X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 152

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Ik vind het vooral spijtig dat er nu een lengtelimiet komt bij alle achtbanen én dat deze op 1m vastgesteld is. Kinderen tot 3 jaar mogen zo dus (meestal) niet meer op een achtbaan in Efteling, wat nu dus wel nog kan. En vooral omdat deze baan echt wel op kinderen gericht zal zijn.
    Anderzijds wel logisch dat ze de Bob vervangen, al hoop ik eigenlijk wel op een mooiere afwerking van de binnenkant van het station. Nu heeft het veel weg van de binnenkant van een skistation uit de jaren 80, lees lelijk

  2. #2

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Ik vind het vooral spijtig dat er nu een lengtelimiet komt bij alle achtbanen én dat deze op 1m vastgesteld is.
    Ik besef dat ik makkelijk praten heb omdat ik zelf als kind heel groot was voor mijn leeftijd, maar toch even een vraag voor de wat meer ervaren mensen op dit forum: zijn er veel fabrikanten die achtbanen leveren met een lengtelimiet lager dan 1 meter, als je echte kleuterbaantjes niet meetelt?
    Once you sit back, you never go back.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •