Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
Volledig mee akkoord, ik kwam aan om 12u30 en had de abo's pas in mijn handen om 13u45. Om vervolgens nog een kwartier aan de inkompoorten aan te schuiven omdat de poortjes blijkbaar niet meer automatisch openen als je je ticket/abo scant maar een medewerker moet na het scannen de tourniquets nog eens handmatig vrijgeven.
Ik vond ook dat het deze ochtend ook allemaal wat stroef verliep. Op de parkeerplaats stond een lange rij met wachtenden voor de tassencontrole en aan de ticketcontrole ging het ook niet bepaald voorruit, om nog maar te zwijgen over de rij van de abonnementen. Eens je in het park was, was van die drukte niet veel meer te merken aangezien daar alles veel vlotter verliep naar mijn gevoel.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
Wat betreft de interactiviteit had er nog wel op je gun mogen staan welke kleur je bent. Dit wordt met een projectie aan het einde van de wachtrij wel aangegeven, maar is daarna niet meer goed zichtbaar waardoor het bij mijn eerste ritje behoorlijk verwarrend was wanneer ik punten aan het verzamelen was.
Daarom hebben ze volgens mij ook die eerste scène toegevoegd waarin je kan uitproberen welke kleur je hebt. Ik moet wel zeggen dat dit voor mij de eerste keer ook redelijk onduidelijk was. Waarschijnlijk zullen ze hier in de toekomst nog wel een oplossing voor vinden.