X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 11 van de 19 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 220 van de 374
  1. #201

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Als ik het goed begrepen heb is Karma market het hele complex met binnenzitplaatsen terrassen en de twee afhaalpuntjes.
    Delhi'cious is het grootste afhaalpunt met 8 kassa's, het ligt aan de buitenkant tegenover de ingang van Popcorn Revenge.
    De foodtruck vertrekt volgens mij van dezelfde keuken, maar met een afhaalpunt dat naar de achterkant van het park gericht is.
    Bedankt voor de toelichting. Ik ben alvast benieuwd naar het eindresultaat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Dit ziet er toch echt wel mooi uit. Ik ben blij dat ze zoveel aandacht geven aan die 'random' hoek van het park. Enige spijtige vind ik nu echt wel dat Radja River hier nu echt niet in past, nu is dat natuurlijk een attractie die heel moeilijk in te passen is omdat je het station gewoon niet ziet vanop het wandelpad. Ergens had ik gehoopt dat ze een kleine Indische tempel als toegang van de wachtrij (nu zeker met die trap) gingen bouwen zodat het thematisch wel in de zone betrokken wordt.

    Is er meer verteld over het nieuwe wandelpad dat 'door' de kinderzone gaat. Ik heb dit op verschillende mediastukken gelezen, maar kan me helemaal niet voorstellen hoe ze dat net gaan doen. Want als je dat pad door de kinderzone laat gaan zit je toch aan de achterkant van Psyke?
    Ik denk dat het vooral zal gaan om het meer opentrekken van Walibi Playland naar de straat toe. De gewone weg lijkt me niet zoveel te veranderen, maar eerder het groen er wat weghalen.

  2. #202

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik denk dat het vooral zal gaan om het meer opentrekken van Walibi Playland naar de straat toe. De gewone weg lijkt me niet zoveel te veranderen, maar eerder het groen er wat weghalen.
    In het artikel staat dat Fun Pilot komt te liggen waar vroeger het pad was. Dat had ik begrepen als dat het pad zelf effectief verplaatst wordt zodat het door de kinderzone passeert.

    De looproute door die hoek trekken vind ik een nobel idee, maar ik snap toch nog niet helemaal hoe het er zal uitzien. Als het pad min of meer rechtdoor blijft gaan, kom je dus inderdaad plots achter Psyké uit, dus waarschijnlijk komt hier een bocht of zo zodat je er toch weer voor zit? Dat zou wel de weg naar achter wel een stuk langer maken, niet ideaal voor de doorstroming. En er zit nu eigenlijk ook al een redelijke bocht in achter Radja River. Maar dit recht trekken en dan van deze bocht de plaats van Fun Pilot maken zal het ook wel niet zijn, dan knip je Paleis van de Geest af.

    Anderzijds: de wachtrij van Psyké ligt eigenlijk toch achter het station. Als ze deze zouden herwerken kunnen ze makkelijk de ingang ook aan die kant maken en dan is het geen probleem dat het pad daar loopt. Maar zit men dan weer niet te dicht bij de buren? De wachtrij van Psyké zit al vol geluidsisolatie, het lijkt me sterk dat ze dan daarachter een pad zouden laten lopen. (En de werken gingen ook maar tot aan de kinderzone gaan, dacht ik.)

    Bovendien: is het voor een kinderzone niet juist leuk dat hij wat afgelegen, lees rustiger ligt? Ik weet niet of het voor kinderen nog even leuk is als straks iedereen door dat gebied loopt?

    Als ik dan trouwens op luchtbeelden kijk, moet het pad wel een scherpe hoek maken na het Paleis van de Geest, en in de veronderstelling dat het daarna weer voor Psyké uitkomt snap ik er eigenlijk niet veel van hoe je hiervan een pad kan maken zonder dat het als omweg aanvoelt. Van Karma World ben ik ondertussen helemaal overtuigd en zeer benieuwd om het te zien, van deze zone zou ik toch nog iets meer moeten zien alvorens ik een idee krijg hoe hij zal werken.
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 21-03-19 om 14:19.

  3. #203

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Is er meer verteld over het nieuwe wandelpad dat 'door' de kinderzone gaat. Ik heb dit op verschillende mediastukken gelezen, maar kan me helemaal niet voorstellen hoe ze dat net gaan doen. Want als je dat pad door de kinderzone laat gaan zit je toch aan de achterkant van Psyke?
    De nieuwe achtbaan komt op de plaats waar je vroeger de kinderzone langs kon skippen. Het hoofdpad voert nu langs Palais du Genie naar het bestaande centrale plein van die kinderzone. Ik geloof dat je dan via de oude toegangsweg naar die zone terecht komt op het pad naast Psyké underground.

    Om het wat overzichtelijker te maken heb ik snel wat uitgetekend op een screenshotje van maps. De rode blob is waar de coaster ongeveer komt (ik geloof wel dat het gebouwtje blijft staan). Dus het hoofdpad loopt nu van Radja naar het centrale plein van de kinderzone en dan via de oude toegangsweg terug naar Psyke en Flashback.

    Naam:     wegvoering 2.png
Bekeken:  2014
Groote:   1,82 MB

  4. #204

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World



    Hier zie je een handig overzicht van het park zelf. Huidige toegangsweg zal inderdaad gerecupereerd worden, al zal de bestrating waarschijnlijk gerenoveerd worden.

    Verder denk ik dat we niet te veel hier mogen verwachten. Op de plannen staat vooral de bouw van de nieuwe achtbaan en de renovatie van het sanitair blok en het uitgiftepunt. Misschien dat ze hier en daar de attracties een likje verf geven, maar denk dat het ook daar bij nlijft voor Fun World.

    Wat ze met die random 'grot' gaan doen, is me nog een raadsel. Lijkt me anders ook wel leuk om te vormen tot een uitgiftepunt.

    Het lijkt wel op de plannen dat ze een kleine waterpartij gaan toevoegen tussen de achtbaan en het horecapunt. Om zo het terras aantrekkelijker te maken.

    Hoe dan ook, bij mij liggen de ogen ook eerder op Karma World, dan op deze kiddiecoaster.
    Misschien dat Fun World nu veel vragen krijgt omdat bij Karma World plotseling alles duidelijk is.

  5. #205

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    En verwijzingen naar cornografie zijn al helemaal uit den boze, zeker?
    Hahaha, jij bent toch echt wel de Herman Brusselmans van ons forum! Beschouw dit maar als een soort van compliment
    Het ergste van alles is dat ik me nu zit af te vragen of iemand het zal aandurven een meme te verzinnen ...

    Interessant om al die nieuwe foto's te zien. Nu kennen we eindelijk het definitieve kleurenschema van Cobra. Zelf vind ik dat bruin en crème er wat bizar uitzien, zeker in combinatie met de lichtblauwe trein. Maar ik weet dat dingen in het echt heel anders kunnen uitpakken dan ze op een foto lijken, en ik vind het vooral belangrijk dat alles in het geheel van de nieuwe zone past. Rest ons nog de vraag hoe het nieuwe stationsdak zal worden. De keuze voor een zeil vind ik prima (zo'n open station is beter voor de oren van het personeel), dus nu ben ik wel benieuwd naar de kleur van het zeil. Misschien het schubbenpatroon van een Cobra?

    Fun World is duidelijk nog in volle ontwikkeling. Wat ik me wel afvraag: de meeste kinderattracties daar waren nogal duidelijk geïnspireerd door de Music Battle, maar het park heeft dat concept nu toch verlaten? Zouden ze een ander thema aan die kinderattracties geven of blijven ze zoals ze nu zijn?
    Once you sit back, you never go back.

  6. #206

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Verder denk ik dat we niet te veel hier mogen verwachten. Op de plannen staat vooral de bouw van de nieuwe achtbaan en de renovatie van het sanitair blok en het uitgiftepunt. Misschien dat ze hier en daar de attracties een likje verf geven, maar denk dat het ook daar bij nlijft voor Fun World.

    Wat ze met die random 'grot' gaan doen, is me nog een raadsel. Lijkt me anders ook wel leuk om te vormen tot een uitgiftepunt.

    Het lijkt wel op de plannen dat ze een kleine waterpartij gaan toevoegen tussen de achtbaan en het horecapunt. Om zo het terras aantrekkelijker te maken.

    Hoe dan ook, bij mij liggen de ogen ook eerder op Karma World, dan op deze kiddiecoaster.
    Misschien dat Fun World nu veel vragen krijgt omdat bij Karma World plotseling alles duidelijk is.

    De attracties in Fun World hebben ondertussen dat laagje verf al gekregen. Het hoofd pad loopt nu inderdaad via Paleis van de Geest en voert je langs de oude toegang, die een nieuwe poort krijgt. De oude poort ging nog gesloopt worden. Op deze manier is geen zone apart meer zoals vroeger maar wandel je er altijd doorheen, zodat ze meer in het park opgenomen is. Verder krijgt de sanitaire blok inderdaad een renovatie en verandert het horecapunt.

  7. #207

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ondertussen in Wavre...

    Naam:     D81CB285-2698-45E5-A00F-B63424D66915.jpeg
Bekeken:  1612
Groote:   234,6 KB

    Naam:     283966B6-F3EE-4305-B7F2-DFE0A08223EE.jpeg
Bekeken:  1743
Groote:   215,4 KB

    Bron: StarParc

  8. #208

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    De weerkaatsing van de gebouwen in het meer vind ik nu al prachtig.

    Love it.
    Je vois la vie en des biscuits.

  9. #209

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #210

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik surfte net naar de website van Walibi en ontdekte dat ze hun parkplan al hebben aangepast met alle nieuwe attracties en vernieuwde zones erop. Zeker de moeite waard om er eens naar te kijken

  11. #211

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door matx30 Bekijk Berichten
    Zeker de moeite waard om er eens naar te kijken
    Goed opgemerkt! Ook de moeite om hier te delen!

    Naam:     wbe-map-2019-small_2.png
Bekeken:  1150
Groote:   658,2 KB

  12. #212

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ziet er mooi uit! Is er al meer geweten over de opening van de attractie?

  13. #213

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Eind april/begin mei is wat ik heb horen zeggen. Geen idee hoeveel waarheid daaraan hangt.

  14. #214

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #215

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Goeie aprilgrap ;-)!

  16. #216

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Haha ja ik zie wel meer pretparken die vandaag een aprilgrap uithalen. Zoals Liseberg die Valkyria een spash elementen zouden geven en Parc Asterix die beweren dat er een 'Menhir-regen' is geweest in Frankrijk!

  17. #217

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik zie de grap er eigenlijk niet van in, maar dat zal wel aan mij liggen...

  18. #218

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Ik zie de grap er eigenlijk niet van in, maar dat zal wel aan mij liggen...
    Ik begrijp ook niet echt wat hier de grap is, eerlijk gezegd

    PS. @Timo241, het ging volgens mij niet om splash-elementen toevoegen, maar gewoon de tunnel onder water zetten. Dat zou nogal een splash geven!

  19. #219

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Nee dit zijn voor mij ook niet echt geslaagde grappen. Maar als men dit op 1 April elk jaar blijft doen, moeten er toch mensen zijn die erin trappen?

    Ah ja juist, mijn fout, je hebt inderdaad gelijk.
    Btw, de site met de 3 o's kan er ook wat van hoor

  20. #220

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Volgens mij gaat de opening van de Popcorn Revenge niet lang meer op zich laten wachten...

    Naam:     F8EA863C-FB8F-45CB-BF86-DABC86ADFE4C.jpeg
Bekeken:  809
Groote:   161,0 KB

    Naam:     A378DE67-F97A-44C3-9606-0FE4C0E4B9CC.jpeg
Bekeken:  857
Groote:   111,8 KB

    Naam:     0C2A4EC5-3DF8-46C4-A02B-CC849C048B57.jpeg
Bekeken:  803
Groote:   166,2 KB

    Bron: StarParc.be

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •