Bedankt voor de reacties heren!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Ik ben er eerder dit jaar ook nog eens geweest na jaren, en Anaconda beviel me ook wel. Heb je trouwens de kleine flume niet gedaan? Die ligt onder de monorail en is bizar stijl.
-Daar heb ik van vernomen dat dat met de trein gebeurde. Hoe dat avontuur tot stand en uitvoer kwam, mag je wel eens uit de doeken doen! Heb je überhaupt nog tijd in het park en betaal je je niet blauw aan de tickets?

-De kleine flume hebben we gemist, de monorail ook, maar die hadden we wel gezien.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
-Ananconda werd vooraan 'bevolkt' met zandzakken, is dat nog steeds zo na de retrack?

-Ik deel ook soms eigenwijs parkjes in in A, B en C. Maar met een woodie - toegegeven: ooit Europa's slechtste - en en nu zelfs een aangeklede B&M, kan je in mijn ogen geen C-park zijn.

-Heeft deze plaats in een spookhuis-achtig kasteel? Dat was anno 2014 gesloten.

-Fijn dat je zelf foto's mocht nemen met/van de mascotte.

-Is de parking nog gratis?
-Geen zandzakken meer!

-Voor mij zit de neiging naar C eerder in een paar stevig vervallen hoekjes die zo te zien zelden tot nooit gebruikt worden. Het karige bezoekerscijfer draagt daar ook toe bij en het roemloos, kaal neersmijten van een B&M eveneens. Het park komt over alsof het voorbij zijn gloriedagen is.

-Het spookhuis was open: het was een doorloper met voornamelijk blacklight-belichting en fluoverfjes. Ik was er niet erg van onder de indruk, maar het was wel redelijk uitgebreid aangepakt.

-Het was geen pluche rondlopende mascotte, maar gewoon een beeld in de buurt van de ingang. Vandaar misschien de verwarring. De pluche varianten liepen er wel degelijk rond. In het station van Anaconda kwamen er zelfs twee binnenwaaien. Voor zover ik weet liepen die zonder fotograaf.

-De parking kost 5€ sinds dat de ticketprijs naar 25€ zakte.