Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gilles Bekijk Berichten
Ik herschrijf wat ik over Ameworld schreef over mijn laatste bezoek op vrijdag:

- We weten nu onze kleuren in Popcorn Revenge, een stipje kleur is op elk pistool, en de stippen op de schermen lijken een beetje groter. De triggers lijken ook makkelijker te controleren.

- Karma World is gedetailleerder, inclusief de fontein die nu "tijdens de moesson" werkt (als het regent, wordt er water verzameld en stroomt), fietsen en een tuk-tuk toegevoegd in het landschap, de zwengel om de fietswielen te draaien bij de uitgang van Popcorn die is vernieuwd.

- De markt in het Paleis van de Geest is terug en veel mooier dan vorig jaar!

- Fun Pilot is open en is het inderdaad leuk voor de allerkleinsten!

- Er is een nieuwe projectie (deze keer onbeweeglijk, en erg blauw) op het Psyk?-monster, de andere had 5 jaar niet gewerkt, dus het is goed nieuws!

- Toetanchamon is beter in vorm: Gaudet in de rij is in beweging, een van Ulta's vlammen werkt (en het is al een optreden), en Golden Seth's geluid werkt goed (misschien was dat eerder dit seizoen al het geval).

Dit bezoek was een aangename verrassing, de laatste keer dat ik hier kwam was met Pasen :P
+ De countdown van Flashback is na jaren afwezigheid terug
+ Het geluid in Le Palais Du G?nie werkt terug optimaal
+ De locomotieven van Calamity Mine zijn voorzien van zo’n typische bel (ik denk niet dat Calamity Mine dit ooit zelfs had?)

Walibi is echt zo’n fijn park geworden ...