Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
Ik vind het bij Walibi best nog aanvaardbaar. Er zijn parken met duurdere parkings waar je auto veel meer heen en weer wordt geschud.
Deels mee akkoord. Wel wordt ik om de één of andere reden steeds naar de zijparking gestuurd (links van Aqualibi, achter de personeelsparking). Die parking is echt gewoon een kale vlakte met grind. De enkele vuilbakken die er staan, dateren uit het Six-Flagstijdperk en de struiken tierden welig, de verlichting is er beperkt tot één verstraler. De reguliere parking is zeker nog in orde. Buiten dat misschien enkele plantenbakken gebarsten zijn. Zeker het stuk tussen de ingang en de weg waar je de parking komt opgereden is toch nog in orde, maar het achterste stuk aan de slagbomen (om het park uit te rijden) en die grindparking langst de zijkant, verdienen zeker eens een opknapbeurt.

Ik heb ook het gevoel dat de groendienst nooit langst de parking passeert. Vele struiken zijn uit de kluiten gewassen en in september 2018 herinnerde ik zelfs dat ik over een asfaltbaantje waar er klim-op op stond om naar die grindparking moest rijden!
Wanneer er klim-op op je wegen staat, dat getuigt toch van weinig aandacht voor je parking?
(zie weg op deze link (weg waar de slagboom op foto gesloten is) https://www.google.be/maps/@50.70385...7i13312!8i6656)

Als ze de parking herbekijken, denk ik dat het vooral moet gebeuren op het vlak van groenvoorzieningen.