X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 88
  1. #1

    [Phantasialand] 2019: sloop China?

    Wat er deze winter gesloopt zal worden, zorgt bij mij ook meer en meer voor raadsels. Volgens de site met de 3 'o's' zou China nieuwe muziek gekregen hebben van IMAscore. Dan lijkt het me toch ook vreemd dat hier gesloopt zou worden...

    Zou het eventueel kunnen dat er een backstage-ruimte deze winter gesloopt wordt? Of is dit geen optie?
    Laatst gewijzigd door yelle8; 23-10-18 om 22:43.

  2. #2

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wat er deze winter gesloopt zal worden, zorgt bij mij ook meer en meer voor raadsels. Volgens de site met de 3 'o's' zou China nieuwe muziek gekregen hebben van IMAscore. Dan lijkt het me toch ook vreemd dat hier gesloopt zou worden...
    Het is gewoon ook zo. Heb ze in het andere PHL topic al gezet, nadat ik ze via twitter (https://twitter.com/cslkenny) op youtube had gevonden. (dus niet 'volgens looopings', je moet ze niet meer credits geven dan dat ze verdienen soms)
    Je vois la vie en des biscuits.

  3. #3

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Inderdaad.. dat van die nieuwe muziek is inmiddels relatief oud nieuws (en gezien ze daar voortdurend aan werken en nog niet klaar zijn zou ik het zelfs bijna niet als "nieuws" durven bestempelen )..

    Anyways: China heeft muziek nodig. Ook als de Geister Rikscha er straks niet meer zou zijn, dat is waar. Maar als er een grote attractie in plaats van de GR komt, dan zou ik toch verwachten dat ze die attractie tesamen met het gebied een nieuwe soundtrack zouden geven.. Alhoewel ik me dan ook weer kan voorstellen dat het park daar niet op wilt wachten.

    Nougoed. We zullen wel zien wat zich deze winter gaat afspelen in het park. Seizoensopening 2019 gaat in elk geval best interessant worden.

  4. #4

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Wat er deze winter gesloopt zal worden, zorgt bij mij ook meer en meer voor raadsels. Volgens de site met de 3 'o's' zou China nieuwe muziek gekregen hebben van IMAscore. Dan lijkt het me toch ook vreemd dat hier gesloopt zou worden...
    Ik was ook verrast toen ik het nieuws vernam over de nieuwe muziek. Toch blijf ik denken dat het huidige China Town (grotendeels) verdwijnt. Het hotel zal wel gewoon blijven staan, dus ik neem aan dat ze een soort van nieuw China-gebied maken, waar de nieuwe muziek perfect in past.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #5

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik was ook verrast toen ik het nieuws vernam over de nieuwe muziek. Toch blijf ik denken dat het huidige China Town (grotendeels) verdwijnt. Het hotel zal wel gewoon blijven staan, dus ik neem aan dat ze een soort van nieuw China-gebied maken, waar de nieuwe muziek perfect in past.
    Ik zie ze China toch echt nu nog niet platgooien, het heeft weinig attracties maar is wel één van de mooiere uitgewerkte zones van het park. Ik zou het raar vinden als ze niet eerst de zones die er minder uitzien aanpakken, want dat is toch een groot deel van de beleving voor de gasten in het park.

    Edit: en toen stond mijn reactie ineens in een ander topic met de titel "sloop China".
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 23-10-18 om 22:55.

  6. #6

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Het is gewoon ook zo. Heb ze in het andere PHL topic al gezet, nadat ik ze via twitter (https://twitter.com/cslkenny) op youtube had gevonden. (dus niet 'volgens looopings', je moet ze niet meer credits geven dan dat ze verdienen soms)
    Excuses van de muziek, ik had het ook pas later gezien dat het al gepost was. Ik wou Looopings geen extra credits geven.

    Nog iets waar ik net aan denk. Als ze China volledig gaan platgooien, dan zorgen ze toch ook wel voor veel overlast voor hun hotelgasten van Ling Bao? Als ze GR aanpakken, zal dit volgens mij nog meevallen, maar als ze alles op de schop gooien... Of ben ik nu verkeerd?

  7. #7

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Excuses van de muziek, ik had het ook pas later gezien dat het al gepost was. Ik wou Looopings geen extra credits geven.

    Nog iets waar ik net aan denk. Als ze China volledig gaan platgooien, dan zorgen ze toch ook wel voor veel overlast voor hun hotelgasten van Ling Bao? Als ze GR aanpakken, zal dit volgens mij nog meevallen, maar als ze alles op de schop gooien... Of ben ik nu verkeerd?
    Lijkt me ook niet dat ze heel China gaan slopen. Enkel de GR en de horeca rond de Zilvermijn-hal. Daadwerkelijk ook de Bazar, Mandschu en FJP plat gooien lijkt me niet zo veel extra ruimte op te leveren dat zich dat daadwerkelijk loont. FJP is al heel compact voor een attractie en een restaurant heb je ook nodig. Zeker nu blijkt dat Rutmor's Taverne toch wat klein is uitgevallen zullen ze Mandschu niet willen missen.

  8. #8

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Lijkt me ook niet dat ze heel China gaan slopen. Enkel de GR en de horeca rond de Zilvermijn-hal. Daadwerkelijk ook de Bazar, Mandschu en FJP plat gooien lijkt me niet zo veel extra ruimte op te leveren dat zich dat daadwerkelijk loont. FJP is al heel compact voor een attractie en een restaurant heb je ook nodig. Zeker nu blijkt dat Rutmor's Taverne toch wat klein is uitgevallen zullen ze Mandschu niet willen missen.
    Mandschu zit bijna nooit vol, net zoals Tacana (wat al minder kwaliteitvol eten is). Rutmor's Taverne is perfect. Groter moet het niet zijn.

  9. #9

    Re: [Phantasialand] 201? - Rookburgh

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Mandschu zit bijna nooit vol, net zoals Tacana (wat al minder kwaliteitvol eten is). Rutmor's Taverne is perfect. Groter moet het niet zijn.
    Ik heb in Tacana al meermaals voorgehad dat er voor elke plek die vrij kwam meteen vijf tot tien nieuwe mensen hun ellenbogen moesten gebruiken om het schaarse goed te veroveren. Wachtrijen voor Rutmor heb ik eveneens al verschillende keren gezien.

    Mandschu heb ik zelf nog niet getest, maar ik neem aan dat er zich gelijkaardige taferelen kunnen voordoen.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 23-10-18 om 22:43.

  10. #10

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    Rutmore is inderdaad echt wel klein, zit geregeld vol, Tacana ook al zelf moeten wachten op een tafeltje. Manchu is best groot, vorige keer was hier voldoende plek vrij

  11. #11

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    China slopen? Nee... China vernieuwen? Graag! De attracties die er staan zijn niet meer van deze tijd, zeker in vergelijking met de rest van het park. Ik ben nochtans fan van madhouses, maar deze is toch één van de slechtste. Ofwel dus vernieuwen, ofwel een leuke indoor familie of thrill ride van maken. GR zie ik graag terug als dark ride, maar dan liever een moderne versie. Plus is er eigenlijk nog ergens plaats voor een derde attractie?
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  12. #12

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    Het zou me zwaar verbazen moesten ze ervoor kiezen om China te slopen. Deze zone behoort wat mij betreft tot één van de mooiste van Phantasialand. En met Ling Bao als backdrop is het echt af. Akkoord, de attracties in het gebied sla ik meestal over, maar de zone zelf kan ik steeds wel appreciëren. Als er aan China gesleuteld wordt zie ik met zekerheid de Geister Riksha verdwijnen. En als ze hierbij de China Snack en dat stukje straat mee opnemen in één groot project komt er best wat ruimte vrij, zowel bovengronds als ondergronds.

  13. #13

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    Ik denk eerder dat mocht het park besluiten China onder handen te nemen dat het in fazen zal gebeuren. dit om het hotel toch een beetje te sparen(bezoeker in het park krijgen)

  14. #14

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    Er zit ook nog eens een belangrijke in/uitgang in China. Die kunnen ze ook niet zomaar sluiten.

  15. #15

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    Als ze China gaan slopen, gaan ze echt niet de hoek van het restaurant en hotel slopen. Feng Ju Palace is ook twijfelachtig in mijn ogen. Als de boel tegen de grond gaat, zal het Geister Rikscha zijn en de restaurants er tegenover. Mits een smal pad langs hotel en restaurant vanaf Colorado Adventure richting River Quest kan alles gewoon nog gebruikt worden.

  16. #16

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    Ik denk dat FJP mee in de renovatie zal betrokken worden in een later stadium. Tot die tijd denken velen dat die kleine deur opengesteld zal worden maar ik denk niet dat men het deurtje tussen China Town en Klugheim gaat openstellen. Die doorgang is veel te klein en gaat voor opstopping zorgen.

    Ik hoop stiekem dat Fen Ju Palace de renovatie niet overleefd als Chinees gethematiseerde attractie. Ik houd het voor mogelijk dat het gebouw verder in Klugheim stijl omgetoverd wordt en het deurtje tussen China Town en Klugheim gebruikt zal worden als nieuwe ingang voor de dan getransformeerde FJP.

  17. #17

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    Deurtje? Ik denk dat je aardig onderschat hoe groot die poort daar is. Hier een foto van de openstaande poort:


    Er zijn hoofdwegen in het park die net zo breed zijn

  18. #18

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    Naah, ik onderschat ze niet hoor. Ik ben er eens vlak gaan voorstaan. Ik vind het maar een klein deurtje. Overige paden en doorgangen zijn toch net iets breder hoor. Tenzij je het trapje bedoeld van het Klugheim pleintje naar de toiletten onder Rutmor's Taverne. Haha.

  19. #19

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Tenzij je het trapje bedoeld van het Klugheim pleintje naar de toiletten onder Rutmor's Taverne. Haha.
    Of het trapje uit mexico naar Berlijn of het trapje door Chiapas naar Afrika of het gangetje achter Talocan door. Phantasialand heeft niet zo veel schrik van smalle doorgangen.

  20. #20

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China

    dat is de eerste keer dat ik de poor open zie maar voor dit park zou het wel de oplossing kunnen zijn op de vraag over hoe ze kunnen beginen met het china getelde te vernieuwen zonder het hotel te storen. Op zich is de poort wel groot genoeg om als doorgan voor het plein.

    het enige dat ik me dan afvraag hoever loopt de rikscha onder het plein door.
    ik zie ze nog dieper gaan daar om de atractie op zijn diepste punt gelijk te laten komen met taron.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •