Dankuwel om de lap tekst door te spitten en te reageren!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
je zou bijna denken dat onze dag zowat hetzelfde is verlopen - behalve dat ik bij een TR niet zoveel lachsalvo's had kunnen opwekken. Ik ben blij dat we de wachtrij van Toffifee-flume hebben doorstaan want dat was voor mij na Hyperion de topper van het park .
Daar lijkt het inderdaad op - goh: ik heb toch al heel wat TR's van jou doorspit die het tegendeel bewezen. Daar zitten vaak ook gouden oneliners in.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zeuske83 Bekijk Berichten
ik ging normaal gezien volgend jaar naar polen maar ik heb mijn plannen gewijzigd. Ik heb de indruk dat ze teveel in een keer wouden doen maar de afwerking(en onderhoud) het laat afweten? We gaan wachten tot mijn dochter ( nu 93 cm) iets groter is.

En 20 minuten wachtten op een hamburger... Hoe krijg je dat voor mekaar
Ik veronderstel dat wachten inderdaad geen kwaad kan: met uitzondering van die Rapid mogen de meest recente investeringen er wel wezen. Als ze met dat elan bijbouwen kan het wel goekomen. Het ander park in de buurt 'Legendia' is ook goed bezig op een iets gezapiger tempo uit te breiden met zaken die je wél van je sokken kunnen blazen. Zij hebben een rapid op de planning staan voor 2020. Dat lijkt me een mooi jaar om nog eens terug te gaan.

Het enige wat ik me kan bedenken is dat de burgers nog geleverd moesten worden of de persoon die de aanknop van de friteuse wist staan afwezig was.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat ons wedervaren (zie het eerste en dus nog Hyperion-loze-TR) eigenlijk veel plezanter was met meestal korte wachtrijen, waterglad glijden à volonté en iets dat ik toen doodnormaal vond: instant-verkregen kebab nabij Speed en het waterpark.

Is Hyperion dan geen airtime-monster à la Shambhala? De daling, is die zoals Wildfire of nog zotter? De soepelheid is blijkbaar niet je dat. Op een nauw gevolgd Pools forum las ik tijdens het bouwproces dat sommige baandelen initieel niet pasten en op vervangstukken gewacht moest worden.
Ik heb het waterpark niet gedaan, dat zou waarschijnlijk wel een meerwaarde hebben gehad, maar het weer was niet van dat niveau dat ik veel zin had in nat worden. Het was inderdaad wat drukker, maar evengoed hadden we attracties die walk-on waren.

Vergis je niet: Hyperion is wel degelijk een goede baan met stevige airtime, die ook wat ruwer wordt uitgedeeld dan bij Shambhala. Ik had van de zwitserse grootmeesters gewoon wat meer pittige verrasende stukken verwacht.
De eerste afdaling wordt al tegen een redelijk tempo gestart, waardoor je veel minder dan bij Shambhala de snelheid voelt toenemen. Ik heb wel het gevoel dat je langer naar beneden blijft storten dan bij Wildfire, maar bij die baan was ik telkens te zeer gecharmeerd van het panoramabochtje bovenaan om echt veel aandacht aan die eerste afdaling te besteden.

Een rammelbak is het voorlopig ook nog niet: de centrale zitjes voelen redelijk soepel aan. Het is vooral bij de tweede trein dat je op de zijkanten al wat onaangenamen turbulentie moet slikken. Ik denk wel dat zoiets er niet beter op wordt met de jaren.