Het klinkt inderdaad niet gek. Zeker als ze het Silverado Theater slopen en vervangen door een modern theater dat overdag voor parkshows en 's avonds voor Fantissima gebruikt kan worden, kun je een aardig groot Afrika Gedeelte creëren.

Je voorstel haalt de Chinese Straat echter niet weg, maar maakt deze doodlopend. Echter valt dat makkelijk op te lossen als je de Zilvermijn hal en de huidige Geister Rikscha met elkaar koppelt. Je creëert dan één groot indoor gedeelte, waar je omheen kunt lopen.

Je voorstel zoals het nu ligt legt wel de infrastructuur van het park redelijk lam. Je hebt die grote brug van Berlijn, die eindigt op de uitgang van Silverado. Het volk kan door een klein steegje naar links richting Klugheim of een nog smaller steegje rechts terug Mexico in. Ik denk dat het verstandig is om dit pad door te trekken onder het station van Colorado door tot aan de Afrikaanse straat. Zo kun je toch nog de uitgang van Colorado er op aan laten sluiten en spreid je het volk beter. De tunnel zou je van binnen prima kunnen themen om een overgang te vormen van Mexico naar Afrika.

Colorado volledig indoor zetten zou wel zonde zijn en hoe je het went of of keert: De attractie zal in een dubbel-thema uitgewerkt moeten worden. Tikal staat namelijk midden tussen de tracks van Colorado in. Zelfs al plaats je colorado volledig indoor, blijft je hier met een ietwat raar stukje zitten. Eventueel blijf je Tikal alsnog bij Mexico trekken en doe je de in- en uitgang via de tunnel, waar ook de uitgang van Colorado ligt.

Op zich kun je het prima houden bij PHL-Bruine rotsen en wat palmen, die dan zowel Mexico als Afrika kunnen zijn, maar ik denk dat het park wel wat meer wilt dan dat. Volgens mij zou het mogelijk moeten zijn om het wel goed aan elkaar te laten sluiten, maar het wordt een uitdaging.