X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik vond de portie ook meer dan voldoende, zeker niet klein. Dit was voor mij een volwaardige maaltijd, en geen klein tussendoortje zoals bvb. een braadworst. Dus prijs-kwaliteit zeker ok. Je bent ook in een pretpark hé; een hamburgermenu kost hier ook meer dan in de McDo of BK.

    De achterwand van Ali Baba was er inderdaad nog niet zaterdag, dus inderdaad vernieuwd!

    Amai, de trein van Fun Pilot staat er toch sneller op dan ik dacht, haha!

    De werf tussen Far West en Flashback was ik inderdaad ook vergeten melden. Zaterdag was dit ons ook opgevallen. Het toiletblok is inderdaad weg, en staat ook niet meer op de parkplannen aangeduid. Maar ik vermoed ook dat er meer gesloopt is. Sowieso zag je op de plannen in het masterplan dat de doorgang volledig verdwijnt en er een volledig nieuw sanitair blok gebouwd zal worden, dus dit ligt wel in lijn hiervan.

    De nieuwe ingangszone was inderdaad een jaar opgeschoven, voor zover ik gelezen had. Van de zone rond Pulsar zou ik het wel vreemd vinden, gezien die nog maar 'nieuw' is, en er andere plaatsen zijn die het meer kunnen gebruiken. Lijkt me ook raar met de werken die nu al begonnen zijn in Far West... Nuja, toekomst zal het uitwijzen.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Dit is echt wel niet goed te praten. Waarschijnlijk te haastig werk of gewoon te lage kwaliteit van gebruikte materialen, maar het is nog zo nieuw dat dit heel waarschijnlijk ook snel zal verholpen worden. Als Walibi zijnde zou ik eisen dat het bedrijf in kwestie deze zaken asap komt herstellen/verbeteren. Die sticker is snel gebeurd, dat is denk ik niet zo heel erg. Dat geveltje baart me meer zorgen, hopelijk is dit geen voorbode voor de rest van het gebied.
    Enig pluspunt: Mocht dit toch zo afgebladderd worden, dan heeft Walibi zijn huiswerk wel heel perfect gemaakt, dit gebied is een authentieke recreatie van een hedendaags India

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Bedankt voor de foto's!

    Ik denk toch niet dat het 'afbladder-effect' bewust is, maar alle vertrouwen erin dat Walibi dit snel zal herstellen. Hoe dan ook, dikke duim voor Karma World: knap werk, Walibi!!
    Laatst gewijzigd door Melipark; 15-04-19 om 10:00.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •