X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 152

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Efteling] 2020: Dubbele achtbaan Max & Moritz

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Mij lijkt het wel niet zo simpel om DVH te openen als het een drukker event is, en de rest van de week er weer aan te werken. Het was uiteraard jammer, maar niet onoverkomelijk. Wel was het extra jammer dat JEDD gesloten was op zo'n dag...
    JeDD was al defect voordat ze DVH in onderhoud stuurden... Dus daar hadden ze op kunnen inspelen en die toch langer openhouden, maar dat is mijn mening.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    De uitbreiding van De Steenbok waren dacht ik uitgelekte concept arts, waar Efteling nog niet over gecommuniceerd heeft. Of ze dit effectief gaan uitvoeren, is volgens mij nog niet officieel bevestigd, maar lijkt me wel voor de hand liggend.
    Oh ja, zo was het. Bedankt voor het antwoord! Ik ben benieuwd hoe (groot) en waar ze die uitbreiding voorzien als die er komt.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    De groene loods steekt inderdaad nog meer af dan ervoor, maar is vooral omdat de bomen nu gekapt zijn. Op heden zijn er geen plannen om dit aan te pakken, maar ik hoop toch wel dat dit in de toekomst snel een prioriteit wordt. (...) Maar nu de bomen gerooid zijn en je een open treintje hebt, valt die loods veel meer op. Bovendien moet het hier een Alpenthema voorstellen, dus kunnen ze niet anders dan hier ergens een berg te ontwerpen... Tenzij ze er ook een vulkaan van zouden maken
    Wat ze ermee doen maakt me niet uit, als het lelijke ding maar verstopt wordt.
    Universal Rocks die ene rechte muur tot iets moois laten omtoveren kan toch budgetair geen probleem zijn voor zo een drukbezocht park dat steeds mooiere cijfers haalt?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wat betreft de BP, ik dacht dat bij die Symbolica is afgevoerd... En die ene nu bij Python is ergens ook maar belachelijk. Ik weet niet meteen wat ik moet denken van de BP bij M&M... Zeker omdat het over een nieuwigheid gaat. Ik had die liever bij andere zaken zien geplaatst worden, en dat ze dan een DLRP systeem hanteren... Ofwel alles meteen afvoeren, want hoe meer BP'ers, hoe langer de gewone wachtrijen worden...
    Ik vind de Boarding Pass best goed werken na al enkele keren te hebben gebruikt, mits het systeem werkt.
    Een goede aanpassing zou zijn dat ze eenvoudige touchscreens aan de parkingang zouden zetten zodat mensen meteen een ticket kunnen nemen. Zo heb je niet die enorme rijen aan de zuilen aan de attractie zelf.

    Ik had die Boarding Pass graag bij Symbolica gezien, alleen al omwille van de saaie, kale buitenwachtrij waar ik absoluut niet graag 40 minuten sta te wachten bij "gezellige bedrijvigheid".
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 22-01-20 om 20:26.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •