X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    [Herhseypark] grote uitbreinding 2020

    Het Amerikaanse park Herhseypark (het grootste onafhankelijke park van Noord-Amerika) gaat in 2020 flink uitbreiden. Niet alleen komt er een nieuw entreegebied met alle nodige poespas, ze zetten er a la Cedar Fair ook nog eens een dikke vette B&M bij die de hoogste, snelste en langste coaster van het park zal worden. Het hele aankondigingsfilmpje:




    Ik verwacht eigenlijk ergens dat die nadruk op hoogste, snelste en langste niet alleen op het park zelf doelt maar ook op alle B&M's wereldwijd. Met andere woorden: een nog grotere Fury 325?

  2. #2

    Re: [Herhseypark] grote uitbreinding 2020

    De baan zou 67 meter hoog worden. Toffe uitbreiding voor het park!

  3. #3

    Re: [Herhseypark] grote uitbreinding 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    De baan zou 67 meter hoog worden. Toffe uitbreiding voor het park!
    Eerlijk gezegd.. het is maar nét iets hoger en sneller dan Skyrush, maar wel met een beduidend saaiere layout (een hele rij camelbacks met af-en-toe een krachteloze bocht ertussen). Nu heeft B&M het voordeel van het comfort, gezien dat punt nogal berucht is bij Skyrush.

    Wellicht at B&M eens aan hun lengtebeperking kan sleutelen. Als ze die omlaag krijgen dan zou zo'n baan een prima family-thrill zijn, zeker in vergelijk met skyrush ernaast.

  4. #4

    Re: [Herhseypark] grote uitbreinding 2020

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Eerlijk gezegd.. het is maar nét iets hoger en sneller dan Skyrush, maar wel met een beduidend saaiere layout (een hele rij camelbacks met af-en-toe een krachteloze bocht ertussen).
    Goh... Laat je niet meteen bedriegen door wat camelbacks en (wat eruit ziet als) krachteloze bochten. Zo had ik van Mako niet veel meer verwacht dan een doorslagje van Silver Star. Maar na één ritje besefte ik snel dat het waarschijnlijk de beste baan is van Orlando...

  5. #5

    Re: [Herhseypark] grote uitbreinding 2020

    En de baan is klaar! Ook de testritjes draaien vlotjes:


  6. #6

    Re: [Herhseypark] grote uitbreinding 2020

    Normaliter zien de testritten van een B&M er erg traag uit. Maar deze vliegt écht door zijn baan heen.

    T-Bo noemde hierboven Mako al, en die heb ik een maand later zelf mogen testen. Het lijkt er inderdaad op dat B&M eindelijk begrepen heeft wat Airtime is.

    Nu lijkt Candymonium mij wel een behoorlijk kort baantje te zijn voor zijn type. Maar dat mag de pret niet drukken. Liever een korte baan die van voor tot achteren goed is, dan een lange, saaie baan.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •