Amai lekker fel kleurtje zeg! Gaat goed opvallen eens de trein zal denderen over zijn track. Ben wel fan eigenlijk! Dat er niet geïnvesteerd is in nieuwe treinen is enerzijds best jammer maar ook begrijpelijk. Een nieuwe trein kost gemakkelijk een miljoen extra. Als de treinen nog niet aan hun einde zijn, lijkt mij het inderdaad onnodig om deze te vervangen. Besides, Cobra vond ik nooit echt oncomfortabel in the first place. En nog iets: ligt dat nu aan mij of hebben ze eindelijk ook de funderingen van Cobra aangepakt? Sinds die overstroming werden de supports van de loop zo 'shady' aan elkaar gekoppeld met wat spullen van de Gamma. Dit lijkt precies verleden tijd...

De muurschildering bij Aqualibi... Mwaa, het is al beter dan een lelijk betonnen muur natuurlijk. Misschien nog even wachten tot het af is. Wel leuk dat ook deze zone (vermoedelijk) wat extra exotische vegetatie gaat krijgen! Ben persoonlijk wel zeer benieuwd naar Karma World! Enkel over de nieuwe kiddie coaster blijft het wel erg stil...