X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 10 van de 19 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 181 tot 200 van de 374
  1. #181

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Eigenlijk was ik er zeker van dat de kleur van de trein van Cobra zou veranderen (ofwel een nieuwe trein, ofwel herschilderen van de oude). De baan - en het hele gebied eromheen - heeft andere kleuren, dus de kans was zeer groot dat een rode trein niet meer zou passen.

    Ik heb er geen probleem mee dat de oude trein behouden blijft, want qua comfort vind ik die zeker OK. De beugels heb ik nooit als ongemakkelijk ervaren. Mijn enige opmerking is dat de voorste twee stoeltjes van een karretje net iets te weinig ruimte voor benen/voeten hebben als je groot bent. Ik kan er wel op een aanvaardbare manier in zitten, maar heb toch een duidelijke voorkeur voor de achterste twee stoeltjes van een karretje.

    Mij is ooit verteld dat Walibi soms zelf dit forum leest. Indien ja: kan hier rekening mee gehouden worden mocht men ooit besluiten om groupers in te zetten bij Cobra (wat ik trouwens onnodig zou vinden want het station is geen chaos en het instappen verloopt vlot genoeg)? Vanwege het verschil in beenruimte hoop ik juist dat er bij deze achtbaan nooit groupers zullen komen...
    Maar deze discussie hebben we al uitgebreid gevoerd in het grouper-topic bij "Pretparken Algemeen"

    Het gebouw van Kiddie Bay ziet er prima uit wat mij betreft. En op die foto zie ik ook een soort palmbomen die blijkbaar nog uit hun verpakking gehaald moeten worden. We krijgen dus extra aanplanting?
    Once you sit back, you never go back.

  2. #182

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Op drukke dagen staan er al groupers bij Cobra hoor.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  3. #183

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Wow, heb vandaag wat foto's zien passeren en het ziet er echt wel goed uit.

    Ook verrast hoe ver de bouwwerkzaamheden van Popcorn al staan. Die lijkt echt niet veel nodig te hebben om af te zijn.
    Het meeste werk in KarmaWorld lijkt me nog te zitten in de afwerking van het restaurant. Verder denk ik dat de paden, voorzieningen, ... van KarmaWorld en de opwaardering van de Cobra (station, wachtrij?, ...) nog het meeste tijd zal vragen.

    Bij Funworld lijkt me het werk nog wel grootser. Daar lijkt het gebied helemaal nog niet gevormd. Ze hebben daar precies enkel gegraven en de funderingen liggen er niet echt. Ik vrees dus eerder voor de oplevering van Fun World dan van Karma World. Wel top dat ze Het Paleis van de Geest niet vergeten zijn en de buitenkant goed hebben aangepakt (itt het gedrocht van Walibi Holland).
    Worden de attracties voor de kinderen ook aangepast?

    Het wordt weer een nieuwtje om van te smullen mensen... En ik ben ook wel benieuwd naar hun menukaart in dat themagebied. Ook wel goed dat de horeca meegenomen is. Bij Exotic World is dat toch eerder beperkt uitgevallen. Ze hadden bijvoorbeeld het frituur aan het begin van Exotic World (aan de GRA), wat meer kunnen integreren in het themagebied als groot horecapunt. En blijkbaar wordt het horecapunt bij het Paleis van de Geest ook vernieuwd.

  4. #184

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Wow, heb vandaag wat foto's zien passeren en het ziet er echt wel goed uit.

    Ook verrast hoe ver de bouwwerkzaamheden van Popcorn al staan. Die lijkt echt niet veel nodig te hebben om af te zijn.
    Het meeste werk in KarmaWorld lijkt me nog te zitten in de afwerking van het restaurant. Verder denk ik dat de paden, voorzieningen, ... van KarmaWorld en de opwaardering van de Cobra (station, wachtrij?, ...) nog het meeste tijd zal vragen.
    Waarom denkt iedereen hier toch dat de wachtrij aangepast wordt? Als ze die echt wouden veranderen, zouden ze er toch al lang aan bezig geweest, niet?

  5. #185

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Over een vernieuwing van de wachtrij heb ik inderdaad niets gehoord vanuit het park zelf. En eerlijk gezegd vind ik de wachtrij van Cobra goed zoals hij nu is. (Tussen haakjes, één van de dingen die ik geniaal vind aan het Vekoma Boomerang model is dat je de wachtrij kan opvouwen tussen de coaster waardoor deze geen extra plaats inneemt).

    Ze kunnen de wachtrij van Cobra inderdaad wat gezelliger maken met groenaanplanting of iets dergelijks, maar zelfs dat hoeft voor mij niet echt.

    Op Facebook heb ik zien passeren dat een aantal mensen vandaag beide bouwwerven in Walibi bezocht heeft. Weet iemand daar meer over?
    Once you sit back, you never go back.

  6. #186

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Op Facebook heb ik zien passeren dat een aantal mensen vandaag beide bouwwerven in Walibi bezocht heeft. Weet iemand daar meer over?
    Klopt, weldra komt er een artikel van op onze site. Op onze Facebook en Instagram zijn reeds enkele foto's te vinden
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #187

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Waarom denkt iedereen hier toch dat de wachtrij aangepast wordt? Als ze die echt wouden veranderen, zouden ze er toch al lang aan bezig geweest, niet?
    Jak zette er een vraagteken bij, dat is niet denken maar hopen

    Ik had er eerlijk gezegd ook op gehoopt, zodat je weer een iets meer open plein zou krijgen in het midden, maar ze gaan het niet meer doen denk ik. Het was leuk geweest, maar ik weet niet of er eigenlijk elders wel plaats genoeg voor is.

    Verder lijkt me ook het open gevoel in die hoek weer volledig verdwenen met het nieuwe horecapunt, waarvan ik eerder schreef dat ik hoopte dat het zou blijven. Al heb ik nog niet veel foto's kunnen vinden waarop dit duidelijk zichtbaar is.

    Ik ben wel zeer enthousiast voor popcorn revenge. Ook ik ben verrast dat ze al zo ver staan met de werkzaamheden. Precies Phantasialand, we hadden er het raden naar of ze al begonnen waren en nu blijkt plots dat er al testritjes gemaakt zijn... Je zal dus in verschillende filmzalen stukjes film zien waar plots de popcorn op de proppen komt waarop je dan moet schieten. Ook het idee van willekeurig zalen binnen te gaan (en 'slechts' 6 van de 7 ruimtes te bezoeken per rit) en dan telkens in het midden tijdens het veranderen van zaal andere gondels tegen te komen vind ik wel heel leuk klinken! Ik ben benieuwd!

  8. #188

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik zag de foto's van mensen die de bouwplaats bezochten, het ziet er erg mooi uit!
    Popcorn is inderdaad bijna klaar, het park schat de opening tegen eind april. Fun World daarentegen zal duidelijk niet meteen klaar zijn, maar de opening is gepland voor later dit voorjaar.

    Ik ben ook blij dat ze voor het Paleis van het Geest hebben gezorgd, de nieuwe kleuren lijken me een beetje flitsend, maar ik zal het zelf zien. Ik heb de toestand van de Radja rivier echter niet gezien, ik hoop dat ze de gelegenheid hebben aangegrepen om ook een beetje op te ruimen ^^
    Utilisez votre Ankhinator ! Eteignez la lumiere verte ! C'est votre seul espoir ! Breek de vloek ! Gebruik je Ankhinator !

  9. #189

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Wat...een...metamorfose!

    Ali Baba was vroeger al één van mijn favoriete plekken in Walibi Belgium en het was ook de zone waar ik het meest naar uitkeek. En ik had er best veel van verwacht, maar zelfs nog hebben ze mijn verwachtingen overtroffen. Ongelooflijk hoe het park er in is geslaagd om zo trouw aan hun concept-arts te blijven en een 'bwaaah' zone om te vormen naar een zone die nog mooier is dan Exotic World.

    Walibi Belgium is er - naast Exotic World - in geslaagd om een themagebied neer te zetten waar het voor dient: de bezoeker in een andere wereld onderdompelen. En dan zijn ze nog niet eens klaar.

    Over de Popcorn Revenge...ik vond héél die IP meuk rond Popcorn maar niets en dat blijft zo. Maar ik moet wel zeggen dat na het zien van de foto's ik best wel nieuwsgierig ben geworden. Vooral ook omdat ik eigenlijk qua thema iets verwacht had zoals de 4D-film: muurschilderingen en af en toe een beeldje of twee. Maar eerlijk is eerlijk: het ziet er verdomd goed uit.

    Walibi, ik ben fier op U!

  10. #190

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Een enorme opwaardering van die half-verloren uithoek tussen de park-ingang en Radja / Psyké, mijn gedacht. En best een uniek thema, i.t.t. China, Mexico of de Far West. En aan kindvriendelijke indoor kan een park m.i. nooit genoeg hebben. Het opent perspectieven voor een winter-opening binnen x jaar.

    En toch een ietsiepietsie gesakker: ik vind onderstaande inspiratie- en humorloos, zeker als je de taalkundig hoogstaande geintjes van CdA in P.Ast. en Fut. kent.



    Natural Corn Killers

    The Secret of the Unique Corn (knipoog naar een oude attractie)

    The Shop around the Corn

    Cornation Street

    A Star is Corn

    Children of the Popcorn

    The Cornblower

    Toegegeven, mijn probeersels zijn veelal niet alluderend op recente blockbusters. En verwijzingen naar cornografie zijn al helemaal uit den boze, zeker? https://www.looopings.nl/weblog/1180...-schrijft.html
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 20-03-19 om 07:51.

  11. #191

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Goh, ze zijn altijd wel iets meer corny als er een begeleidende afbeelding bij is. 'Pop' en 'Mary Poppin' vond ik nog wel lollig.
    Naam:     pop.jpg
Bekeken:  1025
Groote:   947,0 KB




  12. #192

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Mary Poppin' is inderdaad wel geinig Voor de rest is het wel leuk gedaan, maar het had inderdaad ook een stuk leuker en creatiever gekund...

  13. #193

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik ben best wel onder de indruk eigenlijk. Hopelijk krijgt Radja River ook wat liefde (de staat van de wachtrij bijvoorbeeld).
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  14. #194

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Ik ben best wel onder de indruk eigenlijk. Hopelijk krijgt Radja River ook wat liefde (de staat van de wachtrij bijvoorbeeld).
    Enkel de nieuwe toegang werd gezegd.

  15. #195

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    En ziehier ons uitgebreide (foto)verslag: http://www.pretparken.be/NL/article/...%20Fun%20world

    Een kleine greep uit de foto's:























    © Pretparken.be
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #196

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    En, na Wijnegem, een nieuwe kans om popcorn te smullen:

  17. #197

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik zag de foto's en uitleg gisteren ook al passeren, en ik moet zeggen dat ik steeds nieuwsgieriger wordt naar Karma World en Fun World. Op het eerste zicht werd ik ook niet zó warm van Popcorn Revenge, maar intussen ben ik al enthousiaster. Het ziet er zeer knap uit en ik kan niet wachten om een eerste ritje te maken. Stiekem hoop ik op een soft opening met de seizoensstart? (A)

    Ook ben ik zeer tevreden dat het nieuwe restaurant typische gerechten zal serveren! Ik ben er zeker van dat dit voor gezinnen met kinderen ook kan werken, in plaats van de klassieke hamburger-friet. Eén iets ben ik wel nog niet helemaal mee: Karma Market wordt het overkoepelende van 3 zalen, waaronder het restaurant Delhi'cious? Betekent dit dat je 1 restaurant hebt, maar 3 zalen om te eten? Of dat er andere zaken geserveerd worden in de andere zalen?

    De zwarte plafondtegels storen me momenteel nog niet zo erg. Het is altijd handig om deze te gebruiken, want je kan er veel achter verstoppen. Op de concepts kan je trouwens ook zien dat hier nogal wat lampen en draperieën aan gemonteerd zullen worden. Wel jammer dat een thee-interieurs geen thee serveert... Inderdaad een gemiste kans, maar wel makkelijk bij te sturen.

    Leuk ook dat ze opnieuw grondig te werk gaan en de toiletten meenemen in de renovatie, net als de lelijke Ali Baba-kermismolen. De vernieuwde versie ziet er inderdaad al heel wat beter uit, en zal veel minder vloeken in de omgeving dan vroeger het geval was.

    Van RR ben ik blij met de nieuwe doorsteek, dichter bij het centrum van Karma World. Alleen jammer dat het beperkt blijft tot dit. Graag had ik een nieuw laagje verf en wat nieuwe beplanting / effecten gezien in de wachtrij / rit.

    Leuke verrassing was wel dat het Paleis van de Geest niet vergeten werd. Ook al ligt deze wat weg van Karma World, toch past deze er overduidelijk nog bij!

    Fun World zal inderdaad nog wat extra werk vragen, waarbij ik vooral benieuwd ben naar de nieuwe looproute waarover ze spreken. Sowieso zal Fun Pilot meer opvallen en kunnen ze zo de toegangspoorten van Fun World vroeger plaatsen op het pad, maar vooral het toiletgebouw en het horecapunt die met hun rug naar de weg liggen, zorgen ervoor dat dit een afgesloten zone was. Hopelijk wordt dit ook herbekeken met de aanpassingen die ze nu doorvoeren, en creëren ze daar een wat opener plein die uitnodigt om te ontdekken, zowel voor jong als oud.

    Zoals je ziet, ik ben best positief over de nieuwigheden die zich dit jaar aankondigen, maar toch nog één puntje van kritiek. Project InvaZion lieten ze achter zich na 2017, de Blood Bar in 2018. Jammer dat deze werd afgebroken, maar ergens begrijp ik het ook wel. Ik hoop dat er dit jaar niet weer iets verdwijnt, en dat ze Karma World en Fun World niet mee betrekken in het Halloween Event, zoals ze met Exotic World gedaan hebben.

  18. #198

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ook ben ik zeer tevreden dat het nieuwe restaurant typische gerechten zal serveren! Ik ben er zeker van dat dit voor gezinnen met kinderen ook kan werken, in plaats van de klassieke hamburger-friet. Eén iets ben ik wel nog niet helemaal mee: Karma Market wordt het overkoepelende van 3 zalen, waaronder het restaurant Delhi'cious? Betekent dit dat je 1 restaurant hebt, maar 3 zalen om te eten? Of dat er andere zaken geserveerd worden in de andere zalen?
    Als ik het goed begrepen heb is Karma market het hele complex met binnenzitplaatsen terrassen en de twee afhaalpuntjes.
    Delhi'cious is het grootste afhaalpunt met 8 kassa's, het ligt aan de buitenkant tegenover de ingang van Popcorn Revenge.
    De foodtruck vertrekt volgens mij van dezelfde keuken, maar met een afhaalpunt dat naar de achterkant van het park gericht is.

  19. #199

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Het is waar dat ik graag had gewild dat ze de Radja River hadden schoongemaakt en opgeknapt, maar met alles wat er al gebeurt ga ik niet klagen, en dan is het werk nog niet af!
    Wie weet, als er nog Ali Baba sets over zijn, dan zien we de reusachtige slang misschien wel weer! x)
    Utilisez votre Ankhinator ! Eteignez la lumiere verte ! C'est votre seul espoir ! Breek de vloek ! Gebruik je Ankhinator !

  20. #200

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Dit ziet er toch echt wel mooi uit. Ik ben blij dat ze zoveel aandacht geven aan die 'random' hoek van het park. Enige spijtige vind ik nu echt wel dat Radja River hier nu echt niet in past, nu is dat natuurlijk een attractie die heel moeilijk in te passen is omdat je het station gewoon niet ziet vanop het wandelpad. Ergens had ik gehoopt dat ze een kleine Indische tempel als toegang van de wachtrij (nu zeker met die trap) gingen bouwen zodat het thematisch wel in de zone betrokken wordt.

    Is er meer verteld over het nieuwe wandelpad dat 'door' de kinderzone gaat. Ik heb dit op verschillende mediastukken gelezen, maar kan me helemaal niet voorstellen hoe ze dat net gaan doen. Want als je dat pad door de kinderzone laat gaan zit je toch aan de achterkant van Psyke?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •