X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 11 van de 11

Onderwerp: [Dennlys Parc] 2019

  1. #1

    [Dennlys Parc] 2019

    Het Franse pretpark Dennlys Parc is elk jaar het park verder aan het opwaarderen met nieuwe themagebieden en attracties.

    Ook volgend jaar zal het park fors uitpakken.
    Hieronder een overzicht:

    * Nieuwe attractie: Harakiri van Preston&Barbieri (4 glijbanen), dewelke naast de rollercoaster Le Furio zal gebouwd worden.


    Foto: Preston&Barbieri

    * Oprichting van een nieuwe Mexicaanse themazone.

    De attractie desperado 4D zit reeds in een Mexicaans kleedje.

    Deze zone zal nu verder opgesmukt worden. Het kindertreintje Rio Grande zal ook tevens naar deze zone verplaatst worden.

    De attractie Le Pedal'haut zal deze zone dan weer verlaten om te verhuizen naar het eerder opgebouwde middeleeuwse gebied.

    * De attractie les choupettes (oude draaimolen) zal het park verlaten. Mogelijk wordt deze vervangen door een nieuwe attractie (ook kleintjes).

    * Verder kijkt het park om de openingsuren te verlengen en het parkoppervlak uit te breiden.

    Bron: https://www.facebook.com/parksview/

  2. #2

    Re: [Dennlys Parc] 2019

    Mooie uitbreidingsplannen. Leuk om te lezen dat ze naast uit te breiden, ook denken hoe ze het huidige park kunnen optimaliseren.

  3. #3

    Re: [Dennlys Parc] 2019

    Ik ben deze zomer eens geweest en heb er een leuke dag gehad, maar vond ook dat het park aan de kleine kant is. Een uitbreiding is dus zeker welkom! Het park zag er wel sfeervol uit, en ik denk dat deze aanpassingen zeker ten goede zullen komen!

    Ik hoop ook dat ze erin slagen het park verder uit te breiden buiten de parkgrenzen heen, zodat het park verder kan groeien de komende jaren. Keep up the good work!

  4. #4

    Re: [Dennlys Parc] 2019

    Heerlijk om dit parkje te zien uitbreiden! Ik ben er geweest in 2017 en vond het een enorm charmant en gezellig park, maar inderdaad wel vrij klein. Ik ben dan ook blij te lezen dat ze denken aan de parkgrenzen uitbreiden.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #5

    [Dennlys Parc] 2019

    Het noord-Franse park aan de Leie heeft op facebook aangekondigd dat ze ook volgend jaar een nieuwe attractie gaan bouwen. Er is nog meer nieuws, want ondertussen is het park aan een retracking bezig van Le Nitro:







    Wat mij betreft erg welkom, want in 2012 vond ik dit al een behoorlijk brute baan en toen was die nog relatief nieuw...

  6. #6

    Re: [Dennlys Parc] 2019

    Ik heb Nitro in 2017 gedaan en vond hem echt niet genietbaar. De rechte stukken waren oké, maar de bochten waren enorm ruw en er zaten verschrikkelijke knikken in. Hopelijk is het na de retrack een stuk beter.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  7. #7

    Re: [Dennlys Parc] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik heb Nitro in 2017 gedaan en vond hem echt niet genietbaar. De rechte stukken waren oké, maar de bochten waren enorm ruw en er zaten verschrikkelijke knikken in. Hopelijk is het na de retrack een stuk beter.
    en die vond ik dan weer enorm plezant om te doen ga terug op king kruipen gij!

  8. #8

    Re: [Dennlys Parc] 2019

    die retrack is inderdaad broodnodig, want de knikken in de baan waren ver van aangenaam. Waarschijnlijk volgend voorjaar eens gaan testen zie .

  9. #9

    Re: [Dennlys Parc] 2019

    Idem, ik heb hem afgelopen zomer gedaan en vond het ook de minst genietbare achtbaan daar. Het was met momenten zelfs pijnlijk, vooral door de rare knikken. Ik denk dat als ze die eruit halen, dat hij zo al een stuk beter zal zijn. Blij dat ze ook de andere attracties niet vergeten naast de nieuwigheden. Goed bezig daar!

  10. #10

    Re: [Dennlys Parc] 2019

    Bevestiging dat Dennlys Parc in 2019 zal uitbreiden met 2 nieuwe attracties...



    Bron: Newsletter Dennlys Parc

  11. #11

    Re: [Dennlys Parc] 2019

    De laatste hand wordt gelegd aan de 2 nieuwe attracties 'Aero Mexico' en 'Azteca':



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •