X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 152

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    @Coaster Dank voor de respons waar je wel wat tijd aan besteed hebt.

    Wat 'zelfdevaluatie' betreft: als über-krent die ook nog eens in drie- of viervoud mag betalen (@kinderlozen: doe eens de moeite om effe zo te rekenen) vind ik bijna elke reguliere kassaprijs te hoog. Daarom heb ik voor mezelf het liefst: hoe lager de prijs, hoe beter. In alle onbescheidenheid durf ik mezelf ondertussen een ervaringsdeskundige noemen op dat gebied. De AH-korting vind ik ver genoeg gaan (als abonnee). Geen enkel park in de top 5 is bij mijn weten zo kwistig met kortingen als o.a. de PR- en Merlin-parken en zelfs PHL. Als occasionele bezoeker (in viervoud!) in die parken ben ik natuurlijk erg blij met die mega-kortingen, maar soms lijken die op een (wanhoops)poging om de bezoekerscijfers op te krikken. En voor ik met een karrevracht faecaliën word beladen: PHL heeft dat - gelet op hun kwantitatief en kwalitatief aanbod - m.i. niet nodig. Iem. schreef hier dat voor Eft. enkel de cijfertjes gelden, dat wou ik onderbouwd ontkrachten.

    Okidoki noem ik geen kiddie maar een familie. Ik wou er eens met een stel 9-jarigen in, maar moest daartoe meermaals als 'bij-zitter' mee voor wie geen 1m40 was. Da's dus eerder 'family' dan 'kiddie'. En het argument dat er voor zo'n 'kiddie' niet veel gegadigden zijn, wordt al meteen ontkracht door de verplichte begeleiding. Als Eft. een echte kiddie zou plaatsen (big apple type) zouden heel veel bezoekers deze willen doen wegens de nieuwigheid. Met de lage capaciteit doe je het eigenlijke doelpubliek dan wel de duvel aan. Dus: goeie zet met die twee geplande familie-coasters.

    Show vs straattheater en discussies sluiten ... even goede vrienden. Ik meldde wel dat ik Caro als EXTERN beschouw.

    Bedankt om de mankementen van Baron bloot te leggen. Laar me zeggen dat ik me er totaal niet aan stoor, terwijl ergeren toevallig één van m'n specialiteiten is. Ook al ben ik geen alom beschuldigende / fatalistische Anunees, ik geef middels 20 jaar woon-werk-verkeer per fiets ook wel een beetje om het milieu. Maar k@kken op die ticketjes bij Baron, voelt toch weer als een spijker op het droge. Ik erger me de pleuris aan parken die met veel bombarie hun plastic rietjes bannen maar wel wegwerp-poncho's blijven verkopen, vaak nog eens verpakt in plastic. Die hypocrisie hoop ik niet bij Eft. aan te treffen. Blij toe dat ze het betalend (!) parkeren voor fietsers hebben afgeschaft.

    De boompjes weg bij M&M lijkt me eerder een technische noodzaak. Ik heb nog genoeg vertrouwen in het park en in moeder natuur dat deze wel zullen 'bijgeplant' of 'bijgegroeid' worden. Het alternatief was een bouwwerf van tweeëneenhalf jaar. Al zou ik ook dat toejuichen als het eindresultaatesultaat Klugheim-waardig zou zijn.

    Wat de platte thrill betreft: ik hoop dat je ooit gelijk krijgt over een partieel ondergrondse of binnendeurse valtoren. Natuurlijk is Talocan een prachtbeest, misschien nog meer om naar te gapen dan om te 'berijden'. Al helpt het reliëf wel een beetje in Brühl.

    Die topcoaster in het toppark met z'n top-veehok was (natuurlijk) Taron. (Ook) voor mij is PHL het top-park in Europa, ondanks z'n mankementjes. Maar in heel wat kritiek op Eft. - ook van mezelf - herken ik de wens om het park te 'Phantasiëren'. En laat nu net de uniciteit van Eft. voor mij het allersterkste punt zijn. Conclusie: meningen mogen verschillen maar pretparken nog veel meer.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 29-12-19 om 16:44.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •