Ook ik was vandaag in - hoe kan het ook anders - Walibi Belgium. Ook hier een enorm positieve indruk over het park. Het lag er goed bij, niet enorm veel last van storingen (zeker niet in vergelijking met de vorige jaren), zeer vriendelijk personeel en een heerlijke sfeer!

Ik ging meteen richting Karma World en mijn indruk is zeer positief. De theming is prachtig en Cobra straalt met zijn nieuwe kleuren. Ook het restaurant en zelfs de toiletten zien er zeer goed uit. Het terras was inderdaad eerder kaal, maar daar ergerde ik me persoonlijk niet enorm aan. Ik heb er zelf niet gegeten omdat ik lunch bij me had, maar heb er toch een klein beetje spijt van, want het voedsel - in thema - zag er heerlijk uit. Enkele fotootjes ter aanvulling:









Al snel opende Popcorn Revenge - ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij vandaag al zou openen. Na vijf rondjes heb ik er nog steeds niet genoeg van en ontdek ik nog elke keer nieuwe details. De attractie is niet enorm groot of lang, maar hetgeen wat ze ermee gedaan hebben is fantastisch! Ik ben zeer enthousiast en mijn verwachtingen zijn ruim overtroffen! Video en foto's:









Zoals hierboven al aangegeven: aan Fun World was nog heel wat werk, al zagen we de bouw van Fun Pilot letterlijk vooruitgaan gedurende de dag.





Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
De nieuwe kleuren van Cobra vind ik er op foto mooi maar ook een beetje raar uitzien. Maar ik neem aan dat hij goed in het nieuwe gebied past?
Dat vond ik in het begin ook een beetje, maar in het echt past het perfect in de zone!