Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Mij stoort het eerlijk gezegd absoluut niet dat hij het plein nogal domineert. Hij staat daar prima Ik moet er wel bij zeggen dat mijn eerste bezoek aan Walibi uit 2003 dateert dus ik heb de Ali-baba-zone zelf nooit zonder Cobra gezien. (Nutteloos detail: Cobra is zo goed als zeker de allereerste attractie die ik ooit deed in Walibi.)
Mee eens, ik vind hem juist knap staan daar. Alleen is het wat jammer dat het enkel een zigzagwachtrij is op dat plein.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Jullie voorspelling komt uit: de tent is weg. Ergens wel jammer, want daarmee verdwijnt de laatste verwijzing naar het allereerste kleurenschema van de Cobra Wat zou Walibi nu met dat zeildoek gedaan hebben?
Ik vermoed recht de container in... Dat zeil hing er al zeer lang op en is volgens mij echt smerig geworden door de jaren heen. Dit valt misschien niet meteen op als je in de Cobra zit, maar als je het wegneemt zal je dit wel opmerken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
Mij is het ook niet duidelijk of dit reeds definitieve kleuren zijn. Momenteel vind ik het resultaat niet lelijk, maar wel nogal flets/bleekjes. Belangrijk is vooral dat de nieuwe kleuren goed bij de rest van de zone zullen passen. Daarom wil ik dit pas beoordelen als alles af is (naast het feit dat foto's sowieso niet altijd een correcte indruk geven).
Ik denk het niet. Zoals eerder gezegd is het bleke een grondlaag. Op de concepts zie je fellere kleuren, en die zouden ook veel beter passen bij Bollywood. Nog even afwachten dus