X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 16 van de 19 EersteEerste ... 61415161718 ... LaatsteLaatste
Resultaten 301 tot 320 van de 374
  1. #301

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Staat op de route-pagina: https://www.walibi.be/nl/info/route
    Vind ik persoonlijk een idiote plek om zoiets te zetten. Je kan het daar wel vermelden, maar ik vind dat je het ook bij tarieven / tickets zou moeten kunnen vinden.

    Maar bon, ik vind heel de website van Walibi bijzonder matig en ben 100% akkoord dat het park qua communicatie zeer hard te wensen over laat. En dat is jammer, omdat alles in het park zelf mij als bezoeker wel héél enthousiast maakt. Als ze de positieve opmars van de voorbije jaren in het park ook kunnen doortrekken naar communicatie, marketing en customer service, kan Walibi wat mij betreft meespelen in de Europese subtop.

  2. #302

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    - Ik dacht hier gelezen te hebben over een single rider bij Tiki Waka, maar kon die niet meteen vinden?

    Jup, heb hiermee de wachtrij van 45 minuten gereduceerd naar nog geen 5 minuten zondag! Deze staat vlak naast de eerste bocht uit het station, waar vorig jaar de ingang was tijdens de soft-opening.

  3. #303

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Gisteren even langs geweest om m'n abonnement op te pikken, in m'n eentje op de terugweg van een weekendje Ardennen. Ik heb even wat puntjes opgelijst omdat het anders een te lange brok tekst zou worden.

    Positieve punten:
    - 0 minuten wachttijd om m'n abo op te pikken (rond 11u00)
    - Personeel was overal erg vriendelijk
    - De nieuwe zone ziet er écht wel goed uit. Tweede jaar op rij dat Walibi me positief verrast. Dit stemt hoopvol voor de toekomst!
    - Parking 'slechts' € 8 ipv € 10 als je voor 15u00 koopt. Je hoeft niet voor 15u00 weg te rijden (al heb ik dat wel gedaan en stonden de slagbomen gewoon open, maar dat terzijde).
    - Popcorn Revenge is tof! Op zich is het ook niet meer dan een opvulattractie, maar wel eentje die ik vaak zal aandoen als ik Walibi bezoek.
    - Het eten in Delhi'cious is mijn favoriet in het Belgische pretparklandschap. Met dessert erbij is de prijs ook gewoon goed.
    - CoT ziet er top uit! Ik ben geen kenner, dus durf niet zeggen of 'alle' effecten werken, maar ik had wel de indruk dat er meer werkte dan ik ooit gezien heb in de afgelopen 15 jaar.
    - De Walibi-app is leuk en functioneel, hoewel zeker (nog) niet 100% accuraat qua wachttijden (maar in welk park is dat wel het geval?)
    - Het park lag er erg netjes bij.
    - Ik heb op enkele weken tijd BJL en Walibi bezocht op een zonnige dag. BJL had me al aangenaam kunnen verrassen, maar Walibi speelt tegenwoordig toch echt wel in een categorie hoger, wat mij betreft!

    Minpunten:
    - De opsplitsing bij Popcorn Revenge en CoT is ronduit zinloos zoals ze nu is aangelegd en wordt aangepakt, waardoor het eerder lichte irritatie opwerkte bij mij als single bezoeker.

    Vaststellingen:
    - Cobra lijkt plots terug een stuk populairder in de nieuwe zone, de wachttijden waren er een stuk hoger dan ik me herinnerde
    - Karma World loopt op het middaguur leeg. Popcorn Revenge had om half 1 geen wachtrij (terwijl het toch best druk was) en bij Delhi'cious stond ook letterlijk niemand, terwijl half 1 mij een piekmoment lijkt om te eten...
    - Ik dacht hier gelezen te hebben over een single rider bij Tiki Waka, maar kon die niet meteen vinden?
    Werkten de vuureffecten van Challenge Of Tuttankhamon?

    De single rider rij loopt samen met de Speedy pass rij onder de lifthill door, betere signalisatie lijkt hieromtrent echt een must!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Als ze de positieve opmars van de voorbije jaren in het park ook kunnen doortrekken naar communicatie, marketing en customer service, kan Walibi wat mij betreft meespelen in de Europese subtop.
    Daar zeg je het, ALS. De investeringsgolf waar het park nu doorheen gaat is iets die amper iemand ooit durfde te dromen, en is werkelijk fantastisch. Het park lijkt me kwalitatiever en aantrekkelijker dan ooit, en geen enkel Belgisch park lijkt dit ooit nog te kunnen inhalen. Enkel willen ze blijkbaar maar geen werk maken van de verschrikkelijk irritante minpunten die hen tegenhoud om op Europees niveau mee te spelen, een enorm gemiste kans ...
    Laatst gewijzigd door etwien; 23-04-19 om 15:03.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. 23-04-19, 15:03

    Reden
    Dubbel

  5. #304

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Werkten de vuureffecten van Challenge Of Tuttankhamon?
    Zaterdag nog wel, al ontbrak er toen muziek en was er enkel hier en daar een geluidseffect.

  6. #305

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    - De Walibi-app is leuk en functioneel, hoewel zeker (nog) niet 100% accuraat qua wachttijden (maar in welk park is dat wel het geval?)
    Het zal nooit 100% perfect zijn. In alle attracties zijn er plannen van de wachtrij met de wachttijden per 5 minuten. Ze zijn heel goed gedaan ! Proef ? Om 18u (soms wel 2-3 minuten vóór maar nooit na de sluiting van het park) zijn alle attracties stil. De enige zorg is dat de Q-Time de operator oproept om de wachttijd elke 10 tot 15 minuten te veranderen, als er op dit moment niemand in de wachtrij kom, kan er dus een verschuiving van één kwartier zijn. (Het is wel een extreme geval, maar goed om te begrepen )

  7. #306

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    En ze werken verder! De toegangspoort tot Karma World is ook bijna klaar.

    Naam:     5705AD71-FAC4-4B23-91FE-B454398D7E2F.jpeg
Bekeken:  1657
Groote:   1,22 MB

    Bron: Ameworld

  8. #307

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Walibi blijft toch gieren hoor.

    Een menu bij Deli'cious kost 11,95 of 12,95 euro, daarin zit dessert gratis inbegrepen en krijg je als abonnee 10% korting.
    Momenteel staat er op de website een voucher voor zo'n menu voor maar 9,90 euro, maar wat blijkt: daarin krijg je dat gratis dessert niet en krijg je als abonnee ook geen 10% korting. Een promomenu is dus duurder dan een gewone menu.

    Zou dus hetzelfde zijn als Quick afkomt met een bon dat een Giant menu 2,50 euro goedkoper is, maar dat je geen frieten krijgt en je ook geen Quickpunten kan sparen . Only in Walibi. Zoiets is geen promomenu he, zoiets heet de klanten uitlachen waar ze zelf bijstaan.

    Gisteren was het aardig druk en dan komt een oud zeer weer naar boven. Mensen die vanaf 17u20 doelloos in het park rondlopen op zoek naar een attractie waar de wachtrij nog van open is. Attracties uitgedraaid hebben tegen sluitingstijd is zo 2008, zelfs de Efteling is ervan afgestapt.
    Laatst gewijzigd door jefke88; 02-05-19 om 08:11.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  9. #308

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Een menu bij Deli'cious kost 11,95 of 12,95 euro, daarin zit dessert gratis inbegrepen en krijg je als abonnee 10% korting.
    Momenteel staat er op de website een voucher voor zo'n menu voor maar 9,90 euro, maar wat blijkt: daarin krijg je dat gratis dessert niet en krijg je als abonnee ook geen 10% korting. Een promomenu is dus duurder dan een gewone menu.
    Dat je geen abonneekorting krijgt op een kortingsbon vind ik nog wel aanneembaar, zeker omdat er op de kortingsbon staat dat het effectief niet cumuleerbaar is met andere kortingen. Dat je geen dessert krijgt bij de promo vind ik dan wel helemaal niet kunnen. Daardoor is het effectief geen promo meer.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #309

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Het is mij, naast de erbarmelijke staat van Exotic World en het brede scala kapotte effecten ook opgevallen dat men weer de oude gewoonte van wachtrijen voor sluitingsuur dichtgooien hervat heeft.

    Liefste Walibi, met € 100.000.000 in 5 jaar, nieuwe zone’s en attracties doe je nooit iets fout, maar breng ook de kwaliteit van de guest service eens omhoog en onderhoud wat er staat beter, want nu is het om te huilen met de pet op.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  11. #310

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    de erbarmelijke staat van Exotic World

    Ik weet niet wat jij erbarmelijk noemt, Exotic World zag er 2 weken geleden nochtans erg goed uit. Met een Tiki Waka die nog beter leek te rijden dan vorig jaar.

  12. #311

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Nu ben ik echt benieuwd wat er gaande is in Exotic World?

  13. #312

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Ik weet niet wat jij erbarmelijk noemt, Exotic World zag er 2 weken geleden nochtans erg goed uit. Met een Tiki Waka die nog beter leek te rijden dan vorig jaar.
    De paden zijn niet gereinigd geweest voor het nieuwe seizoen van start ging waardoor ze er wat grauw uit zien, geen enkele fontein rond Tiki-Waka werkt, de totem naast de Tiki Fruit Bar werkt niet meer, een van de doe speeltuigen langs de paden (die met de kleine belletjes aan) werkt niet meer als je er aan draait, enkele lampen missen hun gekleurde glazen koker ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  14. #313

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Radja River heeft een nieuw logo!

    Naam:     55768CE7-4AE5-45C1-9A7D-55F9FCE08862.jpeg
Bekeken:  1256
Groote:   149,5 KB

    Bron: StarParc.be

  15. #314

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Naam:     4D27B818-391F-4DD2-AE29-B6677F5967F8.jpeg
Bekeken:  1068
Groote:   108,1 KB

    Naam:     F36D6871-4F13-4350-9035-3549DDA080EE.jpeg
Bekeken:  1040
Groote:   96,7 KB

    Naam:     56AF7AE1-F6DF-4C2D-854F-CAD22240B27A.jpeg
Bekeken:  1003
Groote:   117,2 KB

    Bron: Starparc.be
    Laatst gewijzigd door etwien; 12-05-19 om 12:14.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  16. #315

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Zalig de details die ze blijven toevoegen! Hoe zit het met de poort, iemand daar al foto van?

  17. #316

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Karma world ziet er echt fantastisch uit. Ik kan niet wachten om deze zomer terug naar Walibi te gaan om de nieuwe zone en dark ride te ontdekken. Omdat ik niet in Belgi? woon heb ik nooit veel tijd om, als ik er zelden wel ben, veel Belgische parken te bezoeken. Vorig jaar had ik dan pas voor de eerste keer Walibi bezocht en ik was echt onder de indruk van Exotic World. De vorige zone rond Cobra zag er toen echt slecht uit dus denk ik dat dit de juist zone was om als eerste aan te pakken. Ziet er op de fotos prachtig uit!

    Het enigste dat me erg stoorde aan mijn bezoek vorig jaar was het asfalt overal rond het park, waarschijnlijk nog uit het Six Flags tijdperk, en hoe dit het hele park toch niet ten goede deed kwa uitstraling. Ik vond het daarom ook spijtig dat ze, ook al past het in het thema, geen mooiere paden in Exotic World hadden aangelegd met klinkers. Dit blijft er op het lange termijn veel beter uitzien, vooral als het asfalt begint te verslijten en er dan meer lagen op zullen komen. Ik heb Karma world nog niet in het echt gezien, maar de paden zijn hier precies ook zo aangelegd. Dit is natuurlijk een detail...

    Dit is toch wel een park met een zeer belovende toekomst. Wel spijtig om te horen dat het op vlak van communicatie beter kan. Maar dit zal wel goed komen Kan niet anders met al die investeringen de komende jaren

    De toekomst van dit park ziet er echt fantastisch uit.

  18. #317

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    De nieuw toegevoegde details zijn inderdaad zeer leuk! Op die manier maakt Walibi inderdaad een complete beleving van een zone met wat theming en attracties. Keep up the good work!

    Heeft iemand nog recente foto's van Fun World? Want daar is het nu al even stil, op de achtbaan na dan.

  19. #318

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Naam:     61AECC40-0430-4971-A67B-63A42BA4E5CC.jpeg
Bekeken:  903
Groote:   561,0 KB

    Naam:     E3726C66-542D-41D7-88D9-0ADFA69B398A.jpeg
Bekeken:  865
Groote:   515,1 KB

    Naam:     833A4ADF-B389-4967-A2A5-E7D2D7F356FD.jpeg
Bekeken:  805
Groote:   1.012,2 KB

    Bron: Fan Club Walibi

  20. #319

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Wow, mooi kleurrijk!

  21. #320

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    H? Mascha is op kleuradvies gekomen!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •