, is dat nog steeds zo na de retrack? De toen nieuwe Air Race heeft in de wachtrij inderdaad enkele bezienswaardigheden, waardoor het park al iets minder kermisachtig oogt.

    Ik deel ook soms eigenwijs parkjes in in A, B en C. Maar met een woodie - toegegeven: ooit Europa's slechtste - en en nu zelfs een aangeklede B&M, kan je in mijn ogen geen C-park zijn. De rondvaart met o.a. een Eiffeltoren en Manneken Pis vond ik best wel OK, net als de toen iets minder gepimpte rapid. De boomstammen deden we niet wegens drukte in de warme namiddag. Die drukte was dus ongelijkmatig verdeeld over het park: weinig bij thrill, veel bij family.

    Zo'n goochelshow zegt me niet veel, maar wel knap dat ze deze ook off-season blijven opvoeren. Heeft deze plaats in een spookhuis-achtig kasteel? Dat was anno 2014 gesloten.

    Fijn dat je zelf foto's mocht nemen met/van de mascotte. Ik herinner me zo'n betaalfotografe die ons wou vereeuwigen nabij de ingang. Ik dan in m'n beste Frans 'Ou est le / la (?) mascotte?' Die was er niet ... er kwam dus geen photoshoot van. Als gezinnen stront zijn, dan waren betaalfotografen in Puy du Fou en Parc Astérix anno 2017 irritante strontvliegen. Walygator doet hier dus niet meer aan mee, of jullie zagen er onvoldoende gezin-achtig uit.

    Fijn TR, ik begin al iets meer m'n voorbij-rijden te beklagen. Is de parking nog gratis?

    Uit de biecht: In conversatie met mezelf vraag ik me vaker dan mentaal gezond is af wat de beste plaats is om te wonen in Europa, met het oog op gevarieerde pretparkbezoeken. Eindhoven (luchthaven en enkele parken in Zuid-NL, Be en NRW) spant de kroon, maar ook Metz lijkt me wel wat. OK, je thuispark is een veredeld B-park, maar het al eerder gerefereerde Duitse top-park is vandaar op 2 uur bereikbaar. En met de TGV ben je in dezelfde tijdspanne in Parijs. Holiday Park ligt zelfs dichterbij en ook Belgiës spectaculairste park is op-en-af doenbaar, inclusief goedkoop tanken onderweg. De naburige zoo van Amnéville zou ook de moeite lonen. Misschien maar eens m'n Frans bijschaven!
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 25-09-18 om 20:50.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •