X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Ik zag de foto's en uitleg gisteren ook al passeren, en ik moet zeggen dat ik steeds nieuwsgieriger wordt naar Karma World en Fun World. Op het eerste zicht werd ik ook niet zó warm van Popcorn Revenge, maar intussen ben ik al enthousiaster. Het ziet er zeer knap uit en ik kan niet wachten om een eerste ritje te maken. Stiekem hoop ik op een soft opening met de seizoensstart? (A)

    Ook ben ik zeer tevreden dat het nieuwe restaurant typische gerechten zal serveren! Ik ben er zeker van dat dit voor gezinnen met kinderen ook kan werken, in plaats van de klassieke hamburger-friet. Eén iets ben ik wel nog niet helemaal mee: Karma Market wordt het overkoepelende van 3 zalen, waaronder het restaurant Delhi'cious? Betekent dit dat je 1 restaurant hebt, maar 3 zalen om te eten? Of dat er andere zaken geserveerd worden in de andere zalen?

    De zwarte plafondtegels storen me momenteel nog niet zo erg. Het is altijd handig om deze te gebruiken, want je kan er veel achter verstoppen. Op de concepts kan je trouwens ook zien dat hier nogal wat lampen en draperieën aan gemonteerd zullen worden. Wel jammer dat een thee-interieurs geen thee serveert... Inderdaad een gemiste kans, maar wel makkelijk bij te sturen.

    Leuk ook dat ze opnieuw grondig te werk gaan en de toiletten meenemen in de renovatie, net als de lelijke Ali Baba-kermismolen. De vernieuwde versie ziet er inderdaad al heel wat beter uit, en zal veel minder vloeken in de omgeving dan vroeger het geval was.

    Van RR ben ik blij met de nieuwe doorsteek, dichter bij het centrum van Karma World. Alleen jammer dat het beperkt blijft tot dit. Graag had ik een nieuw laagje verf en wat nieuwe beplanting / effecten gezien in de wachtrij / rit.

    Leuke verrassing was wel dat het Paleis van de Geest niet vergeten werd. Ook al ligt deze wat weg van Karma World, toch past deze er overduidelijk nog bij!

    Fun World zal inderdaad nog wat extra werk vragen, waarbij ik vooral benieuwd ben naar de nieuwe looproute waarover ze spreken. Sowieso zal Fun Pilot meer opvallen en kunnen ze zo de toegangspoorten van Fun World vroeger plaatsen op het pad, maar vooral het toiletgebouw en het horecapunt die met hun rug naar de weg liggen, zorgen ervoor dat dit een afgesloten zone was. Hopelijk wordt dit ook herbekeken met de aanpassingen die ze nu doorvoeren, en creëren ze daar een wat opener plein die uitnodigt om te ontdekken, zowel voor jong als oud.

    Zoals je ziet, ik ben best positief over de nieuwigheden die zich dit jaar aankondigen, maar toch nog één puntje van kritiek. Project InvaZion lieten ze achter zich na 2017, de Blood Bar in 2018. Jammer dat deze werd afgebroken, maar ergens begrijp ik het ook wel. Ik hoop dat er dit jaar niet weer iets verdwijnt, en dat ze Karma World en Fun World niet mee betrekken in het Halloween Event, zoals ze met Exotic World gedaan hebben.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ook ben ik zeer tevreden dat het nieuwe restaurant typische gerechten zal serveren! Ik ben er zeker van dat dit voor gezinnen met kinderen ook kan werken, in plaats van de klassieke hamburger-friet. Eén iets ben ik wel nog niet helemaal mee: Karma Market wordt het overkoepelende van 3 zalen, waaronder het restaurant Delhi'cious? Betekent dit dat je 1 restaurant hebt, maar 3 zalen om te eten? Of dat er andere zaken geserveerd worden in de andere zalen?
    Als ik het goed begrepen heb is Karma market het hele complex met binnenzitplaatsen terrassen en de twee afhaalpuntjes.
    Delhi'cious is het grootste afhaalpunt met 8 kassa's, het ligt aan de buitenkant tegenover de ingang van Popcorn Revenge.
    De foodtruck vertrekt volgens mij van dezelfde keuken, maar met een afhaalpunt dat naar de achterkant van het park gericht is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •