X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 88

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China?

    Ik hoop al langer op een extra attractie in Deep in Africa maar de plaats ontbreekt (voorlopig).

    Mijn creatieve Phantasie had een tijdje terug het volgend idee:

    Hiervoor zou de tunnel onder het park moeten sluiten en er een andere route naar de parking rond het park moeten komen (lees als: wanneer Phantasialand eindelijk eigenaar wordt over de parkeerplaatsen en ze een eigen afrit zouden krijgen achter de nieuwe busparking, om de Berggeiststraße te ontlasten, want dan rijden de auto's ineens van de autosnelweg de parking op).

    Dan kan er een langwerpig gebouw op de plaats van de tunnel gebouwd worden die zo hoog is als de Berlijnse gebouwen. Het gebouw bestaat uit een gelijkvloers en een eerste etage erboven op, die een verbreding kent op het station van Black Mamba (als dat station draagkracht heeft natuurlijk, daar heb ik geen idee van).

    Daarin een trackless darkride met 2 verdiepingen, 2 liften en je hebt een redelijke oppervlakte voor een darkride.

    Zoals ik zei: veel fantasie. Maar hé, niets is onmogelijk.

    _______________________________________

    Wat betreft China Town: ik gok optimisch op een afbraak van Geister Rikscha eind dit jaar.

    Hoe dan ook, bij mij mogen ze die hopeloos gedateerde darkride in tussentijd gewoon sluiten. Geeft meteen een betere indruk. Dan hebben de bezoekers nog maar 2/3 kans om in een lelijk stukje Phantasialand te stappen.
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 22-03-19 om 19:22.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •