X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 88

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Phantasialand] 2019: sloop China?

    De nieuwe River Quest ingang laat inderdaad wel lang op zich wachten maar ik denk dat deze ten laatste volgend jaar in gebruik genomen zal worden. Omdat ik ervan uitga dat volgend jaar de ombouw van Geister Rikscha van start gaat.

    Wat je zegt over de ingang van Mystery Castle, daar ben ik het volledig mee eens. Ergens had ik gehoopt dat de nieuwe ingang van River Quest een doorgang zou zijn voor zowel River Quest als voor Mystery Castle maar dat is niet het geval want er staat enkel River Quest gedrukt in de theming. En dat vind ik wel jammer want zo had men er kunnen voor zorgen dat ook Mystery Castle in Klugheim kwam te liggen.

    _____________________________________

    Hoe praktisch de huidige ingangen ook mogen zijn, esthetisch is het helemaal geen mooi zicht en ik begrijp dat het park een volwaardige hoofdingang zou willen realiseren.

    Het moet inderdaad op eigen terrein gebeuren.We weten allemaal waar nog het enige grote stuk grond vrij is waar dit zou kunnen gebeuren namelijk naast Klugheim's plantenmuur en achter de Kaiserplatz.

    Ik blijf dit ook de meest logische keuze vinden want dit stuk is hun eigendom. De Kaizerplatz is toch wel het centrale punt van het park en van hieruit kunnen bezoekers zich verspreiden naar alle kanten. Zo goed als alle parkeerplaatsen liggen aan deze zijde van het park.

    Ik ben zeker dat dit in hun ideeënboek staat om dit te realiseren maar zoals wij allemaal weten is zijn er enkele struikelblokken zoals dat de parkeerplaatsen niet van hun zijn en dat de mensen die met een busmaatschappij komen niet van de bus parkeerplaats over de China parking heen mogen wandelen. Maar ook de weg (waar we nog onlangs over discussieerde) die langs de parking loopt naar het dorp...
    Laatst gewijzigd door Phantasiastisch; 25-03-19 om 09:49.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •