X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 34
  1. #1

    [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Het was al eerder bekend geraakt dat het nieuwste Plopsapark dat vandaag opent, Majaland Kownaty in Polen, al plannen heeft om in de toekomst fors uit te breiden met o.a. een houten achtbaan. Vandaag werd ook de eerste concept-art daarvoor bekendgemaakt.

    Laatst gewijzigd door yelle8; 29-09-18 om 20:03.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreiding woodie

    Dat ziet er geweldig uit !

  3. #3

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreiding woodie

    Op de openingsceremonie van het park zei CEO Steve van den Kerkhof het volgende: "We hebben momenteel 20 miljoen euro geïnvesteerd in de huidige in- en outdoorzone. Dat is nog maar de helft van het investeringsbedrag dat gepland staat. We zijn bijvoorbeeld al begonnen met een houten achtbaan te bouwen, maar er zullen nog meer attracties bijkomen. Die hebben we afgelopen week op EAS in Amsterdam gekocht. Alles moet er binnen nu en anderhalf jaar staan."
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreiding woodie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Op de openingsceremonie van het park zei CEO Steve van den Kerkhof het volgende: "We hebben momenteel 20 miljoen euro geïnvesteerd in de huidige in- en outdoorzone. Dat is nog maar de helft van het investeringsbedrag dat gepland staat. We zijn bijvoorbeeld al begonnen met een houten achtbaan te bouwen, maar er zullen nog meer attracties bijkomen. Die hebben we afgelopen week op EAS in Amsterdam gekocht. Alles moet er binnen nu en anderhalf jaar staan."
    En in de reportage van plopsa fans zei hij het tegenovergestelde dat ze niks gekocht hadden op EAS

  5. #5

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Ik vind de concept art er alvast leuk uitzien! Ik had ook ergens gelezen dat deze een neutraal thema zou krijgen, waardoor er dus geen Studio 100-theming mee gemoeid gaat. Benieuwd naar de overige attracties en plannen!

  6. #6

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik vind de concept art er alvast leuk uitzien! Ik had ook ergens gelezen dat deze een neutraal thema zou krijgen, waardoor er dus geen Studio 100-theming mee gemoeid gaat. Benieuwd naar de overige attracties en plannen!
    Er staat ook nog een log flume op de planning.

  7. #7

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Duck Rider Bekijk Berichten
    Er staat ook nog een log flume op de planning.
    Waar haal je die info? Ik las wel over een grote waterattractie, maar niets specifiek

  8. #8

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Waar haal je die info? Ik las wel over een grote waterattractie, maar niets specifiek
    Oh excuses verkeerd gelezen.

  9. #9

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Bouw van de houten achtbaan:





    Bron: Facebook Majaland Kownaty

  10. #10

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    De verticale constructie van de houten achtbaan:





    Bron: https://www.facebook.com/MajalandKownaty/

  11. #11

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Is er intussen nog nieuws over de andere nieuwe attracties? Of blijft het voorlopig enkel bij de Heidi woodie?

  12. #12

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Is er intussen nog nieuws over de andere nieuwe attracties? Of blijft het voorlopig enkel bij de Heidi woodie?
    Er staat nog een Water Attractie op de planning en de Woodie heeft een bepaald thema nog niet bekend geen Heidi voor de foto moet je even bovenaan aan dit topic kijken

  13. #13

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Duck Rider Bekijk Berichten
    Er staat nog een Water Attractie op de planning en de Woodie heeft een bepaald thema nog niet bekend geen Heidi voor de foto moet je even bovenaan aan dit topic kijken
    Het thema is al gedeeld hoor, enkel de naam nog niet.

    Naam:     1.jpg
Bekeken:  2649
Groote:   341,1 KB

  14. #14

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Ook de lifthill gaat de hoogte in:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #15

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Update:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  16. #16

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Intusssen raakte bekend dat de nieuwe achtbaan als Wilkolak door het leven zal gaan. Wilkolak is Pools voor Weerwolf. Het was eerder al bekend dat de achtbaan hier geen Heidi-thema krijgt, maar een neutraler spookyer thema. We mogen het dus gaan zoeken bij weerwolven.

    De opening is gepland voor juli 2019, met als streefdatum 1 juli. We kunnen dus al beginnen aftellen!

    Bron: Themeparkfreaks

  17. #17

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Ik kan er niet aan doen, maar ik krijg een Toverland gevoel. We bouwen een indoorpretpark voor kinderen. En na enkele jaren... h?, we bouwen een houten achtbaan. Er zal wel een strategie achter zitten, maar het staat toch haaks op alle andere attracties die er al staan.

    Het lijkt me ook niet zo te categoriseren binnen een bepaald Plopsa-Park. Voor een echt park zoals Holiday of PLopsaland is het park te klein en voor een park zoals Plopsa Indoor Hasselt, lijkt het met de komst van de houten achtbaan en al een uitgebreid buitengebied ook niet meer een overzichtelijk Indoor KinderPark te worden.

    Het valt ook op dat sommige attracties die normaal binnen staan, hier buiten staan. Denk maar aan de Bloemenmolen of een uitgebreide speeltuin. Ook opvallend: Het ballenbad en het playhouse zijn hier niet met elkaar verbonden zoals in Mayaland Indoor.

  18. #18

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jak Bekijk Berichten
    Ik kan er niet aan doen, maar ik krijg een Toverland gevoel. We bouwen een indoorpretpark voor kinderen. En na enkele jaren... h?, we bouwen een houten achtbaan. Er zal wel een strategie achter zitten, maar het staat toch haaks op alle andere attracties die er al staan.
    Er staat nog veel meer op de planning dan de woodie, is al van in het begin aangekondigd. Er is altijd sprake gewest van een volledig complex. Binnen de Plopsa groep willen ze Kownaty laten groeien tot een derde groot park naast De Panne en Holiday Park.

  19. #19

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Ik denk dat ze vooral begonnen zijn met een indoorpark, omdat dit weersbestendig is en ze het zo het hele jaar door kunnen openhouden. Meteen is dit ook een mooie test of een dergelijk park aanslaat in Polen, wat toch al weer kilometers verwijderd is van De Panne.

    Ook is een indoor park volgens mij als start up goedkoper dan een volwaardig outdoor park, maar zoals al aangegeven: van in het begin was aangekondigd dat ze het park verder wilden uitbreiden.

    Neen, ik denk dat ze een goede zet gedaan hebben op die manier, maar ik vraag me af of ze niet beter eerst een kindercoaster hadden geplaatst i.p.v. meteen een family thrill woodie...

  20. #20

    Re: [Majaland Kownaty] Toekomstige uitbreidingen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Neen, ik denk dat ze een goede zet gedaan hebben op die manier, maar ik vraag me af of ze niet beter eerst een kindercoaster hadden geplaatst i.p.v. meteen een family thrill woodie...
    De kindercoaster staat in de indoor he

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •