X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 8 van de 19 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 160 van de 374
  1. #141

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Speed of Sound helaas nog niet gedaan, maar op youtubefilmpjes lijken dat dezelfde beugels te zijn als Python of Hyperspace Mountain. Is er een verschil dat mij nog niet is opgevallen? Of zijn het echt helemaal dezelfde beugels?

    Als we in de toekomst een grouper kunnen verwachten, dan hoop ik toch op een nieuwe trein met evenwaardige voetruimte bij alle zitplaatsen, zodat het effectief niets meer uitmaakt welke plaats je toegewezen krijgt. Ik vrees namelijk dat groupers geen rekening zullen houden met dit soort dingen (al kan ik me vergissen uiteraard).
    Klopt dezelfde beugels als Python.

  2. #142

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Speed of Sound helaas nog niet gedaan, maar op youtubefilmpjes lijken dat dezelfde beugels te zijn als Python of Hyperspace Mountain. Is er een verschil dat mij nog niet is opgevallen? Of zijn het echt helemaal dezelfde beugels?

    Als we in de toekomst een grouper kunnen verwachten, dan hoop ik toch op een nieuwe trein met evenwaardige voetruimte bij alle zitplaatsen, zodat het effectief niets meer uitmaakt welke plaats je toegewezen krijgt. Ik vrees namelijk dat groupers geen rekening zullen houden met dit soort dingen (al kan ik me vergissen uiteraard).
    De beugels van Speed of Sound zijn volgens mij hetzelfde als die van de Python of Hyperspace Mountain. Die treinen zijn overigens ook een stukje ruimer dan de oude Vekoma-treinen
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #143

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ondertussen zijn de eerste onderdelen van Karma World geplaatst en is er veel meer decoratie toegekomen.


    Naam:     B863EA2F-14DA-4451-85B6-4179003AC632.jpeg
Bekeken:  1812
Groote:   1,26 MB

    Naam:     3022D25C-DBB4-4683-870F-8ED7604AEF36.jpeg
Bekeken:  1794
Groote:   907,9 KB

    Naam:     009FD21F-1AF2-455D-825A-C3D3AB25FF9F.jpeg
Bekeken:  1781
Groote:   518,1 KB

    Bron: ParkFan Explorer

  4. #144

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Nog meer foto's van vandaag...:











    Dit en meer: https://www.facebook.com/themeparkmagic1/

  5. #145

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Mooi, het schiet daar lekker op!

    Wat betreft de discussie van nieuwe treinen, ook ik ben voor! En ik hoop ook dat ze dit echt gaan doen... want ze hebben het station afgebroken en bouwen er een nieuw station. Ze hebben het kleurenschema ook gewijzigd en vermoedelijk wordt ook de wachtrij heraangelegd. Een nieuwe comfortabele trein zou toch ook meer dan welkom zijn? Ik zie het bijna als een evidentie als ze zo grondig de rest van de baan aanpakken.

  6. #146

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    ik denk dat er jammer genoeg geen nieuwe trein gaat komen... Het is al een redelijk duur jaar voor het park.Jammer, want Sunkid-treinen kunnen van de matige ervaring die Cobra is, een nieuwe topcoaster voor Walibi maken.

    Nieuwe generatie Vekomatreinen zou ik dan weer geen meerwaarde vinden op de Cobra. SoS vind ik de minst comfortabele Boomerang die ik al deed.

  7. #147

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Nieuwe generatie Vekomatreinen zou ik dan weer geen meerwaarde vinden op de Cobra. SoS vind ik de minst comfortabele Boomerang die ik al deed.
    .

    Vreemd hoe ervaringen verschillen, SOS is de enige boomerang die ik met plezier doe

  8. #148

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    .

    Vreemd hoe ervaringen verschillen, SOS is de enige boomerang die ik met plezier doe
    Maar je hebt dan ook nog geen Boomerang met Sunkid treinen gedaan .

  9. #149

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Maar je hebt dan ook nog geen Boomerang met Sunkid treinen gedaan .
    Goh, daardoor hoeven meningen niet minder te verschillen .
    Ik vond de Sunkid treinen alles behalve goed op de Boomerang in Wenen. Akkoord, het gevoel van vrijheid heeft alle voordelen over de schouderbeugels. Maar de trein zat idioot oncomfortabel. Bij het los-klikken van de kabel op de eerste lifthil kreeg ik door de vreemde stoelen (en ditto beugels) ook een slag in mijn rug die ervoor zorgde dat de rest van mijn citytrip gepaard ging met pijn (ik geraakte met moeite uit mijn bed). En neen, ik heb geen voorgeschiedenis met rugproblemen. Nu is dit gebaseerd op dat ene ritje, maar dat ene ritje was wel genoeg voor me.

    Net als Bobbyturbo vind ik Speed of Sound de leukste Boomerang die ik al deed. Fijne treinen en leuke opbouw met muziek. Prima ding in zijn categorie!

  10. #150

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ook hier grote fan van SOS! De treinen zijn mij een pak comfortabeler dan die van Cobra, en de opbouw met de tunnel en muziek vind ik er ook zeer toepasselijk.

  11. #151

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Heerlijk toch dat het oude Ali Baba gebouw een nieuw leven krijgt? Ik ben er 200% van overtuigd dat dit één van de mooiste plekken in het park gaat worden!

    Naam:     332FD8F6-9A7E-483E-BFDB-21C160F34606.jpeg
Bekeken:  1317
Groote:   131,2 KB

    Bron: Walibi Band

  12. #152

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Gisteren ook wezen kijken bij de bouwwerf, helaas niet echt veel aanvullende foto's kunnen maken. Enkele opvallende dingen:

    - De bouwwerf is enorm actief moet ik zeggen, vermoedelijk omdat ze echt wel geluk hebben met het weer. Gisteren was er ook best wat volk op de been op de site, wat ook leek op wat 'hoger personeel' dat op prospectie kwam.

    - Bij het nieuwe horecapunt zijn ze al druk bezig met de muren te voorzien van de eerste omkadering. Vooral daar waren ze druk aan het bekijken hoe en wat (mogelijke testsamples uitproberen misschien?).

    - Voor zover ik naar de site van de kiddiecoaster kon zien, stond daar nog niks in de grond. Nu, vanuit Aqualibi is dit moeilijk zichtbaar, want kon zelf niet zien of er al dan niet funderingen lagen. Van mogelijke track en/of supports was geen spoor (al was dit bij Pulsar, zover ik mij kan herinneren, ook niet).

    - Bij Radja was er lichte werfactiviteit te spotten, voornamelijk aan de 'nieuwe' ingang. Elders zag ik niet echt veel personeel, dus vrees dat het bij deze ride bij een vernieuwde ingang zal blijven.

    - Cobra is wel helemaal anders in het kleurtje dat hij nu heeft. Of dit de eigenlijke kleur blijft, is mij nog onduidelijk. Ook hier was geen verdere activiteit te bespeuren, dus vermoedelijk blijft deze kleur? Geen idee. Het stationsgebouw is nog niets gevorderd t.o.v. de laatste foto's hier.

    - Dezelfde props lagen nog steeds op de personeelsparking te liggen. Wel zag ik dat er een aantal beschadigd waren... Dat dat maar goed komt.

    - Naast de personeelsparking zijn ze aan een stevig tempo een nieuwe loods aan het maken. Ik vermoed nieuwe ruimte voor Technische Dienst en/of opslagruimte. Met de komst van de nieuwe Megacoaster, waar toch ook wel enkele bestaande loodsen voor moeten wijken, lijkt mij dit de meest aannemelijke kanshebber.

    Over Aqualibi:

    Het was de eerste keer dat ik de rebranding zag in het park en vond het wel oké. Niets spectaculair veel veranderingen, maar subtiel genoeg (echter, waar is die beloofde boot?). De nieuwe kinderzone steekt wel enorm af met de rest van het bad eerlijk gezegd. Niet alleen vind ik het algemene look van de loods best lelijk, maar die verdomde TL-lampen maken het nog meer kantoor-achtig helaas. Waarom ze dit niet konden themen zoals de mini kinderzone nabij Rapido is mij een raadsel. Achja, ben niet het doelpubliek natuurlijk . Het waterpark heeft echt wel een nieuwe slidetoren nodig. Oké het was rustig, maar na een 45 minuten heb je het daar met gemak wel gezien, wat mij toch bijzonder kort lijkt voor een waterpark...
    Laatst gewijzigd door Belgiumcoasterfreak; 28-02-19 om 10:44.

  13. #153

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belgiumcoasterfreak Bekijk Berichten
    Oké het was rustig, maar na een 45 minuten heb je het daar met gemak wel gezien, wat mij toch bijzonder kort lijkt voor een waterpark...
    Ik weet dat wij vroeger altijd naar Walibi gingen en Aqualibi was een soort van attractie die je tijdens de dag ook eens deed. Een uurtje en dat was het. Ik geloof dat dat zelfs inbegrepen was in je inkomticket. Dus als ze daar nog altijd op gokken (Bezoek Walibi en spring ook eens binnen in Aqualibi) dan is 45 min eigenlijk perfect :-)

  14. #154

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Goh, ik zie Aqualibi toch wel als een volwaardig waterpark, maar snap wel dat je er snel rond bent. Zelf heb ik al een paar keer de combinatie gedaan na Walibi, maar meestal was dit dan voor een tweetal uurtjes. Idem voor Plopsaqua bij Plopsaland. Maar in tegenstelling tot Plopsaqua, ben ik wel al speciaal voor Aqualibi naar daar gereden ook.

    Een nieuwe glijbaantoren met enkele unieke glijbanen is zeker meer dan welkom, want de huidige vind ik nogal standaard glijbanen die je ook in andere parken kan vinden. Graag zou ik in de toekomst nog wat extra attracties willen zien, zoals een snorkelbad, surfsimulator, klimmuur of lazy river. En waarom geen echte waterattracties zoals je ook in het park kan vinden? Ook een buitengebied is volgens mij iets wat nu echt ontbreekt, zeker bij goed weer. Op vlak van wellness is het geheel ook wat pover... Een extra wellnesszone met sauna's, haman en stoombaden zou hier ook niet misstaan.

    Als ik de vergelijking maak met Tikibad en Aqualibi, staat Tikibad veel hoger aangeschreven. Qua toegangsprijs zijn deze vergelijkbaar, maar in het Tikibad zit er veel meer variatie.

  15. #155

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ta-ta-ta-taaaa! Nu spreken we pas van bruin!



    Foto: © Rein
    Laatst gewijzigd door yelle8; 03-03-19 om 14:58.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #156

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik veronderstel dat het hier gaat over de grondlaag en dat er nog een andere kleur op komt?

  17. #157

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SanderV Bekijk Berichten
    Ik veronderstel dat het hier gaat over de grondlaag en dat er nog een andere kleur op komt?
    Awel, ik vraag dat mij ook af. Want ik zie wel een duidelijk verschil tussen track en supports. Maar bij beige/bruin en goud had ik toch iets anders in gedachten. Langs de andere kant, mocht dit het eindresultaat zijn...ik begrijp het ergens wel!

  18. #158

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Op zich vind ik deze kleuren ook prima, maar met het sombere weer vind ik hem er maar triestig bijstaan.
    Ik denk wel dat het mooier zou staan als ze iets fellere kleuren gaan gebruiken, mede omdat de gevels van Karma World allemaal gaan bestaan uit 'felle' kleuren. Ik heb er alleszins wel vertrouwen in.

  19. #159

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Als we er de Indiase Cobra van op wikipedia naast leggen, kan je wel zeggen dat het het huidige kleurenschema alleszins pakken minder clasht met het lieve beest dan het vorige.

    Naam:     Indiancobra.jpg
Bekeken:  833
Groote:   72,0 KB

  20. #160

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    De werken aan Karma World beginnen goed vooruit te gaan!

    Naam:     8C75A53E-832B-4973-BB54-D774911C71CF.jpeg
Bekeken:  738
Groote:   123,2 KB

    Naam:     88E7844A-337D-47EB-A436-51060C931660.jpeg
Bekeken:  710
Groote:   139,8 KB

    Naam:     684E7C15-B6C9-47A0-9D4A-546D9DF787FB.jpeg
Bekeken:  726
Groote:   365,5 KB

    Naam:     2452921B-DEB7-4E70-8B81-6F05D47E06F8.jpeg
Bekeken:  630
Groote:   82,8 KB

    Bron: ThemePark Magic

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •