X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 34 van de 34
  1. #21

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Mooie bouwfoto:



    Foto: Nick Jespers
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #22

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Ok, feit
    Maar ik bedoel eerder nog iets tussenin.

    Deze woodie is nu zo precies een thrill attractie tussen kinderattracties. Hopelijk komen er snel dan wat meer familieattracties bij, zodat niet enkel de ouders deze moeten berijden

  3. #23

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Het station met theming is al zeer vergevorderd. 29 juni gaat de baan al open, naam van de baan: Weerwolf.

    Laatst gewijzigd door yelle8; 12-06-19 om 19:52.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #24

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Naam van de baan: Weerwolf.
    😂 Oh boy #origineel

  5. #25

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WinneR Bekijk Berichten
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    naam van de baan: Weerwolf.
    😂 Oh boy #origineel
    Misschien is dit de trigger voor Walibi om Weerwolf groots aan te pakken als ze het gebied verbouwen (retracking, New Orleans thema, andere naam)

    Ik begrijp de link wel niet naar deze baan, heeft Studio 100 iets gemaakt met een weerwolf in, of hebben ze daar in Polen een of andere film of serie die daarrond draait? Want deze naam (en bijhorend thema) is nu wel volledig on-Plopsa vind ik.

  6. #26

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik begrijp de link wel niet naar deze baan, heeft Studio 100 iets gemaakt met een weerwolf in, of hebben ze daar in Polen een of andere film of serie die daarrond draait? Want deze naam (en bijhorend thema) is nu wel volledig on-Plopsa vind ik.
    Studio 100 heeft de serie "De Nachtwacht" geproduceerd dat wel dit thema aansnijdt, een van de personages heet zelfs letterlijk 'Wilko'.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  7. #27

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Studio 100 heeft de serie "De Nachtwacht" geproduceerd dat wel dit thema aansnijdt, een van de personages heet zelfs letterlijk 'Wilko'.
    Amai, ik word oud �� Ik heb nog geen enkele aflevering van Nachtwacht gezien, ken de serie enkel van naam ?n er is geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om die serie te gaan kijken. Maw, totaal niet in de doelgroep van Studio 100. Maar het verklaart wel de keuze, althans als de serie ook uitgebracht is in Polen?

  8. #28

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Amai, ik word oud �� Ik heb nog geen enkele aflevering van Nachtwacht gezien, ken de serie enkel van naam ?n er is geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om die serie te gaan kijken. Maw, totaal niet in de doelgroep van Studio 100. Maar het verklaart wel de keuze, althans als de serie ook uitgebracht is in Polen?
    Ze hebben hier voor een "kind-vriendelijke" versie van het thema van Sky Scream in Holiday Park gekozen. Het is een thema dat los staat van een Studio 100 personage. Bijvoorbeeld zoals de Dino Splash in de Panne en het luchtvaart themagebied in Holiday Park

  9. #29

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Penguin123 Bekijk Berichten
    Ze hebben hier voor een "kind-vriendelijke" versie van het thema van Sky Scream in Holiday Park gekozen. Het is een thema dat los staat van een Studio 100 personage. Bijvoorbeeld zoals de Dino Splash in de Panne en het luchtvaart themagebied in Holiday Park
    Die dino's zie ik binnenkort anders wel op TV verschijnen hoor, zeker nu ze bekend gemaakt hebben dat ook in Holiday Park een herthematisering van de rapid zal gebeuren.
    Sky Scream heb ik nooit echt goed begrepen, die attractie en het bijhorende thema is zo totaal verschillend van de rest van Studio 100, heel bizar vind ik dat.

    En het luchtvaartgebied was volgens mij de goedkoopste oplossing om die molens te plaatsen zonder ze via omwegen te koppelen aan een IP, kijk maar naar de Roxflyer, de link tussen de serie en die attractie heb ik ook nooit begrepen (of ben ik hier ook al te oud voor )

  10. #30

    Talking Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Hier nog enkele leuke concepten van de nieuwe coaster!

    Zo te zien krijgen we nog een winkel/bar en zal het mysterieus verlicht worden. Het idee achter de baan is een weerwolf die rond de bossen van Majaland zou zwerven en nu zou teruggekeerd zijn en het hout zou bekrast hebben. Vandaar het vervallen gebouw. 😉
    Plopsa heeft zelf een personage bedacht dus misschien krijgen we wel een extra figuur/looppop!
    Zelf word ik er enthousiaster over met de achtergrond en concepten. Ik ben benieuwd! Majaland postte vandaag zelf al een leuke visual!

    (bron: Majaland Kownaty)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen     

  11. #31

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Ik denk niet dat Nachtwacht bekend is in Polen, en dat hoeft wat mij betreft ook niet. Feit is wel dat ze de laatste jaren meer algemene thema's naar de parken brengen die niet meteen gekoppeld worden aan IP. Ik ben daar persoonlijk geen tegenstander van, maar hoop wel dat de mix hier en daar wel goed uitpakt.

    Als meest concrete voorbeeld wijs ik dan naar PDP, waar ik benieuwd ben naar het eindresultaat van de Dino Splash in zijn totale omgeving.

    Afgelopen weekend voor het eerst Plopsa Coo bezocht, en daar vond ik de Dino Splash er toch best knap uitzien. Ook hier heb je meerdere IP-loze attracties, welke toch ook weer een aparte, maar gezellige sfeer geven.

  12. #32

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Niet alleen holiday park krijgt een nieuwe splash battle en disko-Coaster...

    Naam:     71851055_380221639536886_1665602538025517056_o.jpg
Bekeken:  657
Groote:   614,3 KB

    Gelukkig heeft men voor de houten coaster wel een andere saus verzonnen.

    Naam:     61794562_2358786744405213_4555154872898420736_o.jpg
Bekeken:  751
Groote:   132,6 KB
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 07-10-19 om 17:01.

  13. #33

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Volgens mij hebben ze gewoon de tekeningen van PDP genomen en hier een ander logo en andere tekstballonnetjes op gekleefd.

  14. #34

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Volgens mij hebben ze gewoon de tekeningen van PDP genomen en hier een ander logo en andere tekstballonnetjes op gekleefd.
    Correct! Hier is de originele tekening:



    bron

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •