X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 10 van de 10
  1. #1

    Verkiezingen (100% a-politieke poll)

    In dit landje is er opkomstplicht. Niet opdagen kan je harde valuta kosten. En met nog wat meer pech, ben je uitverkozen als bijzitter: een hele zondag no de wup in ruil voor €20 en wat oudbakken pistolets.

    En die zogenaamde "democratische hoogdag" gebeurt in Belgenland altijd op een zondag. Behalve die ene zwarte uit 1991, betreft het steeds een zondag in mei, juni of oktober, dus in het pretparkseizoen. Die dagen zijn voor de parken dus minder winstgevend of zelfs verlieslatend, maar dat zal mij worst wezen. Verkiezingen betekent dus ook gegarandeerde kalmte in elk Belgisch pretpark.

    Een poll zonder vaste opties, maar wie heeft - precies omwille van bovenstaande opportuniteit - pretparkplannen op 14 oktober, of koestert mooie pretpark-herinneringen aan eerdere verkiezingsdagen? Of heb je het dan toch al verrassend druk geweten? Voor wie 14 oktober te vroeg komt: herkansing op 26 mei 2019.

  2. #2

    Re: Verkiezingen (100% a-politieke poll)

    Laat me mezelf wat belachelijk maken: ik plan een tripje Efteling op 14 oktober. Daar zal dus niet veel te profiteren zijn van minder volk. En nog maar hopen dat de stembureaus openen zonder technische panne.

    12 oktober 2012 verzilverden we met het gezin 4 Walibi Goldens. Een schot in de roos en hulde aan het park dat ze ondanks de voorspelde kalmte quasi full-operational waren, hier en daar misschien met maar één trein op de sporen.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 08-10-18 om 21:11.

  3. #3

    Re: Verkiezingen (100% a-politieke poll)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    In dit landje is er opkomstplicht. Niet opdagen kan je harde valuta kosten. En met nog wat meer pech, ben je uitverkozen als bijzitter: een hele zondag no de wup in ruil voor €20 en wat oudbakken pistolets.

    En die zogenaamde "democratische hoogdag" gebeurt in Belgenland altijd op een zondag. Behalve die ene zwarte uit 1991, betreft het steeds een zondag in mei, juni of oktober, dus in het pretparkseizoen. Die dagen zijn voor de parken dus minder winstgevend of zelfs verlieslatend, maar dat zal mij worst wezen. Verkiezingen betekent dus ook gegarandeerde kalmte in elk Belgisch pretpark.

    Een poll zonder vaste opties, maar wie heeft - precies omwille van bovenstaande opportuniteit - pretparkplannen op 14 oktober, of koestert mooie pretpark-herinneringen aan eerdere verkiezingsdagen? Of heb je het dan toch al verrassend druk geweten? Voor wie 14 oktober te vroeg komt: herkansing op 26 mei 2019.

    Geen plannen, want ik ben bij de uitverkorenen die moeten gaan bijzitten, laat die oudbakken pistolets maar komen grrr

  4. #4

    Re: Verkiezingen (100% a-politieke poll)

    Ik heb bij vorige gemeenteraadsverskiezingen, en dat ga ik nu weer doen wegens dezelfde redenen, een volmacht moeten geven aan mijn vader omdat ik aan het werken was in Plopsaland.

  5. #5

    Re: Verkiezingen (100% a-politieke poll)

    Ik zit in EP... Traumatica gaan vieren :P En het is te belachelijk voor woorden om die volmacht te krijgen. Jij moet u booking laten zien en dus geen probleem die staat op mijn naam. Mijn vrouw was ook geen probleem want we zijn getrouwd... Maar voor mijn schoonbroer was wel een probleem want zijn naam staat er niet oo?? lol Ofwel een booking maken op zijn naam ofwel naar politie gaan in rust om een papier dat je daar bent...

    Heb wel volmacht gegeven aan iemand. is het meestal rustig met verkiezingen?

  6. #6

    Re: Verkiezingen (100% a-politieke poll)

    Hier geen plannen op 14/10, maar wel op 13/10. Op 14/10 lijkt het me niet meer de moeite om nog ergens naartoe te rijden na het stemmen. Tenzij alles vlot verloopt...

  7. #7

    Re: Verkiezingen (100% a-politieke poll)

    Bij de laatste verkiezingen zaten we in Torremolinos en hoefde ik gelukkig niet te gaan. Deze keer is het spijtig genoeg België maar zal het een dagje Walibi worden. Het zal die dag overal toch alleen maar over die verkiezingen gaan, in een pretpark heb je daar nog het minst last van. Gemeentepolitiek interesseert me werkelijk niets en al helemaal niet in een stad waarin ik toch niet ben opgegroeid.

  8. #8

    Re: Verkiezingen (100% a-politieke poll)

    26 mei 2019: Walibi, mogelijk ons enige bezoek van het jaar. Hopelijk werken ze (personeel en attracties) er niet op halve kracht wegens minder verwachte drukte die dag.

    Afgaande op foto's en getuigenissen in een ander topic, denk ik niet dat we die dag in Lichtaart al kunnen trippelen.

  9. #9

    Re: Verkiezingen (100% a-politieke poll)

    trippelen zal wel lukken, maar zonder launch .

  10. #10

    Re: Verkiezingen (100% a-politieke poll)

    Zou ook in de rubriek 'kortingen' passen, maar door de korte houdbaarheidstermijn, post ik het hier:

    NU 50% KORTING: VERKIEZINGSDAG BIJ PLOPSA
    ZONDAG 26 MEI
    Ook bij Plopsa is het op zondag 26 mei verkiezingsdag! Daarom krijg je vanaf nu in de webshops van Plopsaland De Panne, Plopsaqua De Panne, Plopsa Indoor Hasselt & Plopsa Coo maar liefst 50% korting op tickets ≥ 1m met de promocode 'STEM19'. Tickets enkel geldig op zondag 26 mei 2019.
    Niet cumuleerbaar met andere acties en/of voordelen. Actie enkel online.
    50% KORTING
    Tickets ≥1m
    promocode STEM19

    https://cdn.flxml.eu/lt-2162748274-7...63f2511888487c

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •