Verslag Seizoensstart 06-04-2019

Na maandenlang af tellen opende mijn favoriete Belgische park terug de deuren. Gewapend met mijn mama en stiefpa & broer betraden we deze ochtend eindelijk de poorten van het Waverse park opnieuw.

Om meteen met de deur in huis te vallen: Karma World ziet er schi-te-rend uit! Cobra straalt in z’n nieuwe kleur en vernieuwde trein. Het eten in Dheli’cious was verrukkelijk, daar waren we ook allen unaniem over eens.

Radja River heeft na lange tijd terug zijn misteffecten in de tijgertunnel, Vampire heeft terug (en sterkere) misteffecten, en als grootste verassing: CHALLENGE OF TUTANKHAMON heeft zijn vuur effecten EINDELIJK terug.

Popcorn Revenge is fantastisch fijn en zeer mooi gedaan, mijn reisgezelschap had er na 3 ritten nog niet genoeg van!

Helaas stelde Le Palais Du Genie mij best teleur omdat er nog steeds veel mankementen aan zijn en defecten die het niet doen. Over Fun World valt nog niet veel te zeggen, dat is voor de volgende keer.

Het was het maandenlange wachten meer dan waard om het park opnieuw te kunnen betreden, en ik kijk al uit naar mijn komende bezoeken!