X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 19 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 374
  1. #61

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    Radja River zou normaal dichter naar het park toe worden getrokken door een extra helling te bouwen naar de ingang die net naast het vliegend tapijt zou uitkomen. Dit zeiden ze toen ze de eerste keer hun masterplan voorstelden en staat op de concept art voor die zone.
    Dat zou wel een hele verbetering zijn! Die ingang is altijd al een opstoppingszone geweest, met de ingang/uitgang van de attractie, wachtende mensen die liever niet nat willen worden, de droogcabine's en dat (misplaatst) horecapunt.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  2. #62

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ik heb even het concept erbij gehaald, waar inderdaad te zien dat er een nieuw pad (trap?) richting Radja River wordt aangelegd. Hopelijk geven ze die attractie ook meteen een opfrisbeurt zodat hij beter in het thema past. Met Paleis van de Geest gaan ze volgens mij niet heel erg veel doen.

    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #63

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Keen eye Nathan.

    Ik vrees echter voor de revamp van Radja river. Op de concepts is er niet veel 'nieuws' te zien en an sich kan radje er nog wel mee door vind ik. For now. (Als in, ik heb me er vorige zomer er niet echt aan gestoord, alle effecten werkten en geen opvallende slijtage aan de decors imo.)

    Paleis v/d geest, tja. Die heeft altijd al wat verloren gelegen hé. Ik vrees ergens dat Walibi deze attractie gaat willen houden, maar dat ze hem verder gaan laten 'verloederen' somehow. (Maar hey, je weet nooit hé.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #64

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Paleis v/d geest, tja. Die heeft altijd al wat verloren gelegen hé. Ik vrees ergens dat Walibi deze attractie gaat willen houden, maar dat ze hem verder gaan laten 'verloederen' somehow. (Maar hey, je weet nooit hé.)
    Ik denk het ook, al wil ik het woord 'vrees' niet gebruiken. De attractie is helemaal niet in slechte staat en puur op basis van de attractie zie ik ook niet in waarom je hem zou slopen. Ik snap wat je bedoelt met 'verloederen', maar ben toch blij dat het tussen aanhalingstekens staat de ligging is idd gewoon wat ongelukkig, en het is geen kermismolen die je zo even verplaatst.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #65

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik denk het ook, al wil ik het woord 'vrees' niet gebruiken. De attractie is helemaal niet in slechte staat en puur op basis van de attractie zie ik ook niet in waarom je hem zou slopen. Ik snap wat je bedoelt met 'verloederen', maar ben toch blij dat het tussen aanhalingstekens staat de ligging is idd gewoon wat ongelukkig, en het is geen kermismolen die je zo even verplaatst.
    Goh, nee, hij is niet in slechte staat, maar het steekt toch serieus af tegen Pulsar/Psyké/Tika-waka en bijhorende zone...

    Maar indd. Evident is het niet. De ligging is echt zéér slecht in het park...

    (Ergens mag hij wel weg van mij hoor. Geloof me, ik heb er veel herinneringen aan als klein kind, maar als een attractie op is, is hij op. En dat gevoel had ik de laatste keer wel echt.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  6. #66

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Goh, nee, hij is niet in slechte staat, maar het steekt toch serieus af tegen Pulsar/Psyké/Tika-waka en bijhorende zone...

    Maar indd. Evident is het niet. De ligging is echt zéér slecht in het park...

    (Ergens mag hij wel weg van mij hoor. Geloof me, ik heb er veel herinneringen aan als klein kind, maar als een attractie op is, is hij op. En dat gevoel had ik de laatste keer wel echt.)
    Ik zou het toch spijtig vinden moest hij verdwijnen. Het is één van de laatste infill attracties die het park rijk is. Bovendien vond ik het, doordat hij juist naar achter was geplaatst, nooit echt vloeken. Ok, het sluitte niet goed aan bij het kindergedeelte, maar een kindergedeelte steekt altijd wel af tegen zijn omgeving. In Bellewaerde zien we dat ook tov de inkomstzone, kettingmolen, ...

    Het sluit nog goed aan bij Radja River. Als beide worden herbekeken, dan kunnen ze Het Paleis daar mooi aan koppelen. En als de Fun zone dan begint achter Het Paleis.

    Blijft alleen de vraag hoe prominent aanwezig de achtbaan natuurlijk gaat zijn. Ze wouden toch ook het kindergedeelte open trekken, dan komt het biet bepaald in het voordeel van deze attractie uit.

    Net zoals met Salsa Il Y Fiesta en de Vikingboten, die toen tussen wal en schip vielen bij de ontwikkeling van Exotic World, gaan we hier dus ook een probleemattractie hebben.

    Volgens mij zal Walibi na het gehele investeringsplan alle attracties bekijken die niet zijn meegenomen in het investeringsplan en deze vervolgens verwijderen, rethemen, opwaarderen, verplaatsen. ...

  7. #67

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Momenteel kan je in het Wijnegem Shoppingcenter foto's nemen omtrent de nieuwe attractie.

    De theming van Deze stand lijkt al hoogwaardig. Hopelijk gaat de attractie zelf van even hoogwaardige kwaliteit zijn. Toont wel al direct de sfeer aan die ze willen neerzetten. Mooi zo!

  8. #68

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Wat ze wel nog kunnen doen is achter paleis van de geest een nieuwe (indoor)attractie zetten, waarbij de wachtrijzich een weg baant tussen RR en Paleis van de geest. Eventueel overdekken ze die ingang + wachtrij dan nog in een gevelrij die aansluit bij het paleis van de geest, met een klein horecapuntje erbij aan de overkant (waar die picknicktafels staan) en je hebt een nieuw Arabisch themagebied(je).

  9. #69

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Momenteel kan je in het Wijnegem Shoppingcenter foto's nemen omtrent de nieuwe attractie.

    De theming van Deze stand lijkt al hoogwaardig. Hopelijk gaat de attractie zelf van even hoogwaardige kwaliteit zijn. Toont wel al direct de sfeer aan die ze willen neerzetten. Mooi zo!
    Enkele foto's:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #70

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Wat ze wel nog kunnen doen is achter paleis van de geest een nieuwe (indoor)attractie zetten, waarbij de wachtrijzich een weg baant tussen RR en Paleis van de geest. Eventueel overdekken ze die ingang + wachtrij dan nog in een gevelrij die aansluit bij het paleis van de geest, met een klein horecapuntje erbij aan de overkant (waar die picknicktafels staan) en je hebt een nieuw Arabisch themagebied(je).
    Op zich geen slecht idee, maar de beschikbare opervlakte is zeer beperkt achter Le Palais Du Genie ...
    Naam:     02DCE86D-53F3-4B5E-9FBA-20C4337BC514.jpeg
Bekeken:  1207
Groote:   570,3 KB
    Laatst gewijzigd door etwien; 19-01-19 om 14:02.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  11. #71

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ik dacht dat ze dat huis daar hadden opgekocht, of dat er toch plannen zijn om dat te doen. Als ze dat niet kunnen dan is er inderdaad niet veel plaats achter, wel nog wat plaats voor een redelijk gebouw tussen RR en Paleis van de Geest.

    Wat ze ook kunnen doen, maar dat zou veel te veel geld kosten vermoed ik, is een kindermonorail (genre volk van Laaf) laten vertrekken op de plaats tussen RR en Paleis van de geest die dan naar de grote vijver gaat, dan boven de middenvijver van RR loopt om daar terug richting station te gaan. Dat hebben ze nog niet, dat past bij het kindergebied en kunnen ze perfect in een Arabisch thema steken zonder dat het vloekt met Radja River. Maar ik vrees dat ze daar geen geld voor voorzien hebben...
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 19-01-19 om 19:42.

  12. #72

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Op deze foto zien jullie het resultaat van de pistolen, dewelke gebruikt zullen worden voor de darkride Popcorn Revenge:



    Bron: https://www.facebook.com/fanclubwalibi/

  13. #73

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik dacht dat ze dat huis daar hadden opgekocht, of dat er toch plannen zijn om dat te doen. Als ze dat niet kunnen dan is er inderdaad niet veel plaats achter, wel nog wat plaats voor een redelijk gebouw tussen RR en Paleis van de Geest.

    Wat ze ook kunnen doen, maar dat zou veel te veel geld kosten vermoed ik, is een kindermonorail (genre volk van Laaf) laten vertrekken op de plaats tussen RR en Paleis van de geest die dan naar de grote vijver gaat, dan boven de middenvijver van RR loopt om daar terug richting station te gaan. Dat hebben ze nog niet, dat past bij het kindergebied en kunnen ze perfect in een Arabisch thema steken zonder dat het vloekt met Radja River. Maar ik vrees dat ze daar geen geld voor voorzien hebben...
    Ik vind het een leuk idee, vooral omdat de vijver in Radja River eigenlijk een flinke lap grond is waar het park niet veel mee kan doen. Ik denk dat de kans dat er zo dicht bij de huizen een monorail komt echter zeer klein is, jammer genoeg. Het lijkt me dat die kant van het park enkel nog indooruitbreidingen mag verwachten.

  14. #74

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik vind het een leuk idee, vooral omdat de vijver in Radja River eigenlijk een flinke lap grond is waar het park niet veel mee kan doen. Ik denk dat de kans dat er zo dicht bij de huizen een monorail komt echter zeer klein is, jammer genoeg. Het lijkt me dat die kant van het park enkel nog indooruitbreidingen mag verwachten.
    Nuja, als je aan die kant een klein indoorstuk zet met het station dan heb je dat probleem ook opgelost

    OT:
    Ik vind het wel mooie pistolen én ik ben blij dat het niet met een treksysteem zoals Maus au Chocolat is. Hopelijk zijn ze kwalitatief genoeg zodat de kleur niet te snel afschilfert. Was er trouwens ook een vergelijkbare promo-actie in een Waals/Brussels winkelcentrum? Want nu hebben ze reclame gemaakt voor de attractie in Antwerpen, waar er toch meer Nederlands dan Walen over de vloer komen. Lijkt me straf dat ze zoiets alleen voor Vlaanderen zouden doen, niet?
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 20-01-19 om 07:29.

  15. #75

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Trouwens ook opvallend dat WaBe voor de eerste keer (?) spreekt van een meer specifieke openingsdatum: lente 2019. Mogen we er dan vanuit gaan dat het gebied opent wanneer de deuren terug opengaan in de paasvakantie? Of is dat te voorbarig (WaBe kennende natuurlijk...)? Lijkt mij ook straf als ze dit later zouden opleveren, want anders snij je een vrij belangrijke doorstromingsroute af daar... Ben benieuwd!

    Plus, las ook laatst dat Aqualibi momenteel onderhoudswerken heeft. Gaan ze dan eindelijk ook eens die bootstructuur geïnstalleerd hebben daar? Kon mij toch altijd inbeelden dat dat destijds meermaals beloofd was dat dit nog zou volgen. De vraag is natuurlijk: wanneer?

  16. #76

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    de lente loopt tot 21 juni …..

  17. #77

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knessel Bekijk Berichten
    de lente loopt tot 21 juni …..
    I know, maar toch. Meeste GP denkt bij een lente-opening best snel aan een opening tijdens de paasvakantie (of dat valt mij toch op). Vandaar het vermoeden/aanname .

    Ik weet goed genoeg dat ze het momenteel nog vaagjes houden bij 'lente 2019', puur omdat je het dan inderdaad nog kan verkopen naar het publiek toe onder de noemer dat de lente tot juni loopt (moest het gebied toch niet openen tijdens de start van het seizoen). De vraag is of ze streven naar een opening bij de start, wat ik eerlijkheidshalve toch vermoed. De Junior Coaster kan denk ik eventueel nog later geopend worden, maar Kamra World is een best belangrijk punt naar doorstroming toe om dat zomaar af te sluiten. Zeker omdat het gehele gebied nu een volledige werf is en er niet echt andere tijdelijke routes kunnen aangelegd worden, moest het gebied nog niet voltooid zijn (bij Exotic World was dat net wat evidenter daar de afsluiting van het gebied enkel CoT beïnvloedde).

  18. #78

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    De Junior Coaster kan denk ik eventueel nog later geopend worden, maar Kamra World is een best belangrijk punt naar doorstroming toe om dat zomaar af te sluiten.
    Ik geloof net dat die Junior Coaster quasi dwars over de hoofdweg kwam. Als in Karma de grote werken klaar zijn kan er nog perfect wekenlang geknutseld worden aan de binnenkant en terraskant van het restaurant. Ook bij de darkride zie ik daar totaal geen probleem in. Zelfs decoratiewerken aan de gevel zorgen daar niet voor hinder zo lang het pad er al ligt.

  19. #79

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Bouw van het nieuwe restaurant in themagebied Karma World:



    Foto: https://www.facebook.com/metasystemconstruction/

  20. #80

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ik hoop van harte dat dat interieur een beetje gezellig wordt en niet aanvoelt als een loods. Op zich vind ik de constructie die ik nu zie niet echt veel belovend in dat verband.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •