X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 17 van de 19 EersteEerste ... 71516171819 LaatsteLaatste
Resultaten 321 tot 340 van de 374
  1. #321

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Dit ziet er wel iets te veel photoshop uit, de kleuren zijn veel te helder, bombastisch.

    Ter vergelijking, zonder photoshop

    Naam:     IMG_1072.JPG
Bekeken:  2848
Groote:   5,45 MB

  2. #322

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Vind het nog steeds mooie kleurtjes hebben hoor.

    Zeer netjes werk van Walibi, again.
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #323

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik heb nog eens een eigen update bij (op voorhand al excuses voor de sommige wat wazigere foto's):
    - Supports Cobra zijn wat opgeleukt met stickers met cobra's op
    - Voor de ingang van Cobra is nu een fotopunt geinstalleerd
    - Naast de ingang van Popcorn Revenge staat nu in thema een tuk tuk
    - Aan de uitgang van Popcorn Revenge was er een interactief element (draaiende fietswielen wanneer je aan de trappers draaide), deze zijn nu weggehaald. Het werkte nl na enkele dagen al niet meer (geen foto van)
    - De (lelijk geplakte) bestickering op Shiva's Truck heeft plaats gemaakt voor een verflaag
    - Het terras nabij Gold River Adventure krijgt een overkapping
    - Het dak van het stationsgebouw van Fun Pilot wordt dichtgemaakt
    - De grote vensters van de uitbreiding van Aqualibi zijn nu volledig bestickerd in thema in plaats van een effen folie
    - Op het einde nog enkele bonusfoto's van Karma World in het donker

































    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #324

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    - Aan de uitgang van Popcorn Revenge was er een interactief element (draaiende fietswielen wanneer je aan de trappers draaide), deze zijn nu weggehaald. Het werkte nl na enkele dagen al niet meer (geen foto van)
    Hehe, dat verwondert me niks. Op openingsdag heb ik daar even aan staan draaien en dat ging zo stroef dat ik na enkele seconden dacht 'als ik hiermee doorga, heb ik hem dadelijk in mijn handen'

    Overigens wel weer een fantastische update. Heerlijk om te zien dat Walibi details blijft toevoegen en ook de rest van het park niet vergeet. Zaken waarvan we vorig jaar 'meh' zeiden, zijn ze nu al aan het aanpakken. Ik kan al niet meer wachten tot vrijdag, dan breng ik zelf nog eens een bezoekje aan het park, met stiekeme hoop dat Fun Pilot al open is.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #325

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Daarnaast nog een kleine update van Fun World, waar het nu wel ?cht snel vooruit gaat. En damn, wat ziet het er goed uit!

    foto's met dank aan Fan Club Walibi







    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #326

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    En dit gebied is geopend. Zelf heb ik het nog niet gezien, maar op foto's lijkt me dit wel een leuk gebied. Enkel Paleis van de Geest lijkt me wat verloren te staan, maar dat is op foto's natuurlijk...

    Hieronder een onride van Eftelflags van Fun Pilot.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 26-05-19 om 12:16.

  7. #327

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik ben vandaag ook de nieuwste coaster van Belgium gaan testen. Ik kende het model al van in andere parken, en was dan ook niet verrast dat het zo'n leuk kinderbaantje was. Wel vreemd dat twee volwassenen niet naast elkaar mogen plaatsnemen, dat heb ik nog nooit ergens geweten op een Zierer Force.

    De thematisatie ziet er weer prima uit, maar het is ook duidelijk dat er nog heel wat moet bijkomen, wat waarschijnlijk de komende weken al zal gebeuren. Ik kijk er alvast naar uit volgende week terug langs te gaan!

  8. #328

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik ben vandaag ook de nieuwste coaster van Belgium gaan testen. Ik kende het model al van in andere parken, en was dan ook niet verrast dat het zo'n leuk kinderbaantje was. Wel vreemd dat twee volwassenen niet naast elkaar mogen plaatsnemen, dat heb ik nog nooit ergens geweten op een Zierer Force.
    Dat vonden wij gisteren ook zo raar, vooral omdat het 's ochtends tijdens het ontbijt dan wel mocht.
    Coastercount: 958 coasters.
    Proud staffmember of RollercoasterFriends & Brakesection Magazine

  9. #329

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Karma World ziet er prachtig uit en ik heb ook veel zin in de nieuwe attractie, daar blijf ik bij. Maar van Fun World kan ik me nog steeds geen volledig beeld vormen van hoe de zone er nu juist bijligt. De eerste foto's van de onafgewerkte Fun Pilot begin dit seizoen vond ik er alvast goed uitzien. Echter (ja, het is al niet de eerste keer dat ik dit aanhaal) vind ik dat stationsgebouw voor de nieuwe achtbaan wel een beetje jammer in die zin dat je van het hoofdpad weer zicht op het meer kwijt bent, wat ze doorheen de jaren van het masterplan wilden vergroten. Ik vond het ook leuk dat het Paleis van de Geest iets zichtbaarder was door de verlegging van het pad, maar dat nieuwe stationsgebouw staat er naar ik kan zien wel nog dicht bij, het zijn toch twee aparte stijlen bijeen... Maar he, ik ga niet oordelen voordat ik het in het echt gezien heb, want zoals ik zei zie ik de zone nog niet helemaal voor mij. Netjes ziet het er alvast wel uit

  10. #330

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Ik ben donderdag 30 mei geweest naar het park en deze puntjes zijn mij opgevallen:
    - Delhi'cious vond ik zeer leuk dat er iets anders qua eten wordt aangeboden, het eten was ook lekker. Gelukkig was het dessert erbij anders was het een beetje aan de magere kant geweest.
    - Jammere dat vriend van mij 3 keer opnieuw zijn eten heeft moeten terug sturen aan de balie van Delhi'cious omdat hij kip in zoetzure saus niet verstond. Uiteindelijk dan maar de vertaling zelf opgezocht en het woord in het Frans gezegd. Jammer dat ze geen briefing krijgen of een papier waarop ze de verschillende menu's van buiten kunnen leren in het Nederlands.
    - De vuureffecten die terug werken in COT, enkel jammer is dat ze filmpje afspelen in wachtrij van COT maar het beeldscherm staat op zen kop. Toch kleine moeite lijkt me om het scherm 180? te draaien.
    - De zeer goede capaciteit in het park, personeel werkt heel hard door (EP gevoel waarbij je bijna altijd wel doorloopt in de wachtrij).
    - Wachtrijen die sluiten voor 18h, een spijtige zaak zeker als het goed weer is.
    - Parking chaos bij het uitrijden van het park.
    - Mensen hebben precies niet door dat Popcorn Revenge een attractie is, zowel tijdens ochtend als na de middag stond er amper een wachtrij. Ik vond dit een toffe attractie alleen vind ik het jammer dat er weinig variatie in de actie op de schermen gebeuren (popcorn loopt vooral op vloer, als je objecten raakt veranderen ze niet, heel chaotisch precies telkens een troep dat op je afkomt waardoor het niet echt uit maakt waar je schiet je zal toch wel iets raken). Ook had niemand de eerste keer door dat op de achterkant van je pistool het kleur staat van je schietdoel op het scherm.

  11. #331

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wapiti Bekijk Berichten
    Ik ben donderdag 30 mei geweest naar het park en deze puntjes zijn mij opgevallen:
    - Delhi'cious vond ik zeer leuk dat er iets anders qua eten wordt aangeboden, het eten was ook lekker. Gelukkig was het dessert erbij anders was het een beetje aan de magere kant geweest.
    - Jammere dat vriend van mij 3 keer opnieuw zijn eten heeft moeten terug sturen aan de balie van Delhi'cious omdat hij kip in zoetzure saus niet verstond. Uiteindelijk dan maar de vertaling zelf opgezocht en het woord in het Frans gezegd. Jammer dat ze geen briefing krijgen of een papier waarop ze de verschillende menu's van buiten kunnen leren in het Nederlands.
    Ik heb nog maar ??n keer een menu besteld bij Delhi'cious sinds het nagerecht inbegrepen is en wat mij opviel is dat de portie van het hoofdgerecht significant minder was dan toen wanneer het nagerecht er nog niet bij zat. Dit kan natuurlijk een momentopname zijn, maar het zou zomaar kunnen dat ze effectief minder geven door het extra dessert voor een toch wel schitterende prijs nu.

    Wat je tweede puntje betreft: Ok we zitten in Belgi? en ik begrijp dat je wel een bepaalde graad van tweetaligheid verwacht, maar ik ben nog steeds van mening dat je je moet aanpassen aan het taalgebied. En als het echt niet lukte, kan je toch gewoon de naam van het menubord aflezen of het gerecht aanwijzen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wapiti Bekijk Berichten
    - De zeer goede capaciteit in het park, personeel werkt heel hard door (EP gevoel waarbij je bijna altijd wel doorloopt in de wachtrij).
    Helemaal mee eens! Ik was er 26 mei nog en de operations bij o.a. Tiki-Waka waren subliem! De karretjes werden zo snel gecontroleerd en gedispatcht dat ze aan de voet van de lifthill nog moesten wachten op de vrijgave van de bloksectie.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wapiti Bekijk Berichten
    - Mensen hebben precies niet door dat Popcorn Revenge een attractie is, zowel tijdens ochtend als na de middag stond er amper een wachtrij. Ik vond dit een toffe attractie alleen vind ik het jammer dat er weinig variatie in de actie op de schermen gebeuren (popcorn loopt vooral op vloer, als je objecten raakt veranderen ze niet, heel chaotisch precies telkens een troep dat op je afkomt waardoor het niet echt uit maakt waar je schiet je zal toch wel iets raken). Ook had niemand de eerste keer door dat op de achterkant van je pistool het kleur staat van je schietdoel op het scherm.
    Oei, bijzonder om te horen dat je vindt dat er geen variatie in Popcorn Revenge zit terwijl dat net het concept is Geloof me: wat je op de schermen te zien krijgt is bijlange na niet elke keer hetzelfde, objecten veranderen wel als je erop schiet en het maakt heus uit waar je op schiet. De clue is natuurlijk: je moet weten waar je op moet schieten ;-) (of toch als je een mooie score wilt hebben)
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #332

    Re: [Walibi Belgium] Walibi is klaar voor zijn metamorfose!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Wat je tweede puntje betreft: Ok we zitten in Belgi? en ik begrijp dat je wel een bepaalde graad van tweetaligheid verwacht, maar ik ben nog steeds van mening dat je je moet aanpassen aan het taalgebied. En als het echt niet lukte, kan je toch gewoon de naam van het menubord aflezen of het gerecht aanwijzen?
    Dat was het probleem, de schermen zijn elektronisch en verwisselen te snel waardoor je niet echt tijd hebt om een globaal beeld te hebben van de menu keuze. Zeker als je nog niet weet wat er allemaal is. Ik vind persoonlijk klantgericht een kleine moeite om bvb 6 algemene namen die je in je horeca punt verkoopt te kennen. Als onthouden te moeilijk is kunnen ze toch nog altijd een geheugensteun maken dat ze ergens kunnen leggen aan de toonbank.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Helemaal mee eens! Ik was er 26 mei nog en de operations bij o.a. Tiki-Waka waren subliem! De karretjes werden zo snel gecontroleerd en gedispatcht dat ze aan de voet van de lifthill nog moesten wachten op de vrijgave van de bloksectie.
    Ja klopt bij ons was dit dus ook, alsook een voorsorteerder in het station. Speelt de muziek nog in het station eigenlijk want ik had de indruk dat die niet op stond of niet hoorde door de drukte.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Oei, bijzonder om te horen dat je vindt dat er geen variatie in Popcorn Revenge zit terwijl dat net het concept is Geloof me: wat je op de schermen te zien krijgt is bijlange na niet elke keer hetzelfde, objecten veranderen wel als je erop schiet en het maakt heus uit waar je op schiet. De clue is natuurlijk: je moet weten waar je op moet schieten ;-) (of toch als je een mooie score wilt hebben)
    Ja ik heb hem 2 keer gedaan , en was inderdaad variatie in het parcour en de scenes. Maar ik vond gewoon het schieten zelf niet echt veel variatie in tussen de verschillende scenes. Steeds object door scherm valt en dan komen ze door het scherm gelopen of komen ze van langs de zijkant. Misschien vergelijk ik teveel met MAC in Phl wat natuurlijk ander type attractie is.

  13. #333

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wapiti Bekijk Berichten
    De vuureffecten die terug werken in COT, enkel jammer is dat ze filmpje afspelen in wachtrij van COT maar het beeldscherm staat op zen kop. Toch kleine moeite lijkt me om het scherm 180? te draaien.
    Op 26 mei werkte de vuureffecten bij COT niet. Best wel raar dat ze soms blijkbaar wel en soms niet werken.

  14. #334

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik was vandaag enkele uurtjes in Walibi Belgium om eventjes stoom af te blazen na een examen en uiteraard ook om Fun Pilot uit te testen. Nog een fotoreeks van mijn bezoek:

    Het valt me op hoe groen het park erbij ligt, je merkt dat ze ook daarvoor aandacht hadden in en aan de rand van de nieuwe zones


    In Karma World is de grote boog boven de toegang geplaatst


    Nog in Karma World, meer hekwerk en details toegevoegd








    En dan Fun World, waarvan hier nog geen foto's verschenen sinds de opening, ziet er goed uit!






    Fun Pilot is trouwens echt een toffe kiddie coaster!








    Veel details in de wachtrij







    Overigens heeft Walibi mij vandaag zeer aangenaam verrast. Het park ligt er enorm groen en verzorgd bij, in Exotic World zijn heel wat effecten die eerder kapot waren (de ananas, de vlag in de wachtrij van Tiki-Waka, de muziekinstrumenten) opnieuw gemaakt, de operations waren zelfs op een zeer rustige dag als vandaag prima en het personeel is zeer vriendelijk. Ik hoop dat ze een mooi zomerseizoen tegemoet gaan!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  15. #335

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Hoe hard ik een afkeer had van het park anno 2013, hoe gek ik ervan ben anno 2019!

    Walibi heeft natuurlijk nog vele werkpunten, vooral op communicatief vlak, maar de vooruitgang die het park inmiddels maakte sinds Pulsar had ik nooit durven dromen ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  16. #336

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Die verlichtingspalen, heerlijk!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  17. #337

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Het zijn zo'n kleine details die het net doen om de sfeer extra te verhogen. Dit belooft alleen maar voor de toekomstige projecten die ook nog op de planning staan. We mogen echt trots zijn op Walibi

  18. #338

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Misschien een domme vraag, maar ik heb de opbouw van Fun World niet helemaal tot in de details gevolgd: hebben ze in de kinderzone nabij Psyke alle verwijzingen naar The Music Battle (en bijbehorende personages) weggehaald? Of zijn dar nog steeds sporen van terug te vinden?
    Once you sit back, you never go back.

  19. #339

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Misschien een domme vraag, maar ik heb de opbouw van Fun World niet helemaal tot in de details gevolgd: hebben ze in de kinderzone nabij Psyke alle verwijzingen naar The Music Battle (en bijbehorende personages) weggehaald? Of zijn dar nog steeds sporen van terug te vinden?
    Nee, de eerdere verwijzingen, zoals de personages bij de kinderattracties, zijn er nog gewoon
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  20. #340

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik was er vandaag weer, en was meer dan blij met wat ik aantrof. Karma World is PRACHTIG afgewerkt intussen, alle effecten (voor zover het weer het toeliet) van Radja River werkten, Le Palais Du Genie werkt terug perfect en alle tekst die jaren niet hoorbaar was is er terug, Challenge Of Tuttankhamon zijn effecten werkten allemaal, ZELFS het vuur (ok, slechts 1 pan van de 2 maar ach).

    Ook Exotic World straalde, personeel was SUPER vriendelijk, top operations zoals gewoonlijk, ... Walibi, een DIKKE PLUIM!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •