X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Verslag Seizoensstart 06-04-2019

    Radja River heeft na lange tijd terug zijn misteffecten in de tijgertunnel, Vampire heeft terug (en sterkere) misteffecten, en als grootste verassing: CHALLENGE OF TUTANKHAMON heeft zijn vuur effecten EINDELIJK terug.
    De radja river en de Vampire kan ik beamen en was ik zeer positief over, de vuureffecten in CoT heb ik zelf niet gezien. Ik vond CoT in het algemeen bedroevend slecht erbij liggen voor een attractie die vorige winter nog is aangepakt. 2 scenes die niet juist werkten, volgens mij was de eerste animatronic in de wachtrij ook kapot. Heel erg jammer wel want ik vind het een heel sterke attractie als alles werkt.
    - Memento Mori -

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Heeft er iemand een foto van het station van Cobra? Hoe ziet dat er tegenwoordig uit?
    Het is een tent gebleven, weliswaar volledig vernieuwd -> het zeil is beige/bruin met op de flapjes cobra's afgebeeld, het stalen frame binnenin is vergelijkbaar met de kleur van de trein. Geen foto's van genomen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
    De radja river en de Vampire kan ik beamen en was ik zeer positief over, de vuureffecten in CoT heb ik zelf niet gezien. Ik vond CoT in het algemeen bedroevend slecht erbij liggen voor een attractie die vorige winter nog is aangepakt. 2 scenes die niet juist werkten, volgens mij was de eerste animatronic in de wachtrij ook kapot. Heel erg jammer wel want ik vind het een heel sterke attractie als alles werkt.
    Bij ons werkten de vuureffecten wel, hooray! Enige wat we opmerkten was dat alle deuren tussen de scenes permanent open stonden en dat de licht- en geluidseffecten in de schatkamer het niet deden.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •