X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 19 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 374
  1. #41

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ik dacht gelezen te hebben dat de definitieve kleuren een soort beige/bruin-goud zouden worden. Deze huidige kleuren lijken mij niet veel te maken te hebben met het ‘Bollywood-thema’, eerder een beetje flets.. dat goud zou niet misstaan denk ik!

  2. #42

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Is dat de definitieve kleur voor Cobra? Ik vind het mooi!
    Nee, dat is nog maar de grondlaag, de uiteindelijke kleuren zijn beige/bruin met goud.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wat? De Blood Bar is ook weg? Weer een 'spookhuis' minder volgend jaar?
    Jup, die wordt volledig verwijderd zei de technisch directeur in Brakesection Magazine
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #43

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ik vrees een beetje dat Walibi hun Halloween event ingrijpend zal veranderen de komende jaren en misschien zelfs iets minder uitgebreid wordt, valt enkel nog af te wachten...

  4. #44

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bellewaerde2001 Bekijk Berichten
    Ik vrees een beetje dat Walibi hun Halloween event ingrijpend zal veranderen de komende jaren en misschien zelfs iets minder uitgebreid wordt, valt enkel nog af te wachten...
    Het zou mij ten stelligste verbazen dat ze zo’n onwijs populair evenement downgraden. Never change a winning team!

    Volgend mij komt de blood bar, welicht onder een andere naam, terug op een nieuwe locatie. De 2 treinstations staan nog vrij en zijn qua grootte zeker voldoende om een pop up bar te huisvesten.

    Wat mij dit jaar wél opviel is dat Exotic World amper tot niet ondergedompeld werd in de Halloween sfeer ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  5. #45

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Hoe zit het nu eigenlijk met dat kindergebied? Daar hebben we nog niets van gehoord of gezien...
    En de nieuwe inkom/toegangszone is uitgesteld, maar tot wanneer net? En kan dit laatste dan ook betekenen dat er nog projecten uitgesteld gaan worden, want volgens mij is die inkomzone geen simpel project dat ze er dan maar 'bij' kunnen nemen.

  6. #46

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    ingang is verzet naar 2020 dacht ik

  7. #47

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Hoe zit het nu eigenlijk met dat kindergebied? Daar hebben we nog niets van gehoord of gezien...
    En de nieuwe inkom/toegangszone is uitgesteld, maar tot wanneer net? En kan dit laatste dan ook betekenen dat er nog projecten uitgesteld gaan worden, want volgens mij is die inkomzone geen simpel project dat ze er dan maar 'bij' kunnen nemen.
    Kindergebied lijkt me niet zo'n complexe uitdaging voor Walibi Belgium. We weten dat ze niet zo hard doorwerken in Walibi, maar ik zie ze dit nog wel flikken hoor. Ik dacht dat de bestaande kinderzone ook werd opengetrokken. Ik denk dat de werkzaamheden zich vooral situeren op het herconstrueren van paden en plantsoenen. De achtbaan kan er snel komen. Zoiets duurt toch niet zo lang?

    De ingang lijkt me ook vooral te gaan om het zetten van nieuwe hekken, muren herverven en vloeren reconstrueren. Wanneer ze dat goed plannen, lijkt me dat wel snel te realiseren. In mijn ogen is het opbouwen van Karma World één van de moeilijkere te ontwikkelen gebieden. De ruimte is schaars in die hoek, er moet een heel nieuw gebouw worden opgetrokken, een nieuwe ride in een bestaand gebouw, ...

    Ik zou niet meteen denken dat ze projecten gaan schrappen. In Walibi Rhone-Alpes gaan ze ook gewoon door.
    En in Walibi Holland gaan ze ook onverminderd door met hun festivalization. Waar ik me toch eerder grote vragen bij stel dan bij het verplaatsen van een project in ons belgenpark.

  8. #48

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    De ingang lijkt me ook vooral te gaan om het zetten van nieuwe hekken, muren herverven en vloeren reconstrueren. Wanneer ze dat goed plannen, lijkt me dat wel snel te realiseren. In mijn ogen is het opbouwen van Karma World één van de moeilijkere te ontwikkelen gebieden. De ruimte is schaars in die hoek, er moet een heel nieuw gebouw worden opgetrokken, een nieuwe ride in een bestaand gebouw, ...
    Ik denk toch dat de vernieuwde inkom, samen met de Afrikaanse zone, één van de meest ingrijpende veranderingen is binnen het park hoor.

    Vergeet bijvoorbeeld niet dat de inkom van het park een volledig nieuw doel krijgt. Niet alleen komen er daar nieuwe kassa's, er komt ook een punt voor tassencontrole, de inkom zal volledig opengetrokken worden om één geheel te vormen met die van Aqualibi, er komen nieuwe horecapunten en ik dacht zelfs een nieuwe shop en een visitors center. Daarnaast kun je zien dat er tussen de parking en de inkom een volledig nieuw plein komt te liggen met onder andere waterpartijen en fonteinen. Toch geen kleine dingen als je het mij vraagt!

  9. #49

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ik hoop vooral dat ze ook de Parking volledig menemen zodat deze er ook een stuk netter en ordelijker uitziet, het is tenslotte de eerste indruk bij het betreden van het domein ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #50

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik hoop vooral dat ze ook de Parking volledig menemen zodat deze er ook een stuk netter en ordelijker uitziet
    Ik vind het bij Walibi best nog aanvaardbaar. Er zijn parken met duurdere parkings waar je auto veel meer heen en weer wordt geschud.

  11. #51

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Polletje Bekijk Berichten
    Ik vind het bij Walibi best nog aanvaardbaar. Er zijn parken met duurdere parkings waar je auto veel meer heen en weer wordt geschud.
    Deels mee akkoord. Wel wordt ik om de één of andere reden steeds naar de zijparking gestuurd (links van Aqualibi, achter de personeelsparking). Die parking is echt gewoon een kale vlakte met grind. De enkele vuilbakken die er staan, dateren uit het Six-Flagstijdperk en de struiken tierden welig, de verlichting is er beperkt tot één verstraler. De reguliere parking is zeker nog in orde. Buiten dat misschien enkele plantenbakken gebarsten zijn. Zeker het stuk tussen de ingang en de weg waar je de parking komt opgereden is toch nog in orde, maar het achterste stuk aan de slagbomen (om het park uit te rijden) en die grindparking langst de zijkant, verdienen zeker eens een opknapbeurt.

    Ik heb ook het gevoel dat de groendienst nooit langst de parking passeert. Vele struiken zijn uit de kluiten gewassen en in september 2018 herinnerde ik zelfs dat ik over een asfaltbaantje waar er klim-op op stond om naar die grindparking moest rijden!
    Wanneer er klim-op op je wegen staat, dat getuigt toch van weinig aandacht voor je parking?
    (zie weg op deze link (weg waar de slagboom op foto gesloten is) https://www.google.be/maps/@50.70385...7i13312!8i6656)

    Als ze de parking herbekijken, denk ik dat het vooral moet gebeuren op het vlak van groenvoorzieningen.

  12. #52

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Als je naar die parking moet gaan, dan is het toch altijd echt druk in het park? Want ik heb die parking zelden tot nooit in gebruik geweten bij mijn laatste bezoeken (nuja, dat was ook meestal op een weekdag niet in de vakantie)

    En gezien het feit dat er klim-op op de baan staat, en er nog oude SF-vuilnisbakken staan, wil dat ook zeggen dat er zeer weinig gebruik is van dat wegje en dito parking. Om daar dan de onderhoudsdienst werk te laten leveren vind ik wel wat veel gevraagd, er zijn genoeg andere dingen in het park die hierop voorrang krijgen vind ik.

    Nu is die grindparking inderdaad niet de mooiste/beste parking die het park zich kan wensen, maar goed genoeg als reserve-parking. De 'normale' parking vind ik goed genoeg. Het enige spijtige aan die parking is het ontbreken van een veilige afscheiding van de stroom bezoekers/auto's.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 09-01-19 om 14:38.

  13. #53

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Als je naar die parking moet gaan, dan is het toch altijd echt druk in het park? Want ik heb die parking zelden tot nooit in gebruik geweten bij mijn laatste bezoeken (nuja, dat was ook meestal op een weekdag niet in de vakantie)

    En gezien het feit dat er klim-op op de baan staat, en er nog oude SF-vuilnisbakken staan, wil dat ook zeggen dat er zeer weinig gebruik is van dat wegje en dito parking. Om daar dan de onderhoudsdienst werk te laten leveren vind ik wel wat veel gevraagd, er zijn genoeg andere dingen in het park die hierop voorrang krijgen vind ik.

    Nu is die grindparking inderdaad niet de mooiste/beste parking die het park zich kan wensen, maar goed genoeg als reserve-parking. De 'normale' parking vind ik goed genoeg. Het enige spijtige aan die parking is het ontbreken van een veilige afscheiding van de stroom bezoekers/auto's.
    In die bezoekersstroom kan ik je vinden. Dat zou er eigenlijk mogen komen. Een redelijke drastische manier zou om de middenbaan van de parking autovrij te maken en de auto's te laten parkeren via de zijkanten.

    Ik bezoek inderdaad parken op drukkere momenten. Vooral Walibi bezoek ik wanneer het park afgehuurd is voor een bepaald bedrijf. Dan staat weldegelijk alles vol. Al lijken me ze die grindparking toch veel te gebruiken. Vooral tijdens de Halloweenperiode ben ik daar ook al op beland. En als je dan 's nachts moet terugkeren en je tuimelt in een plas omdat het zo donker is, je kan je geen slechter einde van een dagje pretpark bedenken. Om maar te zwijgen als een kind valt op het grind.

    Akkoord dat die autoweg met klim-op niet tiptop in orde moet zijn, maar als er metershoge netels staan, klim-op op de weg ligt en je weet op voorhand dat het op een bepaalde dag enorm druk gaat zijn en je die weg gaat moeten gebruiken, zorg je toch dat die in orde is?
    Ze hebben ook duidelijk kaas gegeten van een circulatieplan. Toen het zo druk was moesten we langst dat pad rijden tot helemaal achteraan de parking (aan de uitgang-slagbomen), dan moesten we terugkomen via de centrale autoweg richting parkingang. Aan het middelste kruispunt, waar de medewerkers je aanwijzen of je naar de grindparking, de voorste parking of naar de achterste parking, moesten we dan de bevelen opvolgen.

    De doorstroming is echt wel goed georganiseerd. Op die manier werden de files ook vermeden op de grote autoweg en het rond punt bij de hoofdingang voor auto's. Ik kan ze dus daar wel een pluim voor geven, maar ik denk dat wanneer alles heringericht gaat worden, ze met die circulatie rekening gaan moeten houden.

    Op die manier raken auto's vlot op hun plek, hebben voetgangers een veilige weg om naar de ingang te wandelen. En dat is toch het doel van een parking in een pretpark. Dat bezoekers vlot en snel kunnen parkeren en vervolgens veilig naar de hoofdingang kunnen?
    Tot slot heeft Walibi steeds minder openingsdagen en komen de bezoekers geconcentreerder walibi bezoeken tijdens de openingsdagen. En ook: verwacht Walibi niet meer bezoekers door de nieuwe uitbreidingen? Wanneer de openingsdagen niet uitbreiden (wat gevoelig ligt bij gemeentebestuur en omwonenden), gaan er steeds meer mensen komen. (in Efteling staat de parking toch ook voller als vroeger?)
    Laatst gewijzigd door Jak; 09-01-19 om 17:08.

  14. #54

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Ik kan me ook wel vinden in een heraangelegde parking met een aantal verbeterpunten:
    - duidelijke afscheiding van rij- en wandelstroken
    - meer proper groen
    - meer signalisatie

    Ik doel hiermee wel vooral op de hoofdparking, niet op de zijparking.

  15. #55

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik kan me ook wel vinden in een heraangelegde parking met een aantal verbeterpunten:
    - duidelijke afscheiding van rij- en wandelstroken
    - meer proper groen
    - meer signalisatie

    Ik doel hiermee wel vooral op de hoofdparking, niet op de zijparking.
    Volop hiermee akkoord.
    Ik bedenk me juist ook dat de zijparking een goed stuk grond zou zijn om een hotel op te bouwen. Misschien laten ze dat gebied bewust braak liggen.

  16. #56

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Volop hiermee akkoord.
    Ik bedenk me juist ook dat de zijparking een goed stuk grond zou zijn om een hotel op te bouwen. Misschien laten ze dat gebied bewust braak liggen.
    Ik heb hier ook al aan gedacht, met daarbij eventueel een ondergrondse parking of parkeertoren voor de hotelgasten. Een kleinschalig vakantiepark met enkele lodges zou hier ook perfect kunnen.

    Maar volgens mij laten ze het ook braak liggen om te verhuren aan externe partijen. Vorig jaar (2018) hebben er bij mijn weten 2 festivals plaatsgevonden op de parking van Walibi, dus ik vermoed op dat braakliggend stuk grond en niet op de eigenlijke parkeerplaatsen.

  17. #57

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)



    Ik ben benieuwd!

    Bron: Walibi Belgium

  18. #58

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Tja, op zich moeten ze wel met nieuws buiten komen, gezien de aard van de werken lijkt het me logisch dat ze dit af hebben als het park opengaat. Daarom niet de darkride (al kan dat perfect gezien ze het gebouw reeds hadden staan), maar de rest zou toch best 'af' zijn, anders heb je een volledig verstoorde verdeling van de bezoekers als ze nog niet door het nieuwe themagebied kunnen.

    Enige wat ik nog altijd raar vind, en nog geen antwoord op gevonden heb. Wat gaat er met Radja River en Paleis van de Geest gebeuren? Deze attracties staan op het masterplan ingetekend in de Aziatische zone, maar hebben geen link met Bollywood en staan er ook te ver van af.

  19. #59

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Enige wat ik nog altijd raar vind, en nog geen antwoord op gevonden heb. Wat gaat er met Radja River en Paleis van de Geest gebeuren? Deze attracties staan op het masterplan ingetekend in de Aziatische zone, maar hebben geen link met Bollywood en staan er ook te ver van af.
    Radja River zou normaal dichter naar het park toe worden getrokken door een extra helling te bouwen naar de ingang die net naast het vliegend tapijt zou uitkomen. Dit zeiden ze toen ze de eerste keer hun masterplan voorstelden en staat op de concept art voor die zone. Wat er met Paleis van de Geest zal gebeuren is me wat een raadsel. Volgens mij zal deze wel binnen de bestaande zone blijven bestaan met misschien hier en daar wat onderhoud, maar toch jammer dat deze attractie zo ver van dat plein ligt.

  20. #60

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Erratic Dark Ride (Bollywood)

    Het blijkt louter een PR stunt te zijn:

    "POPCORN INVASIE! Kom zaterdag 19 januari 2019 naar Wijnegem - Shop Eat Enjoy en vier samen met Walibi Belgium Wereldpopcorndag! Een klein voorproefje van wat het seizoen 2019 in petto heeft!"
    -> https://www.facebook.com/events/5355...cUwA&__tn__=-R
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •