Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: [Dennlys Parc] 2019

[Dennlys Parc] 2019

Het Franse pretpark Dennlys Parc is elk jaar het park verder aan het opwaarderen met nieuwe themagebieden en attracties.

Ook volgend jaar zal het park fors uitpakken.
    Hieronder een overzicht:

* Nieuwe attractie: Harakiri van Preston&Barbieri (4 glijbanen), dewelke naast de rollercoaster Le Furio zal gebouwd worden.

Foto: Preston&Barbieri

* Oprichting van een nieuwe Mexicaanse themazone.

De attractie desperado 4D zit reeds in een Mexicaans kleedje.

Deze zone zal nu verder opgesmukt worden. Het kindertreintje Rio Grande zal ook tevens naar deze zone verplaatst worden.

De attractie Le Pedal'haut zal deze zone dan weer verlaten om te verhuizen naar het eerder opgebouwde middeleeuwse gebied.

* De attractie les choupettes (oude draaimolen) zal het park verlaten. Mogelijk wordt deze vervangen door een nieuwe attractie (ook kleintjes).

* Verder kijkt het park om de openingsuren te verlengen en het parkoppervlak uit te breiden.

Bron: https://www.facebook.com/parksview/

Re: [Dennlys Parc] 2019

Mooie uitbreidingsplannen. Leuk om te lezen dat ze naast uit te breiden, ook denken hoe ze het huidige park kunnen optimaliseren.
    Mit Liebe Gemacht!

Ik ben deze zomer eens geweest en heb er een leuke dag gehad, maar vond ook dat het park aan de kleine kant is. Een uitbreiding is dus zeker welkom! Het park zag er wel sfeervol uit, en ik denk dat deze aanpassingen zeker ten goede zullen komen!

Ik hoop ook dat ze erin slagen het park verder uit te breiden buiten de parkgrenzen heen, zodat het park verder kan groeien de komende jaren. Keep up the good work!

Heerlijk om dit parkje te zien uitbreiden! Ik ben er geweest in 2017 en vond het een enorm charmant en gezellig park, maar inderdaad wel vrij klein. Ik ben dan ook blij te lezen dat ze denken aan de parkgrenzen uitbreiden.
    Coastercount: 260
    Live a life you will remember!

Forum Rechten