X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 152

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Het gebeurde lang geleden, toen de Twin Towers nog overeind stonden, we cash in Belgische Frank betaalden, de wereld exact nul Facebookaccounts telde en Pretparken.be nét wel of nét niet opgericht was. Maar ik zal nooit vergeten hoe ik nietsvermoedend omhoog getakeld werd om enkele momenten later naar beneden te vliegen, me uit alle macht aan de beugel vastklampend in de overtuiging dat mijn verblijf op Planeet Aarde beperkt zou blijven tot 13 jaar en iets meer dan vijf maanden ... om na een twintigtal seconden te beseffen dat ik het eigenlijk wel leuk vond Die dag werd de wereld één achtbaanfan rijker. Eeuwige hulde aan de Bobslee.

    Toch heb ik er geen probleem mee dat hij over ongeveer een jaar weggaat. Als alles wat ik erover gelezen heb klopt, dan is dit de enige logische oplossing. Ik ben benieuwd naar Max & Moritz en vind het een goede zaak dat de Efteling opnieuw iets voor beginners heeft gekozen, zoals de Bob voor mij was. Dan hoop ik wel dat Max & Moritz geen echte kiddie wordt, maar 'spannend' genoeg zal zijn om een volwaardige eerste ervaring te geven. (Dus niet zoals het rupsbaantje op Leuven Kermis dat ik om die reden weiger mee te tellen in mijn creditlijst.)

    P.S. Ik denk dat vanuit Eftelingstandpunt de Python toch iconischer is dan de Bob. Python is hun beroemdste achtbaan en volgens mij jarenlang ook de ultieme durversattractie van de Efteling geweest. Na die schoolreis kreeg ik van minstens twee personen een verbaasd bewonderende reactie omdat ik in de Python had gezeten. Niet omdat ik in de Bobslee had gezeten
    Laatst gewijzigd door Azmidiske; 13-10-18 om 11:42.
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •