X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #4

    Re: [TR] RF-Scandi: Farup Sommerland

    Die avonturen-trip is idd een langdurige attractie, maar volgens mij toch eerder op avontuurlijke kinderen gericht. Het parcours begon anno 2012 - ons enige bezoekjaar - met een doolhof waar je de juiste poort moest kiezen. En om de x minuten veranderde men de juiste poort.

    Behalve kano-varen (nabij de cinema?) en pedalo-trappen (nabij de vleermuis-coaster?) kan je er ook nog racen met een speedboot (ik dacht nabij Falken). Nou ja, racen: de snelheidshendel wordt geblokkeerd en kan daardoor enkel in standje 1. Bij ons volgende bezoek - 2019? - neem ik een schroevendraaier mee om het blokkerend element te demonteren. Of is die attractie al weg omwille va de waterglijbanen-uitbreiding?

    Falken vond ik even hard rammelen als Bandit, da's dus geen compliment. Die coaster zou enkele jaren terug verhoogd zijn, maar is volgens wat ik lees dus niet veel versoepeld.

    En idd ook handig: je betaalt je inkom vanuit de auto en parkeert middenin het park. Dit faciliteert het halen & opbergen van je zwemgerief of van je meegebrachte voedingswaren. Fårup is het ultieme voorbeeld van een super-park zonder echte super-attracties (op het droge). THX voor de memories.
    Laatst gewijzigd door Earlyspencer; 23-10-18 om 19:33.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •