X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14
  1. #1

    [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Beste forumleden,

    Ook dit jaar weer nodigt Pretparken.be jullie in naam van Walibi Belgium uit op hun jaarlijkse fandag! Het evenement zal plaatsvinden op zaterdag 20 oktober 9u00 tot 22u00 met o.a. een ontbijt, extra ride time en andere extra's. Ook zullen er weer tickets en RIP-passes tegen voordelige prijzen gekocht kunnen worden.

    ► Inschrijven kan op: http://pretparken.be/walibifanday
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #2

    Re: [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Aha, hier zat ik op te wachten

    Ik heb mij zojuist ingeschreven. Nog een paar vraagjes:

    1) Mijn ticket en RIP Pass zullen dus klaarliggen aan de kassa. Moet ik mijn identiteitskaart meenemen en laten zien om deze te kunnen afhalen aan de kassa?

    2) Ik ga met de trein en stap op in het station van Heverlee. Zijn er nog mensen die per trein komen? Ik heb op de site van de NMBS wel al gezien dat de trein van 22u30 ook de allerlaatste van de dag is, dus bij de terugreis mogen we deze niet missen
    Once you sit back, you never go back.

  3. #3

    Re: [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Aha, hier zat ik op te wachten

    Ik heb mij zojuist ingeschreven. Nog een paar vraagjes:

    1) Mijn ticket en RIP Pass zullen dus klaarliggen aan de kassa. Moet ik mijn identiteitskaart meenemen en laten zien om deze te kunnen afhalen aan de kassa?

    2) Ik ga met de trein en stap op in het station van Heverlee. Zijn er nog mensen die per trein komen? Ik heb op de site van de NMBS wel al gezien dat de trein van 22u30 ook de allerlaatste van de dag is, dus bij de terugreis mogen we deze niet missen
    Hey Azmidiske, er zal een vertegenwoordiger zijn van Pretparken.be aan een van de kassa's (wellicht in de buurt van kassa 2) waar je je kan aanmelden om de tickets op te halen. Je ID heb je niet nodig. Tot dan!
    Laatst gewijzigd door yelle8; 05-10-18 om 20:19.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #4

    Re: [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Aha, hier zat ik op te wachten

    Ik heb mij zojuist ingeschreven. Nog een paar vraagjes:

    1) Mijn ticket en RIP Pass zullen dus klaarliggen aan de kassa. Moet ik mijn identiteitskaart meenemen en laten zien om deze te kunnen afhalen aan de kassa?

    2) Ik ga met de trein en stap op in het station van Heverlee. Zijn er nog mensen die per trein komen? Ik heb op de site van de NMBS wel al gezien dat de trein van 22u30 ook de allerlaatste van de dag is, dus bij de terugreis mogen we deze niet missen
    Ik zal ook in die trein zitten maar al vanuit Leuven, die zal wel vol zitten met fans.
    - Memento Mori -

  5. #5

    Re: [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Ik zie trouwens dat er geen presentatie van hun toekomstplannen meer bij zit... best jammer
    - Memento Mori -

  6. #6

    Re: [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis8baan Bekijk Berichten
    Ik zie trouwens dat er geen presentatie van hun toekomstplannen meer bij zit... best jammer
    9.00 - 10.00: Breakfast in Exotic World
    Enjoy a delicious breakfast and discover all the novelties Walibi Belgium offers for halloween and for the next season.

  7. #7

    Re: [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Ook weer ingeschreven! Vorig jaar was het weer een toppertje!!

  8. #8

    Re: [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    9.00 - 10.00: Breakfast in Exotic World
    Enjoy a delicious breakfast and discover all the novelties Walibi Belgium offers for halloween and for the next season.
    Woops, overheen gelezen blijkbaar
    - Memento Mori -

  9. #9

    Re: [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Ik ging eigenlijk een jaartje overslaan, maar nu de uitnodiging er is heb ik bedacht dat ik deze kans beter toch niet laat schieten. En dat ik Tiki Waka toch in het openingsjaar op mijn teller moet kunnen zetten. Opnieuw present dus

  10. #10

    Re: [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Opgelet: Het tijdstip om je 's morgens op de fandag aan te melden en/of tickets op te halen is gewijzigd van 8u30 naar 8u45! Hieronder vind je het juiste, nieuwe programma van de Walibi Fanday:

    Nieuw programma fandag:

    8.45 – 09.00: Aanmelden en tickets ophalen bij kassa 2
    Let op: het programma van de fandag begint stipt om 9u, wees dus op tijd!

    9.00 – 10.00: Breakfast in Exotic World
    Enjoy a delicious breakfast and discover all the novelties Walibi Belgium offers for halloween and for the next season.

    10.00 – 10.30: Tiki-Waka & Challenge of Tutankhamon Privilege
    Get the opportunity to ride Tiki-Waka & Challenge of Tutankhamon without waiting.

    12.30 – 13.00: Black Rose Preview
    Discover the new haunted house Black Rose before opening.

    16.00 – 16.30: Mystica by Aaron Crow
    See you at the Amphitheater for a mystical show by Aaron Crow (America's got talent).

    22.00: Park closing


    ► Inschrijven kan op: http://pretparken.be/walibifanday
    Laatst gewijzigd door yelle8; 08-10-18 om 20:13.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  11. #11

    Re: [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Ik kijk er al naar uit!

  12. #12

    Re: [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Ook ik ben er dit jaar opnieuw bij! Zin in!
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  13. #13

    Re: [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Ik heb zondag betaald via overschrijving, maar nog geen bevestigingsmail gekregen. Hoe lang duurt het ongeveer voordat we die ontvangen?
    Niet om opdringerig te zijn, ik wil gewoon zeker weten dat ik niets verkeerd heb gedaan

    EDIT: mail is vandaag toegekomen
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 10-10-18 om 15:57.
    Once you sit back, you never go back.

  14. #14

    Re: [Walibi Belgium] Inschrijving Walibi Belgium Fanday 2018

    Morgenavond sluiten de inschrijvingen, daarom even een herinnering voor degenen die nog graag zouden deelnemen aan de Walibi Fanday op 20 oktober 2018!

    ► Inschrijven kan op: www.pretparken.be/walibifanday
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •