X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 376

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Blackpool en Grona Lund horen volgens mij toch wel tot de meest geslaagde en gedeprecieerde parken van Europa hoor.
    Ik vind Blackpool verschrikkelijk... Je loopt precies over het terrein van een schroothandel met gedateerde attracties, foute kleurencombinaties en talloze constructies all over the place. En dat is echt niet overdreven.

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Vind je het concept van de door jou genoemde parken dan wel geslaagd? Ik vind Blackpool verschrikkelijk... Je loopt precies over het terrein van een schroothandel met gedateerde attracties, foute kleurencombinaties en talloze constructies all over the place.
    De charme van dergelijke parken is net het drukke over en onder elkaar lopen van attracties van bijna honderd jaar oud tot attracties die amper vijf jaar oud zijn. Blackpool is een museum en een raam naar het verleden. Zoiets ademt een ziel uit, veel meer dan de spiksplinternieuwe bouwprojecten van Phantasialand ooit zullen kunnen doen.

    Op het eerste zicht lijkt er weinig coherentie in al die kleurencombo's en schijnbaar willeukeurig door elkaar geweven achtbaansporen. Maar als je daar een tijdje rondhangt klopt het plaatje wel. Zonder dat een duidelijk herkenbaar thema de attracties aan elkaar linkt. Geschiedenis en nostalgie kleurt alles. Voor dergelijke parken is het vooral de uitdaging om nieuwe attracties die nostalgische sfeer niet te laten verstoren: want dat is de voornaamste reden van hun bestaan. Ik zeg het niet vaak, maar daar zit soms echt ook een schoonheid in de lelijkheid. !

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •