X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 15 van de 19 EersteEerste ... 51314151617 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 300 van de 374
  1. #281

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Enkele zonnige kiekjes van Cobra die ik vandaag nam:

    Naam:     362113A6-44C5-4470-926F-944E10B2E35F.jpeg
Bekeken:  1725
Groote:   1,99 MB

    Naam:     3003E98B-430F-43E7-BEAE-116BB78FFA4C.jpeg
Bekeken:  1540
Groote:   1,61 MB

    Naam:     58DADE58-183B-4B01-8D3E-7318AEF77573.jpeg
Bekeken:  1760
Groote:   1,84 MB

    Ik maakte overigens nog een onride van Tutankhamon in zijn huidige staat (helaas lieten de vuureffecten het vandaag terug afweten):



    En *spoiler allert* een onride van Popcorn Revenge!:

    Laatst gewijzigd door etwien; 15-04-19 om 20:14.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #282

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Leuke foto's! Het gebied straalt natuurlijk extra bij mooi weer! Ben eens benieuwd om het te zien vrijdag.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  3. #283

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Prachtige foto's, vooral die eerste. Alsof het ergens in Florida ofzo getrokken is

  4. #284

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    De kleur van de trein van Cobra past wonderwel tegen een azuurblauwe hemel en bepaalde gevels van Karma World.
    Het plaatje klopt. Knap werk Walibi Belgium!

  5. #285

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Idd echt een prachtige foto, die eerste. Mochten buitenlandse fora ook een raad-het-plaatje-spel hebben, ik denk niet dat iemand raadt dat hij in ons land genomen is.

    Ik heb altijd gezegd dat ik Cobra misplaatst vind en hem liever zag verdwijnen, maar ze zijn er verdorie goed in geslaagd om hem te doen schitteren... De zone straalt echt, mét Cobra. Wat een enorme upgrade. Ik ga er misschien toch nog van houden. Petje af!

  6. #286

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Als ik het zo hoor wint er volgend jaar een Boomerang de DTPA voor beste achtbaan 🤔😉

  7. #287

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WinneR Bekijk Berichten
    Als ik het zo hoor wint er volgend jaar een Boomerang de DTPA voor beste achtbaan ����
    Zo’n vaart zal het nu ook niet lopen, hoogstwaarschijnlijk gaat Bobbejaanland 2 jaartjes met die titel lopen dankzij hun nieuwe “flurry”, waarna Walibi terugslaat met hun Mega Coaster, dit totdat ooit een Belgisch park nog een titanium ballen heeft om die te overklassen.

    Feit is wel dat Cobra een pak meer sexappeal heeft in vergelijking met voorheen. Tot vorig jaar stond Cobra er maar te staan in dat triestige hoekje zonder enige vorm van flair, en gaf de baan echt de indruk er gewoon te zijn neergeploft. Nu straalt de baan in een dijk van een themazone met een origineel geslaagd kleurenpallet, tropisch groen en meer sfeer dan ooit te voren. De upgrade van de gevel aan het voormalige Ali Baba gebouw/huidig Popcorn Revenge zorgt ook dat de baan er een pak minder neergegooid bij staat.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  8. #288

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WinneR Bekijk Berichten
    Als ik het zo hoor wint er volgend jaar een Boomerang de DTPA voor beste achtbaan ����
    Shuttle, geen Boomerang Ik gok echt wel op Fury voor die prijs.

  9. #289

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Intussen regent het al bijna de volle 2 weken klachten via alle mogelijke mediums over het absurd lange aanschuiven aan zowel de bagagecontrole, de kassa’s, de infobalie, de guest info als de ingang van het park, idem voor Aqualibi. Zeer eigenaardig dat men hier niet spoedig verbetering aanbrengt, want een goeie eerste indruk maak je op deze manier alvast al niet ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  10. #290

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Intussen regent het al bijna de volle 2 weken klachten via alle mogelijke mediums over het absurd lange aanschuiven aan zowel de bagagecontrole, de kassa’s, de infobalie, de guest info als de ingang van het park, idem voor Aqualibi. Zeer eigenaardig dat men hier niet spoedig verbetering aanbrengt, want een goeie eerste indruk maak je op deze manier alvast al niet ...
    Die infobalie en het afhalen van abonnementen was vorig jaar ook al een ramp

  11. #291

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Die infobalie en het afhalen van abonnementen was vorig jaar ook al een ramp
    Inderdaad! Ik heb vorig jaar een abonnement laten aanmaken, ergens aan het einde van de zomer. Er stonden ongeveer 10 mensen voor mij en ik heb meer dan 3 kwartier gewacht!!!
    Wenn das Glück an eure Tür klopft, versäumt nicht zu öffnen

  12. #292

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Die infobalie en het afhalen van abonnementen was vorig jaar ook al een ramp
    Klopt, en het lijkt dit jaar enkel nog erger zijn geworden. De bagagecontrole zou slechts met 1 duo extra controleurs al een pak sneller en efficiënter kunnen verlopen.

    Ik krijg van vrienden en kennissen zeer vaak vragen over het park waar ik ook niet altijd correct kan op antwoorden gesteld omdat men oftewel er online geen informatie over vind, men via e-mail of Facebook geen antwoord krijgt en de enkelen die telefonisch proberen het park te bereiken komen vaak ook van een kale reis terug. De keren (als ik al iemand aan de lijn kreeg) dat ik de afgelopen jaren telefonisch misgeïnformeerd ben geweest is helaas ook al niet meer op 2 handen te tellen.

    Het lijkt er op dat men daar in Waver op elk gebied met een hardnekkig communicatieprobleem zitten, maar veel moeite om hier verbeteringen toe te passen doet men precies toch ook niet ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #293

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Dat is typisch Walibi en zal helaas nooit veranderen vrees ik. Qua abonnementen kan ik aanraden gewoon om 9u15 toe te komen, dan ben je als eerste aan de beurt en heb je om 9u35 je abo's in handen.

    Voor de rest heb ik eigenlijk weinig tot geen klagen, ben er dit jaar toch al een paar keer geweest. Eenmaal in het park gaat alles supervlot, personeel is heel vriendelijk, capaciteit ligt overal zeer hoog, park ligt er goed bij...

    In Delhi'cious is bij een menu nu overigens dessert inbegrepen, waardoor ik die prijzen nu wel OK vind.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

  14. #294

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Dat is typisch Walibi en zal helaas nooit veranderen vrees ik. Qua abonnementen kan ik aanraden gewoon om 9u15 toe te komen, dan ben je als eerste aan de beurt en heb je om 9u35 je abo's in handen.
    Dan hebben ze daar per direct nood aan een Communication Manager en een Customer Care Officer, en indien ze die al hebben per direct beiden vervangen, want op deze manier verdient Walibi echt geen stijgend aantal bezoekers.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Voor de rest heb ik eigenlijk weinig tot geen klagen, ben er dit jaar toch al een paar keer geweest. Eenmaal in het park gaat alles supervlot, personeel is heel vriendelijk, capaciteit ligt overal zeer hoog, park ligt er goed bij...
    Dat klopt dan weer wel. Het personeel is een stuk vriendelijker geworden en het werktempo ligt, en zeker bij de attracties, zeer hoog. Qua netheid ligt het park er ook onberispelijk bij.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Delhi'cious is bij een menu nu overigens dessert inbegrepen, waardoor ik die prijzen nu wel OK vind.
    Ik vond de prijs anders niet verkeerd, maar dit maakt het er enkel beter op. Op de website van Walibi staat overigens nog een mooie korting voor een menu in Delhi’cious!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  15. #295

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik krijg van vrienden en kennissen zeer vaak vragen over het park waar ik ook niet altijd correct kan op antwoorden gesteld omdat men oftewel er online geen informatie over vind, men via e-mail of Facebook geen antwoord krijgt en de enkelen die telefonisch proberen het park te bereiken komen vaak ook van een kale reis terug. De keren (als ik al iemand aan de lijn kreeg) dat ik de afgelopen jaren telefonisch misgeïnformeerd ben geweest is helaas ook al niet meer op 2 handen te tellen.
    Als ik dit zo lees, dan wil ik precies niet weten hoe vaak jij een park lastig valt met jouw prangende vragen...

  16. #296

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WinneR Bekijk Berichten
    Als ik dit zo lees, dan wil ik precies niet weten hoe vaak jij een park lastig valt met jouw prangende vragen...
    Vertel mij even waarom deze nutteloze reactie ook maar ergens relevant is?

    Ik ben ook nog steeds een bezoeker als een ander (paying customer), en als je net zoals Walibi Belgium zo onwaarschijnlijk onduidelijk bent over vele dingen en veel info niet of slechts half terug te vinden is, dan kan je inderdaad af en toe vragen krijgen als bedrijf. Met jou ingesteldheid zou ik alvast niet gaan werken op een klantendienst ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  17. #297

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    veel info niet of slechts half terug te vinden is
    Zo vroeg ik mij onlangs af wat nu ook al weer de prijs was van een parkingticket, en ik slaagde er maar niet in om het terug te vinden op de website.

  18. #298

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Afgelopen zaterdag (20/04) was het om 15u30 maar 10min wachten om een abonnement te laten aanmaken. Voor mij was het dus wel een aangename verrassing in vergelijking met vorig jaar

  19. #299

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 8banen Bekijk Berichten
    Zo vroeg ik mij onlangs af wat nu ook al weer de prijs was van een parkingticket, en ik slaagde er maar niet in om het terug te vinden op de website.
    Staat op de route-pagina: https://www.walibi.be/nl/info/route
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  20. #300

    Re: [Walibi Belgium] 2019 - Karma World + Fun World

    Gisteren even langs geweest om m'n abonnement op te pikken, in m'n eentje op de terugweg van een weekendje Ardennen. Ik heb even wat puntjes opgelijst omdat het anders een te lange brok tekst zou worden.

    Positieve punten:
    - 0 minuten wachttijd om m'n abo op te pikken (rond 11u00)
    - Personeel was overal erg vriendelijk
    - De nieuwe zone ziet er écht wel goed uit. Tweede jaar op rij dat Walibi me positief verrast. Dit stemt hoopvol voor de toekomst!
    - Parking 'slechts' € 8 ipv € 10 als je voor 15u00 koopt. Je hoeft niet voor 15u00 weg te rijden (al heb ik dat wel gedaan en stonden de slagbomen gewoon open, maar dat terzijde).
    - Popcorn Revenge is tof! Op zich is het ook niet meer dan een opvulattractie, maar wel eentje die ik vaak zal aandoen als ik Walibi bezoek.
    - Het eten in Delhi'cious is mijn favoriet in het Belgische pretparklandschap. Met dessert erbij is de prijs ook gewoon goed.
    - CoT ziet er top uit! Ik ben geen kenner, dus durf niet zeggen of 'alle' effecten werken, maar ik had wel de indruk dat er meer werkte dan ik ooit gezien heb in de afgelopen 15 jaar.
    - De Walibi-app is leuk en functioneel, hoewel zeker (nog) niet 100% accuraat qua wachttijden (maar in welk park is dat wel het geval?)
    - Het park lag er erg netjes bij.
    - Ik heb op enkele weken tijd BJL en Walibi bezocht op een zonnige dag. BJL had me al aangenaam kunnen verrassen, maar Walibi speelt tegenwoordig toch echt wel in een categorie hoger, wat mij betreft!

    Minpunten:
    - De opsplitsing bij Popcorn Revenge en CoT is ronduit zinloos zoals ze nu is aangelegd en wordt aangepakt, waardoor het eerder lichte irritatie opwerkte bij mij als single bezoeker.

    Vaststellingen:
    - Cobra lijkt plots terug een stuk populairder in de nieuwe zone, de wachttijden waren er een stuk hoger dan ik me herinnerde
    - Karma World loopt op het middaguur leeg. Popcorn Revenge had om half 1 geen wachtrij (terwijl het toch best druk was) en bij Delhi'cious stond ook letterlijk niemand, terwijl half 1 mij een piekmoment lijkt om te eten...
    - Ik dacht hier gelezen te hebben over een single rider bij Tiki Waka, maar kon die niet meteen vinden?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •