X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 13 van de 19 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 260 van de 374
  1. #241

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Verslag Seizoensstart 06-04-2019

    Radja River heeft na lange tijd terug zijn misteffecten in de tijgertunnel, Vampire heeft terug (en sterkere) misteffecten, en als grootste verassing: CHALLENGE OF TUTANKHAMON heeft zijn vuur effecten EINDELIJK terug.
    De radja river en de Vampire kan ik beamen en was ik zeer positief over, de vuureffecten in CoT heb ik zelf niet gezien. Ik vond CoT in het algemeen bedroevend slecht erbij liggen voor een attractie die vorige winter nog is aangepakt. 2 scenes die niet juist werkten, volgens mij was de eerste animatronic in de wachtrij ook kapot. Heel erg jammer wel want ik vind het een heel sterke attractie als alles werkt.
    - Memento Mori -

  2. #242

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Heeft er iemand een foto van het station van Cobra? Hoe ziet dat er tegenwoordig uit?
    Het is een tent gebleven, weliswaar volledig vernieuwd -> het zeil is beige/bruin met op de flapjes cobra's afgebeeld, het stalen frame binnenin is vergelijkbaar met de kleur van de trein. Geen foto's van genomen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
    De radja river en de Vampire kan ik beamen en was ik zeer positief over, de vuureffecten in CoT heb ik zelf niet gezien. Ik vond CoT in het algemeen bedroevend slecht erbij liggen voor een attractie die vorige winter nog is aangepakt. 2 scenes die niet juist werkten, volgens mij was de eerste animatronic in de wachtrij ook kapot. Heel erg jammer wel want ik vind het een heel sterke attractie als alles werkt.
    Bij ons werkten de vuureffecten wel, hooray! Enige wat we opmerkten was dat alle deuren tussen de scenes permanent open stonden en dat de licht- en geluidseffecten in de schatkamer het niet deden.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #243

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Tussen alle updates van Karma World en Popcorn Revenge schiet mij ook het volgende te binnen dat hier nog nergens gemeld staat: Tiki-Waka heeft vanaf dit jaar een single riders line! Daarnaast zijn ook de evacuatietrappen lichtgeel (dezelfde kleur als de supports van de coaster) geschilderd, vorig jaar waren deze nog lelijk grijs. Tof om te zien dat ze ook hun zone van vorig jaar verder optimaliseren!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  4. #244

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Heb je een foto van de trappen? Mooi nieuws want dat was toch een doorn in het oog. Hebben ze toevallig ook iets gedaan aan de nogal lompe footers van Tiki Trail?

    Over de afwerking van sommige stukken van de nieuwe zone zou ik me geen zorgen maken. Tenslotte hebben ze bij Exotic World nagenoeg het hele seizoen lang nog dingen bijgeplaatst. Komt goed daar!

  5. #245

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Als ik dit alles zo zie en lees dan kan ik maar 1 ding zeggen en dat is,waauw. Ze hebben daar hard door gewerkt en dat heeft zijn resultaat.

    Ik vind dat het opvalt dat het hele gebied nog niet compleet is. Je ziet gewoon op de foto's dat er nog stukjes zijn die die zelfde afwerkingstouch nog moeten krijgen.

    Enkele zaken die ik nog kwijt wil:

    - ligt het aan mij of is daar een dakafloop wel heel erg ongelukkig geplaatst, boven het uitgavepunt?
    - is er een veggievariant in het restaurant?
    - Ik had echt een voorgevoel dat het vuur ging terugkomen toen ik de 'nog 30-dagen tot opening' foto zag
    - kwamen er op de vijver niet ook een soort van decorstukken / fonteinen volgens de concepts?
    - Je ziet ook een steunpaal (denk ik) voor de poort die dacht ik nog moet geplaatst worden
    - Ik denk dat de decorstukken bij PVDG in de wachtrij vervangen zullen worden door iets duurzamere zaken. Ook de grote lampen boven in- en nooduitgang ontbreken nog. Ik verwacht dat die nog terug komen

    Dat moet het zowat zijn wat betreft de meeste nieuwigheden. Zalig ook dat ze blijven doorwerken hebben zaterdag aan funpilot! Dat wakkert sowieso interesse aan bij dagbezoekers!

    Tgoh het is wel jammer dat er bij sommige attracties (de twee oudere darkrides) nog foutjes /defecten zijn. Ik weet het niet zeker maar volgens mij komt dat omdat die lastminute pas ontdekt worden. Eind van seizoen, servers en knopkes af. Heeft weinig tot geen onderhoud nodig. Nieuw seizoen alles terug op; woeps dat hadden we niet verwacht dat die pop niet ging bewegen, of oei de show loopt niet synchroon met geluid en licht. Ik praat dit niet goed, maar ik denk dat de techniekers bezig waren met de kneepjes van popcorn onder de knie te krijgen en op te volgen en dat ze daardoor de andere darkrides hun mankementen hebben laten doorgaan.

  6. #246

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Heb je een foto van de trappen? Mooi nieuws want dat was toch een doorn in het oog.
    Nee, blijkbaar niet maar geloof me, het is een hele verbetering!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  7. #247

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    - kwamen er op de vijver niet ook een soort van decorstukken / fonteinen volgens de concepts?
    De fontein die tussen Aqualibi en de Blood Bar lag, is nu verschoven naar het gebied tussen Pulsar en de Blood Bar.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #248

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    De deuren bij CoT vielen me ook op, en vond ik ook al zo jammer. Ik ga later deze week nog wel even terug om CoT nog een 2de kans te geven.
    Nu heb ik die dag niet echt erop gelet maar de single rider rij was me niet opgevallen bij tiki waka. Nu vind ik dat ze daar ook wel een paar beginnersfouten hebben gemaakt (geen apart uitstapstation bijvoorbeeld, veel te veel personeel en veel te veel dispatch knoppen op een te klein gebied), maar waarom was er geen single riders vanaf dag 1. Die baan heeft al een veel te lage capaciteit in verhouding met de populariteit, en dan gebruik je ze ook nog eens niet volledig. Maar waar is die ingang voor single riders nu eigenlijk? En stond er veel volk. Walibi kennende met de single riders bij pulsar, staat die rij vrijwel altijd leeg.

  9. #249

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    De single rider bij Tiki-Waka kan zeker enkel positief uitdraaien. De attractie is inderdaad best populair, en een single riders rij kan hier wel zeer voordelig uitdraaien. Inderdaad zeer spijtig en ergens onbegrijpbaar, want het zou de capaciteit enkel ten goede komen.

    Bij Pulsar zie ik toch ook regelmatig mensen via de single riders aanschuiven, en bijgevolg ook zeer snel plaatsnemen in de attractie. Opvallend was dat het personeel afgelopen zaterdag enorm veel last had van que-jumpers in de rij, vooral boven voor de 2 aparte ruimtes wordt er constant een heel stuk geskipt door gewoon over de balustrades te springen en zo een heel stuk over te slaan, iets wat ik persoonlijk enorm irritant en onbeschoft vind. Terecht dan ook dat het personeel steeds heftig op reageert.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #250

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
    Nu heb ik die dag niet echt erop gelet maar de single rider rij was me niet opgevallen bij tiki waka. Nu vind ik dat ze daar ook wel een paar beginnersfouten hebben gemaakt (geen apart uitstapstation bijvoorbeeld, veel te veel personeel en veel te veel dispatch knoppen op een te klein gebied), maar waarom was er geen single riders vanaf dag 1. Die baan heeft al een veel te lage capaciteit in verhouding met de populariteit, en dan gebruik je ze ook nog eens niet volledig. Maar waar is die ingang voor single riders nu eigenlijk? En stond er veel volk. Walibi kennende met de single riders bij pulsar, staat die rij vrijwel altijd leeg.
    De single riders rij is dezelfde als de fastpass rij (staat wel goed aangegeven), en splitst iets verder in twee. Hij bevindt zich vlakbij het begin van de lifthill van de achtbaan. Ik heb Tiki-Waka 5x in een half uur kunnen doen via die wachtrij, er stond geen enkele keer iemand voor me, al denk ik dat het ook is omdat veel mensen het nog niet weten. Bij Pulsar wordt de single riders line ook alsmaar populairder, zeker op drukke dagen.

  11. #251

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Begint de singlerider van TikiWaka niet rechts van het station onder de lift? Daar waar met halloween de fastpassrij was?

    Jah ik heb ook nooit begrepen waarom ze dezer tijd niet met een apart uitstapstation werken. Gaat allemaal veel vlotter en als ik mij niet vergis kunnen er zo 2 extra karretjes de baan (aka in het station) op. Eentje voor de instappers, een leeg en een arriverend met uitstappers. Er zal wel een reden voor geweest zijn zeker :s

  12. #252

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ojoh Bekijk Berichten
    Begint de singlerider van TikiWaka niet rechts van het station onder de lift? Daar waar met halloween de fastpassrij was?
    Ja, daar dus, waar nog altijd de fastpass-wachtrij is.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  13. #253

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik was zaterdag ook van de partij en was ook - zoals iedereen hier - aangenaam verrast van Karma World en vooral... Popcorn Revenge!

    Wij waren rond 10u30 aangekomen op de parking, waarna we ons ook richting ingang begaven. Zelfde verhaal hier: tassencontrole was een ramp, want we stonden al een heel stuk op de parking aan te schuiven, gezien het zo tergend traag vooruitging. Ik vermoed dat er maar op 2 plaatsen gecontroleerd werd, maar dit hadden er toch meer mogen zijn.

    Daarna kwamen we aan de kassa's, waar het niet heel erg duidelijk was waar je precies moest aanschuiven. Zelf had ik een ticket nodig, welke ik snel - in het Nederlands! - kon bestellen aan de kassa's. Opmerkelijk, de dame vroeg zelf aan mij hoeveel korting ik kreeg met mijn Plopsa Funcard... Vriend die mee was schoof aan voor een abonnement, maar na 15 minuten wachten waren we amper 5 meter opgeschoven. In tegenstelling tot vorig jaar stond niet vermeld op de voucher dat je met die voucher het park kon betreden en op een later moment kon terugkeren om je abonnement aan te maken. Na het te vragen hebben we dit wel gedaan.

    De wachtrij om het park te betreden was nog een grotere ramp. Eén en al chaos voor de ingang, waar iedereen maar wat probeerde om binnen te raken. De jobstudent die onze tickets scande stond op een gegeven moment met de tranen in de ogen omdat er geen einde aan kwam, hij niet wist wat te doen en hij geen hulp kreeg. Meermaals probeerde hij een collega te roepen, maar die negeerde hem compleet.

    Maar goed, zo'n uurtje later konden we het park betreden en besloten we niet de menigte te volgen, maar links af te slaan naar Karma World. Ik moet toegeven, de aankleding van Kiddie Bay in Aqualibi ziet er beter uit in het echt dan op de foto's die ik eerder hier al zag passeren. Karma World zelf ziet er ook mooi uit, waarbij Cobra er opnieuw fris uitziet. Ook de nieuwe kleuren passen perfect in de omgeving.

    Tot onze verbazing stond er een medewerker aan de ingang van Popcorn Revenge en meldde die dat de attractie open was. Mooie verrassing op deze eerste dag! Popcorn Revenge zelf is ook een pareltje, zowel van buiten als van binnen, waarbij er ook heel wat details zijn toegevoegd. De rit zelf gaat niet vervelen, en biedt voldoende afwisseling. Zoals meermaals vermeld, ook in de centrale hal vallen er punten te verdienen, wat ook weer een leuke extra is. Om toch één puntje van kritiek te geven - welke ook al door anderen gegeven werd - de aanduiding van je kleur is niet duidelijk en strookt niet met wat je in de wachtrij te zien krijgt. Ook ik had een andere kleur dan wat er in het filmpje vermeld werd. Maar goed, het was een soft opening, en die was zeker en vast geslaagd! Het viel me trouwens op dat de capaciteit best hoog is en de wachtrijen goed beperkt bleven. Ikzelf heb deze vier keer gedaan, en nooit lang moeten wachten. In de namiddag was het wel duidelijk dat het nieuws de ronde deed, want de attractie werd populairder en gaf op schermen zelfs een wachttijd van 40 minuten aan. Geen idee of dit klopte, want ook CoT had een aangegeven wachttijd van 30 minuten, die er eigenlijk maar 10 waren...

    Delhi'cious was een volgende ontdekking in Karma World, waar we ook genoten hebben van een lekkere maaltijd. Qua prijzen ook zeer aanvaardbaar! De prijzen waren lager dan de Country Cantina, en het is ook meteen iets totaal anders. De vraag kwam hier ook of er een vegetarische maaltijd was. Ik denk niet dat er een warm veggie gerecht is, maar er zijn ook slaatjes verkrijgbaar. Hier was er volgens mij wel een vegetarisch alternatief. Minpunt hier vond ik dat je buiten dient te bestellen, waarna je binnen kan eten. Wij waren twee keer voorbijgelopen, omdat het op de schermen niet duidelijk was dat we hier de rijstschotels konden bestellen. De schermen verspringen namelijk vaak, waarbij ook de desserts aan bod komen. Binnen heerst gezelligheid, maar het tegelplafond oogt wat kil en er ontbreekt wat extra sfeer, door bvb. een muziekje.

    Op naar Radja River, welke ook een nieuwe ingang kreeg d.m.v. een trap i.p.v. enkel de helling. De nieuwe vormgeving van Ali Baba ziet er trouwens ook mooi uit, en komt zo ook beter tot zijn recht! Groot was mijn teleurstelling om te zien dat ze Radja River zelf wat gelaten hebben. Buiten de trap, het weghalen van de droogcabine en een nieuw bord aan de ingang zag ik weinig veranderingen. Het rook er wel naar verf, maar toch zag ik deze niet echt. Ik vermoed dat er wat houtwerk een laagje gekregen heeft, maar liever had ik toch gehad dat ze de wachtrij zelf ook hadden opgefrist: weg met de lelijke groene vuilnisbakken, groene hekkens en scheve tegels, maar een mooi pad met wat extra groen en een mooi geschilderd stationsgebouw. Dan had ik het hen zeker vergeven dat ze het parcours zelf ook niet hadden aangepakt. Enkel hier viel mij een 'nieuw' effect op: de misttunnel! Ik moet wel zeggen: bij een eerste rit hadden we een volledige misttunnel, bij een tweede maar gedeeltelijk...

    Daarna liepen we dieper het park in, waarbij het vernieuwde wandelpad echt een open sfeer geeft. Geen donkere, doodse hoek meer van het park, maar een mooie, open en brede laan die je dieper het park in neemt. Zo passeerden we ook het Paleis van de Geest, die opvalt met zijn nieuwe kleurtje, maar verder nog wat kaal oogt. Ook de afbeelding op de buitengevel is nog niet veranderd, en oogt wat flets doordat deze wat afgetrokken is door de zon. Aangezien ze nog volop bezig zijn met Fun World - een complete werf - ben ik er wel vrij zeker van dat ze hier ook nog moeten finetunen.

    De nieuwe looproute neemt je mee door Fun World, in plaats van langs Walibi Playland. Ik ging er ook even naar de vernieuwde toiletten (ook die in Karma World) en ben echt fan! Langs buiten is het nog letterlijk een zwarte doos, met zwarte folie, maar binnenin is het mooi! Ja, ik ben fan van aangepaste toiletten

    We liepen verder en zagen tot onze grote verbazing dat Fun Pilot al zeer vergevorderd is. Geen gegoten funderingen, maar quasi een volledig rechtstaande achtbaan! Ook hier zal het niet lang meer duren vooraleer het treintje op de rails staat en de eerste testritten kunnen plaatsvinden.

    Ik vrees wel dat hiermee het belangrijkste van Fun World geplaatst zal zijn. De overige attracties lijken niet echt veranderd te zijn, zelfs niet in naamgeving. Ergens wel jammer, want dit had ook kunnen bijdragen tot de sfeer van het gebied.

    Zo kwamen we uiteindelijk aan bij Tiki Waka, waar Nathan ons onderweg wees op de SRL. Ik moet toegeven, zonder Nathan had ik echt niet geweten en niet gezien. Het staat echt zeer slecht aangeduid, maar als je het weet, zie je het wel. Voordeel is wel dat je er inderdaad quasi alleen staat en zo snel je plaats krijgt!

    Ook CoT bezochten we, waar er door het personeel veel gekeken werd naar de 2e animatronic in de wachtrij. Geen idee wat er mis was, want die leek het wel te doen. Gezien de korte wachtrij heb ik er wel geen aandacht aan besteed. Het vuureffect in de attractie viel wel op, en was een complete verrassing! Mooi dat die het weer doet, en zo zie je maar dat ze toch ook aandacht geven aan de andere attracties en niet enkel de nieuwigheden.

    Werewolf hebben we maar één ritje op gemaakt, op het onding van die groene trein, en meteen kreeg ik weer last van mijn ribben. Vandaag heb ik ook uitsluitsel gekregen en zit ik dus met een gebroken rib - dank u, natte, gladde trap in Aqualibi. Ik heb in elk geval na WW geen risico genomen en heb dus alle attracties met schouderbeugels geskipt, zodus ook de vernieuwde Cobra. Jammer, want die had ik toch ook graag volledig bezocht.

    Doorheen de dag waren er enkele kleine storingen, vooral bij Pulsar, maar de rest verliep vlot. Enige uitzondering was de marteling bij aankomst om het park te betreden, want daarna was het overal echt rustig... En wat het abonnement betreft, mijn maat is meermaals gaan kijken, en heeft rond 16u30 eindelijk nog een poging ondernomen. Toen bedroeg de wachttijd nog zo'n 30 minuten. Ter compensatie van de vele problemen kreeg hij wel 5 euro korting op een parkingabonnement. Schone geste als je 't mij vraagt!

    Ik kom dit jaar nog terug, en ben alvast benieuwd hoe Karma World de komende weken verder wordt aangekleed en hoe Fun World er af zal uitzien. Tot snel, Walibi!

  14. #254

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    In principe is 10.30u niet echt een ideaal uur om aan te komen in eender welk pretpark. Het heeft er alle schijn van dat het veel drukker was zaterdag dan dat ze hadden verwacht. Wij zijn er toegekomen om 9.40u en dan kon je gewoon doorlopen, zowel aan de tassencontrole als aan de ingang.

    In elk geval, 1 uur wachten om een park binnen te geraken heb ik nog nooit geweten of meegemaakt, het zou in ieder geval niet mogen vermits zaterdag geen overrompeling was.

  15. #255

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Delhi'cious was een volgende ontdekking in Karma World, waar we ook genoten hebben van een lekkere maaltijd. Qua prijzen ook zeer aanvaardbaar! De prijzen waren lager dan de Country Cantina, en het is ook meteen iets totaal anders. De vraag kwam hier ook of er een vegetarische maaltijd was. Ik denk niet dat er een warm veggie gerecht is, maar er zijn ook slaatjes verkrijgbaar. Hier was er volgens mij wel een vegetarisch alternatief. Minpunt hier vond ik dat je buiten dient te bestellen, waarna je binnen kan eten. Wij waren twee keer voorbijgelopen, omdat het op de schermen niet duidelijk was dat we hier de rijstschotels konden bestellen. De schermen verspringen namelijk vaak, waarbij ook de desserts aan bod komen. Binnen heerst gezelligheid, maar het tegelplafond oogt wat kil en er ontbreekt wat extra sfeer, door bvb. een muziekje.
    Ik vond het eten dan wel erg lekker, maar te duur voor wat je kreeg. Niet vergeten dat Indiaas eten in principe arm eten is, rijst met wat kip... Dat kost 2 keer niets en dan is 13 euro voor een klein schoteltje rijst met wat kip en 40 cl drinken toch behoorlijk duur.

    Voor de rest niets dan lof over de nieuwe attractie en zone. Wat een ruimte om van Cobra naar Psyké Underground te wandelen nu met dat brede pad, zalig.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  16. #256

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Live (foto-)update vanuit Walibi...

    Fun Pilot is vervolledigd en het treintje staat op de baan.







    Vandaag wel Delhicious kunnen uitproberen, tiki masala geproefd, superlekker! De portie was voor mij zeker voldoende als volwaardige maaltijd en prijs-kwaliteit-hoeveelheid ok.



    Het Vliegend Tapijt heeft een nieuwe achtergrond, dit was voorbije zaterdag nog niet volgens mij.



    Het pas tussen de farwest-zone en Flashback is afgesloten, het wc-gebouw (en volgens mij zelfs nog meer?) is daar volledig afgebroken, ze zijn al iets nieuws aan het aanleggen. Voorbereiding op volgend jaar?





    Single riders bij Tiki Waka



    Geverfde trappen Tiki Waka



    Logo Fun World



    Verder enkele minpuntjes: Twee grote attracties Radja River en Challenge of Tutankhamon liggen er al de hele dag uit. Bij Popcorn Revenge staat echt nagenoeg iedereen in de verkeerde rij en is het opvullen bij bepaalde operators een ramp. Operations zullen wss wel loslopen na een tijdje. Het bordje bij de splitsing van de wachtrij hangt volgens mij te hoog waardoor bezoekers er over kijken. Pulsar reed dan weer met in totaal drie afgesloten rijen.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 10-04-19 om 15:42.

  17. #257

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Over die werf tussen de Far West en Flashback; ik heb op een Waals forum gelezen dat daar nieuwe kantine zou komen voor het personeel.

    Ik hoorde trouwens ook waaien dat het park zijn plannen voor 2020 gewijzigd heeft. De ingangszone, die normaal voor dit jaar voorzien was, zou in 2020 op het programma staan. Daarnaast zouden er voor 2020 ook géén nieuwe attracties gepland staan, maar zou de zone rond Pulsar aangepakt worden, samen met Psyké Underground en Flashback.

    Let wel, dit zijn geruchten. Er is nog niks bevestigd of ontkend door Walibi Belgium.

  18. #258

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik vond de portie ook meer dan voldoende, zeker niet klein. Dit was voor mij een volwaardige maaltijd, en geen klein tussendoortje zoals bvb. een braadworst. Dus prijs-kwaliteit zeker ok. Je bent ook in een pretpark hé; een hamburgermenu kost hier ook meer dan in de McDo of BK.

    De achterwand van Ali Baba was er inderdaad nog niet zaterdag, dus inderdaad vernieuwd!

    Amai, de trein van Fun Pilot staat er toch sneller op dan ik dacht, haha!

    De werf tussen Far West en Flashback was ik inderdaad ook vergeten melden. Zaterdag was dit ons ook opgevallen. Het toiletblok is inderdaad weg, en staat ook niet meer op de parkplannen aangeduid. Maar ik vermoed ook dat er meer gesloopt is. Sowieso zag je op de plannen in het masterplan dat de doorgang volledig verdwijnt en er een volledig nieuw sanitair blok gebouwd zal worden, dus dit ligt wel in lijn hiervan.

    De nieuwe ingangszone was inderdaad een jaar opgeschoven, voor zover ik gelezen had. Van de zone rond Pulsar zou ik het wel vreemd vinden, gezien die nog maar 'nieuw' is, en er andere plaatsen zijn die het meer kunnen gebruiken. Lijkt me ook raar met de werken die nu al begonnen zijn in Far West... Nuja, toekomst zal het uitwijzen.

  19. 10-04-19, 19:47

    Reden
    dubbelpost

  20. #259

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door K-ToF Bekijk Berichten
    Over die werf tussen de Far West en Flashback; ik heb op een Waals forum gelezen dat daar nieuwe kantine zou komen voor het personeel.

    Ik hoorde trouwens ook waaien dat het park zijn plannen voor 2020 gewijzigd heeft. De ingangszone, die normaal voor dit jaar voorzien was, zou in 2020 op het programma staan. Daarnaast zouden er voor 2020 ook géén nieuwe attracties gepland staan, maar zou de zone rond Pulsar aangepakt worden, samen met Psyké Underground en Flashback.

    Let wel, dit zijn geruchten. Er is nog niks bevestigd of ontkend door Walibi Belgium.
    Momenteel werkt men ook al naast de cantina, waar in principe de twist & splash komt, mogelijk dat die er toch al komt?

  21. #260

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    De kiddie staat echt wel mooi naast het meer.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •