X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 88

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #14

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phantasiastisch Bekijk Berichten
    Woops, juist. Daar had ik even niet meer aan gedacht. Maar wordt die door de dorpsbewoners überhaupt gebruikt?
    Maakt niets uit, je kan niet zomaar een weg afschaffen als gemeente, daar is een hele procedure voor nodig en sowieso dat de buurtbewoners protest aantekenen mocht dit plan ooit op tafel komen.


    Meer on-topic.
    Ik denk niet dat ze dit zomerseizoen nog gaan beginnen met sloopwerken. Als ze er aan beginnen denk ik eerder in november of zelfs na het winterseizoen. Ik hoop zelfs dat ze eerst de rare punten in het park aanpakken en dan pas gaan slopen.

    Zo is de ingang van RQ nog altijd in China, wat onlogisch is. Maar het zorgt er wel voor dat de ingang van MC ook in het Mystery gebied hoort. Als ze de ingang van RQ gaan aanpassen, dan zijn ze logischerwijze ook wel half verplicht om die van MC aan te passen, want dan ligt die helemaal verloren.

    Ik vermoed trouwens ook nog dat PHL graag het 'probleem' ingangen wil aanpakken. Onlangs heb ik nog eens geluisterd naar de OiP met Erik Damman en daaruit blijkt toch dat ze zich ook wel realiseren dat de huidige ingangen verre van ideaal zijn. Maar de meesten weten natuurlijk ook dat PHL niet echt de meest ideale ligging heeft (weg, buren, riviertje, parking die niet van hen is, 'natuur'gebied aan de overkant, etc.)
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 24-03-19 om 20:18.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •