X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 18 van de 19 EersteEerste ... 816171819 LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 360 van de 374
  1. #341

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik heb ook gehoord dat de countdown bij de achterwaartse afdaling van FlashBack terug is?
    Ik ben trouwens enorm benieuwd wat ze daar volgend jaar van gaan maken. Ergens zou ik het niet zo erg vinden. Die veel te felle kleuren van FlashBack en Psyk? steken te fel af bij de rest van het park!

  2. #342

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Ik heb ook gehoord dat de countdown bij de achterwaartse afdaling van FlashBack terug is?
    Ik ben trouwens enorm benieuwd wat ze daar volgend jaar van gaan maken. Ergens zou ik het niet zo erg vinden. Die veel te felle kleuren van FlashBack en Psyk? steken te fel af bij de rest van het park!
    De countdown is inderdaad terug!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  3. #343

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik herschrijf wat ik over Ameworld schreef over mijn laatste bezoek op vrijdag:

    - We weten nu onze kleuren in Popcorn Revenge, een stipje kleur is op elk pistool, en de stippen op de schermen lijken een beetje groter. De triggers lijken ook makkelijker te controleren.

    - Karma World is gedetailleerder, inclusief de fontein die nu "tijdens de moesson" werkt (als het regent, wordt er water verzameld en stroomt), fietsen en een tuk-tuk toegevoegd in het landschap, de zwengel om de fietswielen te draaien bij de uitgang van Popcorn die is vernieuwd.

    - De markt in het Paleis van de Geest is terug en veel mooier dan vorig jaar!

    - Fun Pilot is open en is het inderdaad leuk voor de allerkleinsten!

    - Er is een nieuwe projectie (deze keer onbeweeglijk, en erg blauw) op het Psyk?-monster, de andere had 5 jaar niet gewerkt, dus het is goed nieuws!

    - Toetanchamon is beter in vorm: Gaudet in de rij is in beweging, een van Ulta's vlammen werkt (en het is al een optreden), en Golden Seth's geluid werkt goed (misschien was dat eerder dit seizoen al het geval).

    Dit bezoek was een aangename verrassing, de laatste keer dat ik hier kwam was met Pasen :P
    Utilisez votre Ankhinator ! Eteignez la lumiere verte ! C'est votre seul espoir ! Breek de vloek ! Gebruik je Ankhinator !

  4. #344

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gilles Bekijk Berichten
    Ik herschrijf wat ik over Ameworld schreef over mijn laatste bezoek op vrijdag:

    - We weten nu onze kleuren in Popcorn Revenge, een stipje kleur is op elk pistool, en de stippen op de schermen lijken een beetje groter. De triggers lijken ook makkelijker te controleren.

    - Karma World is gedetailleerder, inclusief de fontein die nu "tijdens de moesson" werkt (als het regent, wordt er water verzameld en stroomt), fietsen en een tuk-tuk toegevoegd in het landschap, de zwengel om de fietswielen te draaien bij de uitgang van Popcorn die is vernieuwd.

    - De markt in het Paleis van de Geest is terug en veel mooier dan vorig jaar!

    - Fun Pilot is open en is het inderdaad leuk voor de allerkleinsten!

    - Er is een nieuwe projectie (deze keer onbeweeglijk, en erg blauw) op het Psyk?-monster, de andere had 5 jaar niet gewerkt, dus het is goed nieuws!

    - Toetanchamon is beter in vorm: Gaudet in de rij is in beweging, een van Ulta's vlammen werkt (en het is al een optreden), en Golden Seth's geluid werkt goed (misschien was dat eerder dit seizoen al het geval).

    Dit bezoek was een aangename verrassing, de laatste keer dat ik hier kwam was met Pasen :P
    + De countdown van Flashback is na jaren afwezigheid terug
    + Het geluid in Le Palais Du G?nie werkt terug optimaal
    + De locomotieven van Calamity Mine zijn voorzien van zo’n typische bel (ik denk niet dat Calamity Mine dit ooit zelfs had?)

    Walibi is echt zo’n fijn park geworden ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #345

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    + De locomotieven van Calamity Mine zijn voorzien van zo’n typische bel (ik denk niet dat Calamity Mine dit ooit zelfs had?)
    De locomotieven van al de treintjes zijn zelfs volledig vernieuwd (toch zeker de carrosserie).
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #346

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    De locomotieven van al de treintjes zijn zelfs volledig vernieuwd (toch zeker de carrosserie).
    Aha, dat verklaart een hoop! Ik zag bij mijn bezoek vorige week vanuit Tiki-Waka 3 locomotieven van Calamity Mine backstage staan. Ik dacht toen nog "ik wist niet dat ze die in reserve hadden staan", wellicht waren het de oude locomotieven.

  7. #347

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Aha, dat verklaart een hoop! Ik zag bij mijn bezoek vorige week vanuit Tiki-Waka 3 locomotieven van Calamity Mine backstage staan. Ik dacht toen nog "ik wist niet dat ze die in reserve hadden staan", wellicht waren het de oude locomotieven.
    Klopt, bij ons stonden er toen daar drie volledig ingepakte locomotieven klaar
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #348

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Inderdaad, dat ben ik vergeten te vermelden ^^

    Het lijkt me dat een deel van de treinen bij Calamity Mine vorig jaar al gerenoveerd waren, maar ik kan het mis hebben.

    In het Paleis van de Geest zijn er nog steeds enkele defecten (sommige luidsprekers werken maar zijn niet erg hoorbaar, de luidsprekers kraken aan het begin van de show, er zijn wat synchronisatieproblemen en het tapijteffect werkt nog steeds niet), maar het wordt steeds beter dus ik heb vertrouwen.

    Trouwens, ik heb een vraag voor degenen die het Paleis in zijn begintijd kenden:
    Aan het begin van de mainshow, wanneer Babas in de fontein is, roept Zanzar "Mais attention, tu arroses les gens !" ("Maar let op, je water mensen!") tegen hem, maar ik ben nooit nat geweest.
    Heeft iemand ooit iemand dit effect in werking gezien?
    Utilisez votre Ankhinator ! Eteignez la lumiere verte ! C'est votre seul espoir ! Breek de vloek ! Gebruik je Ankhinator !

  9. #349

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Vandaag voor het eerst Karma World en Fun World ontdekt. Ik moet echt zeggen dat Walibi dit ongelooflijk mooi gedaan heeft. Leuke details overal maken het geheel compleet. Vooral de themamuziek vond ik echt fantastisch voor de gehele ervaring en sfeer van de gebieden. Ook Popcorn Revenge is zeer geslaagd. Het is echt een goede attractie! Ik merk wel dat bijna niemand door heeft dat er daar een attractie is. Heel veel mensen lopen er gewoon voorbij.

    Een paar opmerkingen van vandaag:

    - Een duidelijk attractie bord voor Popcorn Revenge met wachttijd bord zoals al de grote attracties in Walibi zou goed zijn. Dit zal het duidelijk maken dat er een attractie is.

    - Pulsar maar op 1 trein? Is dit gewoonlijk? Zelfs bij wachtrijen van 20/30 mins?

    - Flashback oogt echt vervallen. Moss op de baan zelf, het water is vuil en stinkt, en veel roest en vervallen thematisering.

    - Buzzsaw stond blijkbaar terug 5 mins ondersteboven met mensen erin. Tweede keer in 2 seizoenen dat dit is voorgekomen dat ik er van weet. Dat kan toch echt niet? Veel EHBO bij de attractie maar sommige bezoekers waren echt onwel zeker met het warme weer. Zelfs iemand zien afgevoerd worden met een rolstoel. Snap niet hoe dit nog een keer is kunnen gebeuren na het geval van vorig jaar.

    Ik moet echt zeggen dat ik echt wel verast ben van Walibi. De nieuwe gebieden zien er echt leuk uit, bvb de nieuwe verlichting palen in Karma World zijn echt een leuk detail. Exotic World straalt en CoT oogt ook mooi met effecten die ik de vorige keer niet zag. Leuke sfeer in het park met zeer vriendelijke medewerkers! Goede operations zelfs op een rustige dag.

    Het park heeft een belovende toekomst en ik wens hen echt het beste toe. Ze verdienen het zeker

  10. #350

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Penguin123 Bekijk Berichten
    - Pulsar maar op 1 trein? Is dit gewoonlijk? Zelfs bij wachtrijen van 20/30 mins?
    Nee, is niet normaal

    Ik ben dit jaar al 2x geweest dat men half lege boten moest weg sturen omdat er te weinig volk was, en zelfs toen stonden er twee boten op de baan. Vermoedelijk had je pech en was ??n van de twee defect.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  11. #351

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Toen ik tijdens de paasvakantie met mooi weer in Walibi was, heb ik de single-riders wachtrij genomen en de boot net voor mij had een technisch probleem en zijn de mensen moeten uitstappen. Uiteindelijk zijn ze wel in dezelfde boot terug ingestapt. Maar in de namiddag zag ik dat ze maar met 1 boot reden. De wachttijden liepen dan ook op tot 90min.

  12. #352

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Zeer veel nieuwe details in de themazone's Fun World & Karma World:















    Dit en veel meer: https://www.facebook.com/themeparkmagic1/

  13. #353

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Hoera voor het mooiste pretpark van Belgi?? Ongelooflijk om te zien hoe Walibi Belgium zich aan het profileren is als een themapark de naam waardig. Ik schrik er echt elke keer van dat het park detail na detail weet uit te werken en de perfecte sfeer creeert!

    In augustus EINDELIJK zelf maar eens al dit moois gaan aanschouwen!

  14. #354

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Volledig akkoord, de nieuwe zones in Walibi zijn ?cht de moeite waard! Ik ben heel benieuwd om te zien hoe het hele park er binnen enkele jaren uitziet als ze heel hun masterplan rond hebben.

  15. #355

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Joepie, het plafond van Delhi'cious is aangepakt! En ook het marktje aan het Paleis van de Geest is teruggekeerd. Inderdaad een dikke pluim voor wat ze nog allemaal blijven toevoegen.

  16. #356

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Weet iemand of het klopt dat de cobra al 2 dagen defect is? Ik zag daarstraks iemand hier iets over tweeten.

  17. #357

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuzzz Bekijk Berichten
    Weet iemand of het klopt dat de cobra al 2 dagen defect is? Ik zag daarstraks iemand hier iets over tweeten.
    Voor zover ik kan zien is deze momenteel gewoon open. Ik check regelmatig hun wachttijden en heb denk ik slechts 1 keer, gisteren of eergisteren, Cobra op gesloten zien staan ...

    EDIT 12:23: ik zie dat hij nu opnieuw gesloten is ...
    Laatst gewijzigd door etwien; 25-07-19 om 11:23.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  18. #358

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Zou het ook niet kunnen dat het iets met de warmte te maken heeft? Ondertussen is hij alweer terug open zag ik net. Het lijken dus maar kleine, korte storingen te zijn als ik het zo hoor.
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  19. #359

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Hoogstwaarschijnlijk problemen door warmte. Die installaties hebben het ook zwaar te verduren in deze bakkende temperaturen. En heel veel elektronica is gevoelig aan hoge temperaturen. Denk bvb. aan een gsm die in de zon ligt die gaat ook in veiligheidsmodus gaan.

  20. #360

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Intussen is hij alweer ongeveer een uur dicht, Bellewaerde’s 17 jaar oudere broer doet het wel. Iets technisch? Boomerang staat wel veel meer in het groen, terwijl ik vroeger dan weer veel meer voor een gesloten Boomerang stond dan Cobra op zeer warme dagen ...

    EDIT: ook vandaag is Cobra gesloten, misschien is er toch iets meer aan de hand dan een simpele storing maar eerder een hardnekkiger probleem?
    Laatst gewijzigd door etwien; 26-07-19 om 10:14.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •