Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
China lijkt mij de meest logische volgende stap, alleen ben ik niet overtuigd dat ze het Chinese themagebied volledig Chinees of aziatisch gaan behouden. Er zijn mogelijkheden om het gebied te splitsen (kant Ling Bao blijft Chinees, met eventueel extra attractie / kant shops + deel zilvermijn, Geister Riksja en Feng Ju kan perfect iets anders worden. Voordeel hierbij is dat ze de ingang van Colorado Adventure richting Silverado theater kunnen leggen. Zo kunnen ze die op termijn laten inpassen in een echt themagebied ipv Mexico momenteel.

Nuja, we zien wel, maar het lijkt er toch op dat China onherkenbaar zal worden. Sowieso sluit ik me aan bij Ignace zijn opmerking, het gebied mist de grandeur die elders wel aanwezig is.
Het lijkt erop met de Aziatische toevoegingen in hotel Ling Bao dat bijhorende China Town mee veralgemeend zal worden tot Asia als nieuw themagebied.

De wachtrij van Colorado Adventure kan inderdaad simpelweg onder Silverado Theatre gelegd worden, aan de linkerzijde van de trap. Daar hangt overigens een richtingwijzer voor Colorado Adventure maar lijkt me eveneens gewoon de meest logische plaats om de wachtrij naartoe te verplaatsen (al dan niet tijdelijk tijdens de verbouwing van China Town) ).

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
Ik heb het eigenlijk ook niet zo voor China in Phantasialand: de zone komt me altijd extreem generiek over, er is niet één gebouw/geveltje dat ik me goed voor de geest kan halen. Het is niet bepaald een zone waar ik door verwonderd word. Dat in schril contrast met de andere zones van het park.

Dat gezegd zijnde hoop ik eigenlijk - allicht als enige - op het voortbestaan van Geister Rikscha. Die madhouse mogen ze wat mij betreft meteen afbreken, maar de darkride heeft nog zijn charmes.
Mooi verwoord, je beschrijft exact hoe ik het ook aanvoel maar ik vond de juiste woorden niet om het te beschrijven, maar jij wel!

Fen Ju Palace afbreken is voor mij niet nodig. Ik zei eerder dat ik vind dat hij meer in Klugheim staat dan in China Town dus ik blijf hopen op wat ik hier al meermaals vermeld heb: ik hoop dat de deur links naast Fen Ju Palace de nieuwe ingang zou kunnen vormen voor de attractie en ze FJP bij Klugheim betrekken. Een mysterieus thema past überhaupt gewoon beter bij een madhouse.

Geef me in China Town in de plaats maar een kopjesmolen in de vorm van draakjes en een vervanger voor Geister Rikscha. Dat zou voor mij het attractieaanbod in zowel Mystery als China Town verbeteren.


Maar Ik ben dus toch niet de enige dat het niet zo heeft met China Town. Haha.