X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 19 van de 19

Onderwerp: [Alton Towers] 2019

  1. #1

    [Alton Towers] 2019

    Het is officieel; The Alton Towers Dungeon zal volgend jaar toegevoegd worden aan het aanbod van Alton Towers.
    Mogelijk zal deze nieuwigheid huisvesten in het gebouw van de voormalige darkride Charlie and the Chocolate Factory.




    Bron: https://www.altontowers.com/theme-park/dungeon/

  2. #2

    Re: [Alton Towers] 2019

    Ok? Lijkt me toch maar een vreemde zet...

  3. #3

    Re: [Alton Towers] 2019

    Ik begrijp gewoon niet zo goed wat ik er van moet verwachten.

  4. #4

    Re: [Alton Towers] 2019

    Alton Towers is tegenwoordig gemiddeld een uur of 7 per dag open (vandaag bijvoorbeeld van 10 tot 16h...). Als daar nog een (betalende?) 90 minuten durende attractie bijkomt blijft er toch bijna niks over van je dag? Ik snap dit ook niet.

  5. #5

    Re: [Alton Towers] 2019

    Als attractie buiten het park zou me dat logisch lijken. Deel van het resort. Kan dan ook open blijven als het pretpark al dicht is. Maar in het park zelf zou dat inderdaad erg vreemd zijn.

  6. #6

    Re: [Alton Towers] 2019

    Intussen raakte bekend dat de nieuwe Dungeon op zaterdag 23 maart de deuren opent. Nog een maandje dus

  7. #7

    Re: [Alton Towers] 2019

    Ook werden Nemesis Sub-Terra en Twirling Toadstool van de Alton Towers website verwijderd, na enkele jaren SBNO. Mogelijks wil dit zeggen dat ze nooit meer zullen terugkeren...

  8. #8

    Re: [Alton Towers] 2019

    Nemesis Sub-Terra was afgelopen jaar een Halloween-Maze. Toen was al te zien dat er niet echt meer iets van techniek in zat.

  9. #9

    Re: [Alton Towers] 2019

    Wow, Nemesis Sub-Terra heeft er ook maar een zeer kort leven gehad! Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat deze niet populair was?

  10. #10

    Re: [Alton Towers] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wow, Nemesis Sub-Terra heeft er ook maar een zeer kort leven gehad! Ik kan me toch moeilijk voorstellen dat deze niet populair was?
    Vond dat nochtans een zeer leuke ervaring. Best jammer.

  11. #11

    Re: [Alton Towers] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Vond dat nochtans een zeer leuke ervaring. Best jammer.
    Wat was dat eigenlijk net voor iets? Ik weet dat het een vrijevaltoren was, maar ik heb de indruk nog iets meer dan dat?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  12. #12

    Re: [Alton Towers] 2019

    Nemessis Jonh Terra ... iets tijd-verspillend met veel lawaai. Een vrijevaltoren maar dan onder de grond en zoals Get Ready zong: niet zo diep! Een beetje immersief staan staren, ik denk naar een zoemend ei, of zit ik met m'n gedachten opeens in Ieper? 't Is 5 jaar geleden voor mij.

    Kiddie-Mistery-Castle meets Armageddon van de Studios en een sausje Frobidden Caves. Geen gemis, i.t.t. Charlie's Fabriek. Wereldberoemd verhaal, lekker binnen (het regent er vaak) en kindvriendelijk. Het park telt veel +1m40 en is toch geen thrill-park à la Thorpe. Merlin vergeet i.m.o. soms de leeftijds-middenklasse die te groot is voor Postman Pat, Peppa Pig et les autres maar in de echte thrill nog niet mag of durft. In Thorpe werd een family-binnencoaster ook vervangen door iets griezeligs.

  13. #13

    Re: [Alton Towers] 2019

    Nemessis was allesbehalve tijdsverlies. Je kwam op een site terecht waar para's of iets dergelijks je waarschuwden voor een gevaarlijk iets dat uit een ei zou komen. Het monsterlijke ei ontdekte je in de attractie en brak uit, wardoor je moest ontsnappen door in de idd kleine freefaal te stappen, beneden gekomen met het nodige lawaai en lichteffecten joegen de para's je zo snel mogelik naar buiten om te kunnen ontsnappen. Ik vond het meer dan de moeite waard om een keertje ervaren te hebben

  14. #14

    Re: [Alton Towers] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Nemessis was allesbehalve tijdsverlies. Je kwam op een site terecht waar para's of iets dergelijks je waarschuwden voor een gevaarlijk iets dat uit een ei zou komen. Het monsterlijke ei ontdekte je in de attractie en brak uit, wardoor je moest ontsnappen door in de idd kleine freefaal te stappen, beneden gekomen met het nodige lawaai en lichteffecten joegen de para's je zo snel mogelik naar buiten om te kunnen ontsnappen. Ik vond het meer dan de moeite waard om een keertje ervaren te hebben
    Klinkt leuk, en bij deze is mijn vermoeden bevestigd en ik zie meteen waarom Alton Towers van de attractie af wilde: de ride vraagt veel personeel.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  15. #15

    Re: [Alton Towers] 2019

    Zeg... Alton Towers Dungeon en die dungeon-sfeer-achtige nemesis sub-terra gaat van de site.
    Is het naïef van mij om daar een simpele reboot bij te vermoeden?

  16. #16

    Re: [Alton Towers] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Zeg... Alton Towers Dungeon en die dungeon-sfeer-achtige nemesis sub-terra gaat van de site.
    Is het naïef van mij om daar een simpele reboot bij te vermoeden?
    Als ik me niet vergis komt de Alton Towers Dungeon op de locatie van de oude darkride Charlie and the Chocolate Factory
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  17. #17

    Re: [Alton Towers] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Als ik me niet vergis komt de Alton Towers Dungeon op de locatie van de oude darkride Charlie and the Chocolate Factory
    Klopt, deze vervangt CCF. Misschien dat ze iets soortgelijks plannen in de ATD zoals Nemessis Sub-Terra, wat dan inderdaad wel logisch is dat deze effectief verdwijnt. Misschien werd de techniek zelfs al verhuisd. Er zijn toch nog Dungeons met mini-freefalls?

  18. #18

    Re: [Alton Towers] 2019

    Dat zou toch een grote en overbodige kost zijn voor een park dat de laatste jaren heel hard op zijn centen zit.

    Ik vond Subterra een zeer goede ervaring, samen met de twee B&M's ernaast één van de drie beste (en voor mij enige overtuigende) attracties van het park... Jammer dit. Dungeons vind ik niet echt bijzonder, ik zou er geen tijd aan besteden als ik nog eens in het park kwam.

  19. #19

    Re: [Alton Towers] 2019

    Dungeons kosten ook nog eens extra geld voor de bezoekers bovenop de park-entree. Al valt het bedrag in AT mee tegenover de stads-Dungeons. Merlin is het blijkbaar nog lang niet verleerd: geld kloppen uit wie in het park gevangen zit. Zie ook de alom-tegenwoordige fast-passen, zelfs in een kinderpark à la Lego Dui. Als ze maar niet de opdringerige betaal-fotograaf-methodes uit sommige Franse parken gaan importeren.

    Je wordt voor de Dungeon in AT geadviseerd een tijdslot te reserveren. Logisch om de drukte in te schatten maar toch pokke-onhandig als je kort tevoren nog in een moeilijk in te schatten wachtrij staat. Of wat bij een (rijdende/draaiende) attractie-storing, waardoor je de kerker-afspraak mist?

    Berlin Dungeon heeft sinds 2016 een (mini-)freefall, die van Hamburg is - denk ik - iets ouder. Ik heb wel positieve ervaringen met Dungeons (Londen, Berlijn en Hamburg) en Merlin is wel sterk met in de combi thema+acting.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •