X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Wow, heb vandaag wat foto's zien passeren en het ziet er echt wel goed uit.

    Ook verrast hoe ver de bouwwerkzaamheden van Popcorn al staan. Die lijkt echt niet veel nodig te hebben om af te zijn.
    Het meeste werk in KarmaWorld lijkt me nog te zitten in de afwerking van het restaurant. Verder denk ik dat de paden, voorzieningen, ... van KarmaWorld en de opwaardering van de Cobra (station, wachtrij?, ...) nog het meeste tijd zal vragen.

    Bij Funworld lijkt me het werk nog wel grootser. Daar lijkt het gebied helemaal nog niet gevormd. Ze hebben daar precies enkel gegraven en de funderingen liggen er niet echt. Ik vrees dus eerder voor de oplevering van Fun World dan van Karma World. Wel top dat ze Het Paleis van de Geest niet vergeten zijn en de buitenkant goed hebben aangepakt (itt het gedrocht van Walibi Holland).
    Worden de attracties voor de kinderen ook aangepast?

    Het wordt weer een nieuwtje om van te smullen mensen... En ik ben ook wel benieuwd naar hun menukaart in dat themagebied. Ook wel goed dat de horeca meegenomen is. Bij Exotic World is dat toch eerder beperkt uitgevallen. Ze hadden bijvoorbeeld het frituur aan het begin van Exotic World (aan de GRA), wat meer kunnen integreren in het themagebied als groot horecapunt. En blijkbaar wordt het horecapunt bij het Paleis van de Geest ook vernieuwd.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Wow, heb vandaag wat foto's zien passeren en het ziet er echt wel goed uit.

    Ook verrast hoe ver de bouwwerkzaamheden van Popcorn al staan. Die lijkt echt niet veel nodig te hebben om af te zijn.
    Het meeste werk in KarmaWorld lijkt me nog te zitten in de afwerking van het restaurant. Verder denk ik dat de paden, voorzieningen, ... van KarmaWorld en de opwaardering van de Cobra (station, wachtrij?, ...) nog het meeste tijd zal vragen.
    Waarom denkt iedereen hier toch dat de wachtrij aangepast wordt? Als ze die echt wouden veranderen, zouden ze er toch al lang aan bezig geweest, niet?

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Waarom denkt iedereen hier toch dat de wachtrij aangepast wordt? Als ze die echt wouden veranderen, zouden ze er toch al lang aan bezig geweest, niet?
    Jak zette er een vraagteken bij, dat is niet denken maar hopen

    Ik had er eerlijk gezegd ook op gehoopt, zodat je weer een iets meer open plein zou krijgen in het midden, maar ze gaan het niet meer doen denk ik. Het was leuk geweest, maar ik weet niet of er eigenlijk elders wel plaats genoeg voor is.

    Verder lijkt me ook het open gevoel in die hoek weer volledig verdwenen met het nieuwe horecapunt, waarvan ik eerder schreef dat ik hoopte dat het zou blijven. Al heb ik nog niet veel foto's kunnen vinden waarop dit duidelijk zichtbaar is.

    Ik ben wel zeer enthousiast voor popcorn revenge. Ook ik ben verrast dat ze al zo ver staan met de werkzaamheden. Precies Phantasialand, we hadden er het raden naar of ze al begonnen waren en nu blijkt plots dat er al testritjes gemaakt zijn... Je zal dus in verschillende filmzalen stukjes film zien waar plots de popcorn op de proppen komt waarop je dan moet schieten. Ook het idee van willekeurig zalen binnen te gaan (en 'slechts' 6 van de 7 ruimtes te bezoeken per rit) en dan telkens in het midden tijdens het veranderen van zaal andere gondels tegen te komen vind ik wel heel leuk klinken! Ik ben benieuwd!

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik zag de foto's van mensen die de bouwplaats bezochten, het ziet er erg mooi uit!
    Popcorn is inderdaad bijna klaar, het park schat de opening tegen eind april. Fun World daarentegen zal duidelijk niet meteen klaar zijn, maar de opening is gepland voor later dit voorjaar.

    Ik ben ook blij dat ze voor het Paleis van het Geest hebben gezorgd, de nieuwe kleuren lijken me een beetje flitsend, maar ik zal het zelf zien. Ik heb de toestand van de Radja rivier echter niet gezien, ik hoop dat ze de gelegenheid hebben aangegrepen om ook een beetje op te ruimen ^^
    Utilisez votre Ankhinator ! Eteignez la lumiere verte ! C'est votre seul espoir ! Breek de vloek ! Gebruik je Ankhinator !

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •